Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Koliko pa pride takšen poseg?

Ker teh Mazdinih 19'' feltn, ki se luščijo, ne manjka.

 

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

Napisano
pred 53 minutami je Deeyan napisal:

 

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

A pol se ti ne zdi drago 50€ za eno feltno, če je treba še kitat?

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

A pol se ti ne zdi drago 50€ za eno feltno, če je treba še kitat?

 

Niti ne, sm vidu, da majo eni samo barvanje 70€ po felgi

Napisano (urejeno)
dne 24. 3. 2022 ob 19:39 je Deeyan napisal:

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

@Deeyan, mene bi pa zanimalo popravilo zgolj poškodovanih robov platišč, saj se platišča ne luščijo. Doma imam ene 4-5 takih primerkov. 😔

 

Bi se lotil kaj takega? Rabiš odmontirana platišča brez gum, ali lahko pripeljem avto in počakam pol urce? 😜

 

Obstajajo kakšne namenske korekturne barve?

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

@Janez007 tole  bi se dalo brez problema 🙂

 

Pol urce ja 😂 smerglanje je najbolj zamudno, ce bi blo samo za pobarvat, bi blo mogoce v 2 dneh gotovo, ker jih je treba vseeno na fino prebrusit. 

 

Obstajajo tut prav namenske barve za alu platisca, ampak je tako ozek izbor barv, da se jih rajsi ognem. 

Tak, da lahko zbiras kakrsnokoli barvo ti srce pozeli 🙂

 

Ce so robovi ob gumi ok ni potrebna demontaza, v vsakem primeru pa je pametno potem naredit centriranje. 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Deeyan napisal:

@Janez007 tole  bi se dalo brez problema 🙂

 

Pol urce ja 😂 smerglanje je najbolj zamudno, ce bi blo samo za pobarvat, bi blo mogoce v 2 dneh gotovo, ker jih je treba vseeno na fino prebrusit. 

 

Obstajajo tut prav namenske barve za alu platisca, ampak je tako ozek izbor barv, da se jih rajsi ognem. 

Tak, da lahko zbiras kakrsnokoli barvo ti srce pozeli 🙂

 

Ce so robovi ob gumi ok ni potrebna demontaza, v vsakem primeru pa je pametno potem naredit centriranje. 

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje samo dela, ki je poškodovan?

 

To bi se sigurno videla razlika v barvi, zato rajsi barvam platisce v celoti

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?

To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati  poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati  poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje. 

Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?

 

Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???

 

In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?

 

Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???

 

In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?

Točno. Če je barva platišča metalne barve in ne veš številke barve, ne bo nikoli ista. Edino, če vprašaš na mazda servisu, če oni vedo za številko in tip barve. 

 

 

Napisano

Men je ličar samo eno štrihu in je ista kot ostale. Sem prav primerjal in ni razlike.

Napisano
Napisano

Pa 50€ sem mu dal. Se mi je zdelo kr ugodno glede, da mi je vulkanizer potem skoraj polovico tega zneska vzel.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 27. 3. 2022 ob 20:06 je Gregster napisal:

Men je ličar samo eno štrihu in je ista kot ostale. Sem prav primerjal in ni razlike.

Malo obujam to temo, na CX-30 sem malo podrsal ALU feltno ob visok robnik pa me zanima koliko časa je vse skupaj trajalo - delo in koliko časa si bil brez vozila, namreč rezervne feltne nimam.....in kateri ličar ti je to delal. 

Napisano

Hmm, kaj pa vem. Ene slabih 14dni je blo sigurno pa še mal sm mogu priganjat. Sem pa mel rezerno feltno. Delal mi je nekdo iz gorenjske( poljane nad šk.loko). Mislim pa, da to naredi vsak ličar. Stalo me je pa 3€ za gumo dol vzet, 50 za samo platišče, pa še cca.20 za gumo nazaj in ventilček.

Napisano
pred 6 urami je Gregster napisal:

Hmm, kaj pa vem. Ene slabih 14dni je blo sigurno pa še mal sm mogu priganjat. Sem pa mel rezerno feltno. Delal mi je nekdo iz gorenjske( poljane nad šk.loko). Mislim pa, da to naredi vsak ličar. Stalo me je pa 3€ za gumo dol vzet, 50 za samo platišče, pa še cca.20 za gumo nazaj in ventilček.

14.dni....1feltna?!?wtf, to se mi zdi pa kar na hard....

Napisano
pred 17 urami je sportman333 napisal:

14.dni....1feltna?!?wtf, to se mi zdi pa kar na hard....

Sej je. Sam ker se mi ni mudilo mi je bilo ok. Načeloma bi naredil prej samo to bi pa bilo potrebno dnevno priganjat. Ampak opravljeno je bilo pa odlično👍

Napisano

Ali je zaradi barve potrebno peskanje in barvanje vseh 4 ALU platišč ali samo poškodovane ?

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Koliko je pa to na "roke barvanje" z aerosoli obstojno sploh?  Kakšne posebne barve za alu?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Koliko je pa to na "roke barvanje" z aerosoli obstojno sploh?  Kakšne posebne barve za alu?

 

Najpomembnejsa je itak priprava, pol pa epoxi primer cez pa barva gor pa drzi. 

 

Na Alfi mi je drzalo 2 leti, pol sm jo tak prodal, pa te na sestici so trenutno 2 leti, tut nobenih znakov da bi blo karkoli. 

 

Bojo pa te od sestice kmalu naprodaj 🙂 ker grejo te gor, ki sem jih zdej zrihtal 🙂 

 

IMG_20200619_191225.jpg

IMG_20201122_173533.jpg

Napisano

Se bom mogoče sam lotil en set zrihtat. Zimske so mal načete.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Fajn tole. Je pa brez demontaže gum, težko, da ne bi vsaj malo tudi gume pobarval, če želiš pobarvati platišće povsem do roba.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

Fajn tole. Je pa brez demontaže gum, težko, da ne bi vsaj malo tudi gume pobarval, če želiš pobarvati platišće povsem do roba.

 

Vse se da, igralne karte so prava resitev 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.