Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Kako grda je pa ta mazda... 

Ja kakor komu ... meni je predvsem zanimiva in čisto ok; ni kičasta kot kakšna Kia. V živo in ob barvi, ki ji paše je prav fletna. Mi je pa občutku ob ogledu od zunaj sama potniška kabina manjša kot pri cx 30. Lahko pa da me občutek vara. 

Napisano
pred 31 minutami je Nejc1986 napisal:

Meni je tudi všečna. Sploh v primerjavi z večino elektricarjev.

Meni izgledajo vsi tej električarji avti kot kosilnica od makite. Baje, da bodo tudi baterije konpaktibilne za prvo pomoč, ko ti avto ostane na cesti. 🤗

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Zelo zanimiva bi bila mazda s skyactive G motorjem (z dvojnimi šobami neposredni vbrizg in posredni vbrizg (v sesalni kolektor)) in hybridnim sistemom od toyote.

Popravljeno od scania
Napisano
19 hours ago, scania said:

Zelo zanimiva bi bila mazda s skyactive G motorjem (z dvojnimi šobami neposredni vbrizg in posredni vbrizg (v sesalni kolektor)) in hybridnim sistemom od toyote.

Mislim da ima toyota točno tak motor sedaj v corolli/chr-ju, tisti 2.0 hibrid s 180 "konji". Edino ni večjega. 

Napisano
2 hours ago, scania said:

NevLado oblika od Mazde manjka pri Toyoti :) :) 

Normalno, ampak so pokazali, da bodo sedaj design prilagodili v pravo smer in so šli iz tistih tradicionalnih zadržanih okvirjev. Je Corolla in sedaj nov Yaris lep primer.

Napisano
pred 38 minutami je NevLado napisal:

Normalno, ampak so pokazali, da bodo sedaj design prilagodili v pravo smer in so šli iz tistih tradicionalnih zadržanih okvirjev. Je Corolla in sedaj nov Yaris lep primer.

Res so se popravili v dizajnu za 100%. Predvsem so se približali evropski obliki. Ja, zame so oblikovno všečni avti. Recimo Corolla caravan je zelo lep avto. Seveda ni lep kot mazdin karavan a se trudijo. 

 

 

Napisano

Hja corollo sem sam imel na testu tole zadnjo, in se strinjam, vzuni je lušna. Tam se pa konča.
Noter je obup, kar se tiče kompozicije in kam umestijo kakšen material. Zgornji del povsod trda plastika. No potem pa se pelješ pa doživiš CVT ... in že ti je jasno čemu tista trda plastika, ker se furaš z traktorjem :D

Napisano

Kar se karavana tiče...ne, ni mazda6 zame, ampak kia optima. Če bi kupil karavana, bi bila to KIA OPTIMA SW plug-in hybrid...

Napisano

Mene moti pri toyoti ta sredinski zaslon ki se lahko upravlja samo z dotikom. Ce se peljes po nasih cestah ki so vse prej kot ravne stisnes vse prrj kot tisto kar si mislil. Ta kontroler pri mazdi med sedezi je zakon. Glede cvt v toyoti, menjalnik je konstrukcijsko top zgrajen iz dveh planetnih gonil in jeklenega jermena. Ni zakompliciran kot kaksen drug cvt, traja skorajda vecno, vzdrzevanje je preprosto, je pa res da je na avtocesti zelo glasen. Ce hoces obupen menjalnik probaj getragov menjalnik dct v renaultu, vsaj letnkk 2017 je bil za razjokat, tudi glede vzdrzevanja. Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

Napisano

Noter v teh novih toyotah nisem sedel in če je res tako obupna trda plastika noter, je podobno kot pri folcvagnih. Tak avto takoj odpade. Če dodamo še šarjenje po zaslonu za vsako komando je pa to pika na i. Taki avti takoj odpadejo pri meni. Upam, da so pri Mazdi toliko pametni, da pustijo vsaj klimo na gumbih. Ja, tudi meni je ta kontrole med sedeži top zadeva. 

 

 

Napisano

Mah pri cvtju mam jst problem, da to sploh ni menjalnik. Ja vzdrzljiv bi pa reku da je ja 😉

 

mah dere se skos isto kak mal na gas stopis, to me najbolj "moti" k da bi skos na sklopki furu xD

 

mas pa instant navor skor, tak da za dizelase, k s bolj leni na prestavljanju, bi kr blo :D

Napisano

To je res mors se ga privadit. Ce primerjas z cvt ostalih znamk je ta life time. Samo da spomnim multitronik od audija saj ko dela je ok, samo kaj ko dela samo krstek cas.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 5 urami je scania napisal:

 

... ... ... ... Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

 

Se mi zdi, da ne Japonci ne gredo na metodo Trotl-zihr. Polovico Nissanov poganjajo Renaultovi motorji, Toyota Proace Verso ima pa Peugeotov motor. Ali pa Citroënov... No, bistvene razlike ni, pa naj bo eden ali drugi...

Napisano (urejeno)

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Ojoj, Tojota BMW motor, BMW Citroenov, kdo je koga nasral? Ampak Citroenov motorji so bomba, vsaj zadnjih nekaj let. Ima gdo kake slabe izkušnje? Dizle mislim. :nevem:

Napisano

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Napisano
3 hours ago, scania said:

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Tako, stari aurisi (in ostalo) so imeli 1.6 motor od BMW, 1.4, 2.0 in 2.2 pa od jote. 1.4 in 2.2 so bili vrhunski motorji. Verjamem, da moj še vedno veselo "klekla" naprej pri novem lastniku. Določena serija 2.0 pa je imela probleme s pitjem olja, namreč pila ga je tako hitro kot dolenc cviček.

 

Glede CVT se pa strinjam gor z vami, normalno, da tuli, ko ga stisneš po gasu, ker gre takoj motor v vrtljaje z optimalnim navorom. Ampak prej bo avto zgnil kot da bi tist CVT odpovedal. Ravno to tuljenje je pa še dodatno izpostavljeno pri teh hibridih, ker je avto "tiho", potem pa stisneš gas in greš iz 35 dB na gladko enih 80 :D

 

Sem se zadnjič fural za enim starejšim parom z CHR-jem po regionalki skos 70-75. Sem rekel evo, ko sem imel na testu ta avto je ravno tam nekje vklapljal bencinski motor tudi na ravnini in verjetno se mu je smilil motor, ko je tako tulil, če bi dal na gas. :D 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je scania napisal:

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
14 hours ago, scania said:

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Saj bi vprašal po sestri, ampak če vozi berlingota ima verjetno že najmanj 2 otroka. :D 

Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

Saj verjetno ne bo naredila 25k na leto? Če pa, naj gre pa prej pri 20k. Pri prejšnjem 1.6 hdi brez ad bluja sem tudi jaz imel na 25k/leto, sedaj pa ko ima ad blu ima na 15k km/leto, kar mi je ok, sploh ker plača šef! :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.