Skoči na vsebino

Nadgradnja firmware-a na servisih


Priporočeno sporočilo

Zanima me kaksne imate kaj izkusnje z nadranjami firmware-a pri avtu na uradnih servis.

 

So vam to naredili avtomatsko pri vsakem rednem servisu? Ste kdaj peljali namensko samo to naredit?

Ali sploh naredijo nadgradnjo ali se to bolj kot ne otepajo (ne pipaj dokler dela)?

 

Zanima me iz vidika da je CX30 (predvidevam da tudi 3) s Skyacitve X motorjem letos imela OGROMNO posodobitev in nekatere kar kriticne.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bossek napisal:

Zanima me kaksne imate kaj izkusnje z nadranjami firmware-a pri avtu na uradnih servis.

 

So vam to naredili avtomatsko pri vsakem rednem servisu? Ste kdaj peljali namensko samo to naredit?

Ali sploh naredijo nadgradnjo ali se to bolj kot ne otepajo (ne pipaj dokler dela)?

 

Zanima me iz vidika da je CX30 (predvidevam da tudi 3) s Skyacitve X motorjem letos imela OGROMNO posodobitev in nekatere kar kriticne.

 

 

Ko sem jaz spraševal glede tega je bil odgovor bolj podoben, ne pipaj dokler dela. 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niso najbolj navdušeni nad tem.

Omenjali so tudi, da so nekatere verzije bolj kritične za posodobit in lahko gre kaj narobe..

Ampak meni so posodobili, ko sem jim razložil, da je originalna verzija pri predvajanju glasbe tako slaba da groza (ko si ugasnil avto naslednjič ni znal nadaljevat pesmi iz USB, mislim, da so bile tudi težave z nakljuučnim predvajanjem).

Sicer pa se mi zdi, da sem nekje zasledil, da je postopek kar dolgotrajen, vmes pa ti NE sme zmanjkati baterije (akumulatorja).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

31 minutes ago, toto89 said:

Niso najbolj navdušeni nad tem.

Omenjali so tudi, da so nekatere verzije bolj kritične za posodobit in lahko gre kaj narobe..

Ampak meni so posodobili, ko sem jim razložil, da je originalna verzija pri predvajanju glasbe tako slaba da groza (ko si ugasnil avto naslednjič ni znal nadaljevat pesmi iz USB, mislim, da so bile tudi težave z nakljuučnim predvajanjem).

Sicer pa se mi zdi, da sem nekje zasledil, da je postopek kar dolgotrajen, vmes pa ti NE sme zmanjkati baterije (akumulatorja).

 

Možno, ker že sam Music database update traja 15min da nardi proces

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nemce berem, ki peljeje avto tko vsak drugi mesec in jim brez problemov nadgradijo.

 

Naj bi pa pri Skyactive X popravili cel kup problemov. Od cudnih razmerji pri avtomatiku, do delovanje motorja da je precej bolj gladko.

Pa problemi, da se prtljaznik sam odpira, pa popravek za Bose sistem, pa ....

 

Ne vem sam, bi naceloma zelel imet najnovejso verzijo in bi od uradnega servisa pricakoval, da to uredijo. Saj kaj gre lahko narobe naj bi vedeli in kako zmanjsat moznost, za to tudi (da mora bit akumulator poln, start-stop sklopljen, ....). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Bossek napisal:

Nemce berem, ki peljeje avto tko vsak drugi mesec in jim brez problemov nadgradijo.

 

Naj bi pa pri Skyactive X popravili cel kup problemov. Od cudnih razmerji pri avtomatiku, do delovanje motorja da je precej bolj gladko.

Pa problemi, da se prtljaznik sam odpira, pa popravek za Bose sistem, pa ....

 

Ne vem sam, bi naceloma zelel imet najnovejso verzijo in bi od uradnega servisa pricakoval, da to uredijo. Saj kaj gre lahko narobe naj bi vedeli in kako zmanjsat moznost, za to tudi (da mora bit akumulator poln, start-stop sklopljen, ....). 

Pri nas uradni servisi naredijo(če sploh) samo kake vpoklice. yvse ostalo. pa raje ne, če ni nujno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No vidiš VAG je tolk napreden, da če pelješ mimo servisa na pol metra ti prek NFC-ja nadgradijo avto v sekundi. Če si do 10m daleč ti nadgradi preko BT, za vse ostalo je pa tu dobiri stari WiFi. So imel včasih še IR sam si moral avto ustavit pa to ni blo tko priročno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Boss napisal:

No vidiš VAG je tolk napreden, da če pelješ mimo servisa na pol metra ti prek NFC-ja nadgradijo avto v sekundi. Če si do 10m daleč ti nadgradi preko BT, za vse ostalo je pa tu dobiri stari WiFi. So imel včasih še IR sam si moral avto ustavit pa to ni blo tko priročno.

Pa še ena opcija nadgradnje baje da obstaja. Zapelješ z golfom  skozi servisno delavnico  in ven se pripelješ z najnovejšim passatom, verzija 2021 pro.... brez, da bi izstopil iz avta. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Pa še ena opcija nadgradnje baje da obstaja. Zapelješ z golfom  skozi servisno delavnico  in ven se pripelješ z najnovejšim passatom, verzija 2021 pro.... brez, da bi izstopil iz avta. 

