Skoči na vsebino

Platišča


pickov

Priporočeno sporočilo

Za GH sem jaz imel v homologaciji najvecje 18" (225/45 R18)

 

homologacija-003.jpg.f85a2da1edd34c8f5b282540cd2b85b2.jpg

 

225/45 R19 pa so od tretje generacije (GJ)

 

Homolagacija_pdf.png.d2ec8f1f8793b7b271923beb25d4da87.png

 

Take sem imel tudi na prejsnji sestki ...

 

8409363018_764cd61354_o.jpg.39fcb660f39edcd3c3200af22fc12690.jpg

 

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, Aless said:

Predvidevam da je mišljeno za M6. 

Odgovor je ja pašejo in odlično izgleda, ampak jih ne moreš homologirat. 

 

fcf5c16s-960.jpg

Bolano 😍 se mi zdi, da še bolj pašejo na drugi generaciji kot na tretji

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj bodo izgleda 19" feltne najbolj iskani artikli. Pašejo lepo na vse modele. 😊

pred 1 minuto je curko napisal:

jaz jih morm dat pa prvo peskati pa nanovo barvati da bodo za poleti pripravljene

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
 

A tudi 19? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ja tudi 19.
po pa da tkole zgleda ker na beli res pase tqksnala barva platisc
pa brez cevlov hehe 50e925f18c425fd4c0eb95e8db093532.jpg

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Ja ja tudi 19.
po pa da tkole zgleda ker na beli res pase tqksnala barva platisc
pa brez cevlov hehe 50e925f18c425fd4c0eb95e8db093532.jpg

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk


fles naredil svoje na zalost nimam lepse slike drugace pa 19 ja

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

slaba slika se opravicujem drugace 19 ja9841afffba1253895f668dbf7379591a.jpg

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Alex napisal:

He, He, zdaj ga pa samo še znižaš in bo super. 😊

 

Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Boss napisal:

 

Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.

@Boss prav imaš,nobenega nižanja ne bo,samo gume še menjam iz 45 na 40 pa bo. Te so tako fuč!:prstgor:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Bini škoda da ne boš nižal, tako mi ni vredu, ker zgleda kot nek wanabe SUV, če boš dal pa še 40 gume bo pa še slabše ker bo še več razmaka med gumo in blatnikom.

Meni je idealno če je med gumo in blatnikom za prst ali 2 razmaka med gumo in blatnikom, kot na oni M6 na sliki. 

No kot je že Boss napisal so pa okusi različni, važno da je tebi všeč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.