Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je ignacij napisal:

Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.

Ko bi bile samo tri... celo štiri so  CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.

 

Brez privržencev je Mazda kot proizvajalec nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.

 

Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.

 

Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Ko bi bile samo tri... celo štiri so  CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.

 

Brez privržencev Mazda kot proizvajalca je Mazda nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.

 

Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.

 

Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.

So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne? 

Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit. 

Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Mazdi je sloves dvignila predvsem mx5 in SUV cx 5.

Mazde 6 karavani so bili v manjšini,saj jih v Usa in ruskaji sploh niso prodajali. 

  • Začuden 1
  • Zmeden 2

 

 

Napisano

M6 sedan sem napisal. 😉

 

Miata že. Ampak masovno pa v EU M3 in M6.

Napisano

 

Evo, klele še prtljažnik pokažejo. Širine nima nobene, se pa vsaj odpre do strehe.

33112_1.png

Napisano

V EU rabijo ev avto da lahko prodajajo nam ljube ICE motorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je ok čeprav je kitajska. Morate vedet, da so Kitajci že pred nami pri električnih i jih ne bomo dohiteli. Če je nekega.leta ?.? plan, da gremo na elektriko bomo vozili kitajca in tam bo med drugimi mogoče tudi MAZDA! 

V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉

 

Ne vem, s katerega razreda začneš odštevat, ma če gre proti manjšemu, gre nekam v tej smeri?

 

WWW.FIAT.SI

Topolino. Popolnoma električni štirikolesnik Fiat Topolino bo popestril ponudbo mestne električne mobilnosti in prenesel ves optimizem svojega soimenjaka v dostopno, popolnoma električno različico.

 

Napisano

Jah vse bo odvisno od tega, kako se bo stvar vozila.

 

Manjša baterija s hitrim polnenjem, s tem da je tudi kvalitetnejša, ne izgleda slaba izbira. Če bo osnovna cena pod 45k, s tem da je pri Mazdi osnovna verzija običajno kar dobro opremljena, se mi zdi vsaj konkurenčno.

 

Če pogonski sklop štima, vprašanje če bi lahko oni sami razvili boljšega električnega...sploh če bi delali na novo proizvodnjo. Tudi celotna oblika, tudi ni spet da so samo značko zamenjali, je kar nekaj razlik, skor cel body work izgleda na novo narejen.

 

Škoda da ni več sredinskega gumba.

Napisano

Mazda 6, kot kaže ne bo izginila, 6e naj bi jo nasledila, izginil pa bo počasi prtljažnik ... 😐

  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano

Ja glede na te reviewe izgleda da so zamenjal prostor na zadnji klopi za prtljažnik.

 

Ga je pa spredaj še za 70 litrov  :)

Napisano

Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl.  Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.

33112_1.png

Napisano
pred 19 minutami je Boss napisal:

Za male Kitajčke je očitno dovolj prostora. Evropejci pa rabimo dat notri tudi kaj več kot eno vrečko pa pedrtošl.  Tole ma 330l, moja šestka pa 520l pa še to se mi zdi včasih nekoliko malo in bi imel 660l prtljažnik iz Superba.

Alora boš moral kupit Čeha, ni druge. 

 

 

Napisano

Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Hja, ko e-bika fliknem v prtljažnik bi mi Superb precej olajšal delo in to limo celo bolj kot karavan. Limo ima s 5-vrati bistveno večjo luknjo za nakladat robo. Ampak z malo telovadbe gre lepo tud v 6-ko. Ampak v tole 6e pa ni teorije, da spraviš 29-colarja.

Če vzameš sprednje kolo dol, gre Emtb  29" zelo lepo v 6-ko karavan. Resda porineš sprednji sovoznikov sedež naprej, a gre. 

 

 

Napisano

Jaz obrnem samo balanco za 90 stopinj pa prvo vzmetenje porinem dol in zahaklam. Aja pa sedež fliknem ven in baterijo odstranim, da se ne matram preveč z nkladanjem in razkladanjem.

33112_1.png

Napisano

Jaz mojega stlačim v mazdo brez gum stavit dol :D  pa je 29" hehe

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 31 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz mojega stlačim v mazdo brez gum stavit dol :D  pa je 29" hehe

Ja, samo tvoje ni "moped". 😊

 

 

Napisano

res je,..sam morm pod določenim kotom balanco obrnit da mi gre prednja guma po širini notri 😛

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Jaz mojega stlačim v mazdo brez gum stavit dol :D  pa je 29" hehe

Jaz pa v GETZ-a, 29-colsko mašinco, s tem da niti kolesa ni bilo potrebno snet, zgolj balanco skorajno zasukat, no sedenje za volanom je bilo pa v stilu "NA PREDNJO ŠIPO", ampak gre pa, hihi

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.