Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Prvo da kažem, kada padnu 2 cm snijega u Zagrebu je kaos.

Poznanik iz kvarta ima cx5 awd automatik sa zimskim gumama. Pa kada se sretnemo malo popričamo: kako mazda? Kao da su živi konji, a ne auti.

Uglavnom, vozi on kroz vrlo lagan zavoj, iza njega policija pa vozi polako. Snijeg pada.

Mazda se okrenula za 180°.

 

Nagađam, vozio je na prednji pogon, stisnuo gas, prednji kotači su izgubili kontakt sa podlogom. Mazda inteligentno zaključi da treba prebaciti snagu na zadnje kotače. I evo vraga.

Poznanik je imao sreče, nije izletio s ceste, nije oštetio auto, a niti policija nije nikaj pitala.

A ja da imam awd, odma bi vratio mazdu u mazda salon.

 

Jedna fotka da dočara stanje na cestama. Jučer snijeg, a danas ledena kiša.

20201203_103444.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Nekateri mogoce mislijo, da ce imajo AWD, da se potem lahko vozijo enako kot ce bi bila cesta suha :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Frend ima Outlander sa stalnim 4wd, malo smo testirali i zaključili da je awd obična prevara koja jedino pomogne ako zapneš u blatu. A vidim da  može biti opasno. Gume nisu kitajske. Jedino je možda naglo htio ubrzat.

I vjerujte mi na Outlanderu se to nebi dogodilo. Ali je ružan i zato vozim mazdu.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ene par statistik je dokazalo, da procentualno v slabih razmerah (sneg, led) več nesreč naredijo vozniki štirikolesno gnanih. Upam, da ni treba razlagat zakaj je tako.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ene par statistik je dokazalo, da procentualno v slabih razmerah (sneg, led) več nesreč naredijo vozniki štirikolesno gnanih. Upam, da ni treba razlagat zakaj je tako.

Pa tudi, da ostane več awd "džipov" v snegu, ker pretiravajo in mislijo, da so ti pogoni vsemogočni. Potem pa jih morajo Lade nive z zajlami vleči iz snega. Vsaj v Dolomitih je pozimi ponavadi tako. 

 

 

Napisano

Zadnji facelift ima baje gumb za stalni vklop awd

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lada njiva ni vsemogočna. Leta 2002, teden pred božičem, sem s 5 dni staro šestico ponoči kruzal po Jelovici. Kolega (z alfo) je naletel na gospoda z njivo ki ni vedel kaj početi z avtom, pa mu je potem kolega odpeljal lado na vrh klanca dani blokiral ceste. 

 

4WD je čist krasna stvar tudi za kvazi terence. Seveda v resnem terenu je za uspeh zaslužna polovica 4WD, polovica terenske gume, polovica pa voznik. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet. 

Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 minutami je Aless napisal:

4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet. 

Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre. 

Medtem ko BMW x5 je pa porazen za malo večji sneg.Sem probal in vem tudi iz prve roke. In to ta močen, 35 d(286HP),z pravimi zimskimi gumami. Saj po normalno zasneženi cesti še gre čim sem zavil malo ven v kak breg(ec) sem obstal. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.