Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Prvo da kažem, kada padnu 2 cm snijega u Zagrebu je kaos.

Poznanik iz kvarta ima cx5 awd automatik sa zimskim gumama. Pa kada se sretnemo malo popričamo: kako mazda? Kao da su živi konji, a ne auti.

Uglavnom, vozi on kroz vrlo lagan zavoj, iza njega policija pa vozi polako. Snijeg pada.

Mazda se okrenula za 180°.

 

Nagađam, vozio je na prednji pogon, stisnuo gas, prednji kotači su izgubili kontakt sa podlogom. Mazda inteligentno zaključi da treba prebaciti snagu na zadnje kotače. I evo vraga.

Poznanik je imao sreče, nije izletio s ceste, nije oštetio auto, a niti policija nije nikaj pitala.

A ja da imam awd, odma bi vratio mazdu u mazda salon.

 

Jedna fotka da dočara stanje na cestama. Jučer snijeg, a danas ledena kiša.

20201203_103444.jpg

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Nekateri mogoce mislijo, da ce imajo AWD, da se potem lahko vozijo enako kot ce bi bila cesta suha :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Frend ima Outlander sa stalnim 4wd, malo smo testirali i zaključili da je awd obična prevara koja jedino pomogne ako zapneš u blatu. A vidim da  može biti opasno. Gume nisu kitajske. Jedino je možda naglo htio ubrzat.

I vjerujte mi na Outlanderu se to nebi dogodilo. Ali je ružan i zato vozim mazdu.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ene par statistik je dokazalo, da procentualno v slabih razmerah (sneg, led) več nesreč naredijo vozniki štirikolesno gnanih. Upam, da ni treba razlagat zakaj je tako.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ene par statistik je dokazalo, da procentualno v slabih razmerah (sneg, led) več nesreč naredijo vozniki štirikolesno gnanih. Upam, da ni treba razlagat zakaj je tako.

Pa tudi, da ostane več awd "džipov" v snegu, ker pretiravajo in mislijo, da so ti pogoni vsemogočni. Potem pa jih morajo Lade nive z zajlami vleči iz snega. Vsaj v Dolomitih je pozimi ponavadi tako. 

 

 

Napisano

Zadnji facelift ima baje gumb za stalni vklop awd

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lada njiva ni vsemogočna. Leta 2002, teden pred božičem, sem s 5 dni staro šestico ponoči kruzal po Jelovici. Kolega (z alfo) je naletel na gospoda z njivo ki ni vedel kaj početi z avtom, pa mu je potem kolega odpeljal lado na vrh klanca dani blokiral ceste. 

 

4WD je čist krasna stvar tudi za kvazi terence. Seveda v resnem terenu je za uspeh zaslužna polovica 4WD, polovica terenske gume, polovica pa voznik. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet. 

Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 15 minutami je Aless napisal:

4kolesni pogon je vredu stvar ampak pri resnem terenu in slabih pogojih tudi ne gre tak kot bi pričakoval, takrat edino pomagajo zapore diferencialov, če jih ima, ampak pravi terenci to morajo imet. 

Za MB G270 lahko iz izkušenj povem da gre odlično po zelo težkem terenu (blato, sneg, hrib), če ne bi sprobal ne bi verjel da to gre. 

Medtem ko BMW x5 je pa porazen za malo večji sneg.Sem probal in vem tudi iz prve roke. In to ta močen, 35 d(286HP),z pravimi zimskimi gumami. Saj po normalno zasneženi cesti še gre čim sem zavil malo ven v kak breg(ec) sem obstal. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.