Skoči na vsebino

Dvotaktol in bencinski motorji


Priporočeno sporočilo

DI bencinarji že tako imajo problem pacanja sesalnih ventilov... Če pa vliješ še dvotaktol pa bo packarija še večja🥴

Vtipkaj v google "direct injection carbon build up" in ti bo mogoče bolj jasno zakaj ne dodajat še dvotaktola. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja drži, to je problem ventilov. Kaj pa mazanje pumpe, mazanje šob, mazanje batov in obročkov, manjša obraba vseh teh delov na račun ventilov? Še posebnoče bi dajal sintetičneka kateri ima večjo odpornost na temperaturo kot navadno olje!? posledišno manj teh saj!? Ker večina avtomobilo (nemških :lol:) tako in tako ima porabo olja nenormalno in to fabriško pa se ne dogaja nič. Govorimo mogoče 0,5%0,3%?. Ne vem, premišljujem.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče je bolje da razmisliš kako namazat ženo... 😉😁

 

Bencinske pumpe nimaš kaj mazat, kaj misliš da kdo maže pumpo na Petrolovi črpalki, pa prečrpa miljone litrov bencina. 

Šobe se tudi ne maže, prej se ti bojo zapacale z 2taktolom.

Bate in obročke pa maže motorno olje, s tistim vbrizgom 2taktola skozi šobe boš bate slabo namazal. In spet povečal možnost nabiranja nesnage na batih in obročkih. 

 

No avto je tvoj in lahko naliješ not kar hočeš lahko tudi bučno, pač povem ti da ni dobro in ne narediš nič dobrega s tem dolivanjem, naredi pa kakor misliš da je prav😉

 

  • Všeč 3
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 16. 10. 2020 ob 20:53 je dravni napisal:

Mazanje je le mazanje B)

Rodil si se eno 45 let prepozno,včasih so imeli avti mazalke in si moral vsakih 3000km podmazat končnike,premo, volan-to bi bila veselica zate ki rad mažeš.Še boljše mazanje pa smo imeli na ladiji ki je imela še ta stare motorje brez pokrova ventilov in si moral z ročno pompeto v kateri je bilo motorno olje mazat ventile.Jaz sem v 8 urah porabil 2 litra olja,tisti mojster ki je bil za mano v smeni pa pod 5 litrov ni šlo nikoli

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič od tega mi ne leži. Klaas je preveč nizko da bi ga probal.   Union in Žuja mi ne sedeta. Če more bit hrvaško, pol naj bo Karlovačko.   Doma imam večinoma Stiegel, Mürauer, Otakringer gmischts, Egger.   Tudi Uniona ali Puntigamera spijem, če ga v roko dobim. Denarja pa zanj ne bom dal nikoli.
    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.