Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 42 minutami je sportman333 napisal:

Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄

Enako 👍👍👍😁😁

Napisano
Napisano

Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go...

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go...

 

Sej ce ze mas sesalnega dol je nekak logicno, da vse v kompletu spucas, sej se vse na sesalnemu drzi s sesalno loputo vred

Napisano (urejeno)

Eh to čipanje.

Na mojem vagu imam PB. Mogoče pa zdaj imam res realne konje, kakor piše na papirju.... alpa več. Bo?! Na valje pa ga ne bom peljal. Glavnem razlika se pozna🤠

Popravljeno od AmpeR
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, malo sem brskal po forumu in žal brez uspeha, namreč odprtih imam par vprašanj glede remapa.

 

Jaz si lastim Mazdo 3, 2018, 2.2 150KM Avt. Vsekakor manjka nekaj moči in sem se začel odločati za optimizacijo. Ima kdo kakšne izkušnje na dolgi rok? Vsekakor je pomemben kvaliteten remap. Nekaj sem se zanimal pri Tunercu in Enigmi. Pri Enigmi naj bi stisnili do 210KM z ročnim menjalnikom kar se mi zdi kar malo preveč (nerealno, nesigurno...?)

Ponavadi imam zgolj za vikende kakšne relacije, je lahko skrb glede DPF/EGR?

 

Hvala za mnenja.

 

LP, Žiga

Napisano
dne 11. 8. 2021 ob 19:23 je ziga_90 napisal:

Živjo, malo sem brskal po forumu in žal brez uspeha, namreč odprtih imam par vprašanj glede remapa.

 

Jaz si lastim Mazdo 3, 2018, 2.2 150KM Avt. Vsekakor manjka nekaj moči in sem se začel odločati za optimizacijo. Ima kdo kakšne izkušnje na dolgi rok? Vsekakor je pomemben kvaliteten remap. Nekaj sem se zanimal pri Tunercu in Enigmi. Pri Enigmi naj bi stisnili do 210KM z ročnim menjalnikom kar se mi zdi kar malo preveč (nerealno, nesigurno...?)

Ponavadi imam zgolj za vikende kakšne relacije, je lahko skrb glede DPF/EGR?

 

Hvala za mnenja.

 

LP, Žiga

Jaz ti bi kar Ervina priporočil. Je mojstr ni kej. 

Dpf odstraniš in egr blindiraš ter softwersko rešiš. Potem pa gasa :bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Jaz ti bi kar Ervina priporočil. Je mojstr ni kej. 

Dpf odstraniš in egr blindiraš ter softwersko rešiš. Potem pa gasa :bravo:

Pozabite na chip tuning teh motorjev. 

 

 

Napisano

Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko poseben

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 25 minutami je mazdaman napisal:

Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko poseben

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Res je. Tudi svojemu bratu je rihtal mazdo 6  in so morali potem dati nazaj na original (nazaj dpf filter gor,  odblokirali so egr nazaj ) in naložili so original mapo. 

Tudi, ko berem po tujih forumih je problem v pregrevanju motorja pri daljših, hitro vloženih avtocestnih hitrostih. Nekateri rešijo ta problem z menjavo hladilnika intercoolerja z večjim. 

 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Jaz imam z njim samo dobre izkušnje že 15let. 

Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne. 

To je dobro al slabo?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

To je dobro al slabo?

Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto  različnih  map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto  različnih  map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄

Kako pa v tujini rešujejo ta problem?

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Kako pa v tujini rešujejo ta problem?

Baje, da je edino enemu članu z mazda foruma v Nemčiji uspelo dobro to narediti. Na poljskem je tudi problem, prav tako na Češkem. Obstajajo sicer neke serijske mape a to ni to. Ne vem, kako se obnesejo dolgoročno. Itak je že problem z temi našimi dpf filtri. Kako se obnašajo po nekaj časa vožnje z temi mapami mi ni znano. 🤔

 

 

Napisano

Všeč mi je ker ne pretiravajo s tuningom v višave in recimo 150KM dizla sprvijo "le" na 185KM. Pri teh konjih ne bo nič sralo.

33112_1.png

Napisano

Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto  tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2.

 

 

Napisano

Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. :nevem:

 

33112_1.png

Napisano
pred 26 minutami je Boss napisal:

Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. :nevem:

 

Saj se že dogovarjava za termin. V kratkem, mislim, da bova rešila. 

 

 

Napisano
6 hours ago, Alex said:

Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto  tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2.

Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd.

 

eno je chip tuning drugo pa tuning. 

Napisano
pred 4 minutami je marko91 napisal:

Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd.

 

eno je chip tuning drugo pa tuning. 

Dobro jutro....😊😆😂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.