Ja to pa res in potem se zbudiš in imaš roko v kahli,v kahli pa.......:wacko:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Berem (prevec forumov o CX30 berem - in potem me mine da bi kupil :)) da to ni problem samo pri nas .

 

En anglez je moral prov na Mazda UK se pritozit, da mu je trgovec namestil nov software in s tem popravil napako z baterijo. In obenem je napisal da niso neki naklonjeni nalaganju novega.

 

Medtem ko nekaj nemcev pise da na vsake 2 mesece se zapeljejo mimo trgovica in preverijo ce je kaj novega in namestijo. Medtem ko drugi ob rednem servisu dobijo, nekateri morajo pa precej prosit da dobijo.

 

Recimo zadnji popravek je popravil tempomat/limiter da si zapomni zadnjo nastavitev in se ne resetira ko ugasnes avto.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V IT svetu so popravki namenjeni temu, da se stvar popravi. 

Pač ja, se zgodi da s tem pridelaš kakšen bug ampak jbg. Ni mi jasno zakaj servis noče nalagati posodobitev. Posodobitev je naredila/požegnala Mazda? Če pa so serviserji šlampasti in niso sposobni izvesti posodobitve, naj zamenjajo službo.

Popravljeno od amatej
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to da se popravi ni problem, sam ce je skoz nekaj pol te mine vse skup in je pošteno da veš pred nakupom kaj te caka.... smo si razlicni, mene zelo moti da bi mogu krnaprej neke vpkolice delat in ke vozit.. . nimam ne casa ne zivcev , sploh pa ce je zadeva nova in stane prek 24 jurjev... bi mogl bit vse ok... 

 

kaj pa cx3 2017... 120ks bencin... so te avti ok? al je tud skoz kj... glede na leta bi se ze kaj moralo pokazat

 

Popravljeno od gregc88
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Update sistema, ja za nas uporabnike dober, ker ponavadi nekaj popravi oz. doda. Če ti pa stvar dela in ti je OK pa ga ne rabiš posodabljati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je gregc88 napisal:

to da se popravi ni problem, sam ce je skoz nekaj pol te mine vse skup in je pošteno da veš pred nakupom kaj te caka.... smo si razlicni, mene zelo moti da bi mogu krnaprej neke vpkolice delat in ke vozit.. . nimam ne casa ne zivcev , sploh pa ce je zadeva nova in stane prek 24 jurjev... bi mogl bit vse ok... 

 

kaj pa cx3 2017... 120ks bencin... so te avti ok? al je tud skoz kj... glede na leta bi se ze kaj moralo pokazat

 

Pa ne,da se zanimaš za Mazdo? Jaz imam navadno M3 ne pa tisto visoko podhranjeno "avšo" :D

Meni služi vredu,imam pa samo 20k km in do sedaj nikoli nič 😃. Enga poznam,ki se mu lušči lak iz feltne,druga ok.:prstgor:

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eh 20 jurjev... js mam 200 na mojem in 70K odkar je v moji lasti sm menu samo olje, glavni servis in komplet zavore, pa se to ni blo mus mus...  ostalo cisto nic  bp 

 

imel doma m3 2005 a razocaran, sicer je dosegla 290K a z veliko sivih las....pustimo to 

 

m3 mi ni zanimiva ker je premali avto, natleh ... takih je kolikor hočeš...naslednji mam željo da bo mal vecji in visji... izbira tujaj je bl tko tko... opl kia reno citroen ... ne hvala ... mazda mogoce ce bi meu res garancijo da so bencinci ok in da bi se mi res dobr pelu avto, nism še probu sploh.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ti je Mazda3 premali avto, potem nikar ne glej CX-3, ker je se manjsi :) ... Narejena je na osnovi Mazde 2 ... Je pa res, da je visja od trojke ... Ce ze Mazda, potem CX-30 ali CX-5 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot ti je Jest napisal je CX3 manjša od trojke, se pa sedi višje. 

Za bencinski motor 2,0 pa še nisem slišal nobenih slabil stvari nikjer.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jest napisal:

Ce ti je Mazda3 premali avto, potem nikar ne glej CX-3, ker je se manjsi :) ... Narejena je na osnovi Mazde 2 ... Je pa res, da je visja od trojke ... Ce ze Mazda, potem CX-30 ali CX-5 ... 

Res je,ampak cx30 ni letnika 2017 !:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam na 6ki 165 konjskega bencinca G . Osnova je ista z G120. Zdaj imam 65000km 2/2018 letnik, zaenkrat vse ok, ni pa to poskočno tako kot dizel, pelješ se normalno, malo več prestavljanja ob prehitevanju, ampak me ne moti, zaenkrat vse ok. Kakšna M3 z G165 konji mora bit vredi, če iščeš bencinca. CX3 mislim da ni bla opcija z 165 koji, cx30 pa je opcija G122, G150 (AWD) in X180, odkrito povedano za zdajšnje razdalje ki jih delam 16km na dan, bi izbral če bi zbiral med cx30, G150 brez AWD kar pa negre. X180 imam malo rešpekta glede porodnih težav (mora malo časa pretečt da vidim kaj se bo dogajalo). Če bi delal kilometre kot včasih 35000km letno bi pa vzel 6ko dizel CD184/CD175. (čeprav menim da je CD150 dovolj, moral bi probat)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.