Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc


Alex

Priporočeno sporočilo

pred 8 urami je Boss napisal:

Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. :nevem:

 

se strinjam, če želiš imeti samo nekaj konjev več, brez dodatnega vložka v večji intercooler, močnejšo sklopko/vztrajnik, namesto navadnih gumi cevi kake pletenice, itd.....mislim da je prehod iz 150km na 185km tisto kar pomeni da si na varni strani, in pomojem je tudi že kar nekaj razlike,  vse kar je več pa samo z mappingom ne boš dosegel....aja pa pozabil sem dodati potem še druge/bolj zmogljive zavore (večji diski/boljše ploščice), ne morete "nabijati" samo navora in konjev, kdo se bo pa potem ustavljal 😀😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je sportman333 napisal:

se strinjam, če želiš imeti samo nekaj konjev več, brez dodatnega vložka v večji intercooler, močnejšo sklopko/vztrajnik, namesto navadnih gumi cevi kake pletenice, itd.....mislim da je prehod iz 150km na 185km tisto kar pomeni da si na varni strani, in pomojem je tudi že kar nekaj razlike,  vse kar je več pa samo z mappingom ne boš dosegel....aja pa pozabil sem dodati potem še druge/bolj zmogljive zavore (večji diski/boljše ploščice), ne morete "nabijati" samo navora in konjev, kdo se bo pa potem ustavljal 😀😉

Da se tudi samo z mapo in večjim intercoolerjem. Do 210 konjev brez problema. Tudi na 240 so že nekateri v Nemčiji šli brez. Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki). 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Da se tudi samo z mapo in večjim intercoolerjem. Do 210 konjev brez problema. Tudi na 240 so že nekateri v Nemčiji šli brez. Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki). 

Ja, vse se da, you know what i mean😉👍, vprasanje, vsaj ce bi jaz delal upgrade, za koliko casa je to in kako vzdrzno, dvomim da je original za 150km pripravljen na 240km, ja da se, ampak verjetno si cez par tisoc km brez vsega😁😄.....p.s.da ne bos mislil da govorim v prazno, ko sem imel jaz se accorda 2.2cdti z 140km so mi svetovali na max +30/40km ( oz.so delali tunning na cca.170-180km), to je bilo se vzdrzno brez menjave ostale opreme, vse kar je bilo vec je bil riziko (seveda se je dalo, ampak vprasanje za koliko casa)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Alex napisal:

Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki). 

 

Haha, to te žena samo tolaži da velikost ni pomembna🤪

No tako in druga velikost JE pomembna!

Večji diski = večja zavorna površina, večji zavorni učinek

😉

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je sportman333 napisal:

Ja, vse se da, you know what i mean😉👍, vprasanje, vsaj ce bi jaz delal upgrade, za koliko casa je to in kako vzdrzno, dvomim da je original za 150km pripravljen na 240km, ja da se, ampak verjetno si cez par tisoc km brez vsega😁😄.....p.s.da ne bos mislil da govorim v prazno, ko sem imel jaz se accorda 2.2cdti z 140km so mi svetovali na max +30/40km ( oz.so delali tunning na cca.170-180km), to je bilo se vzdrzno brez menjave ostale opreme, vse kar je bilo vec je bil riziko (seveda se je dalo, ampak vprasanje za koliko casa)...

 

Ja, pri Accordu 2.2 je bila šibka točka sklopka, ki ne zdži ogromnega navora. 

Tudi jaz sem ga imel in sem ga prvo čipal na 193HP, vendar mi je po 1tednu v 6.prestavi pri polnem gasu začela drset sklopka. Zato sem nato znižal na 185HP in je bilo vredu naslednjih 30kkm, pol sem pa avto prodal. 

Drugače je ta motor šel brez problema čipat na 225HP, ker je imel dost rezerve in turbina je bila zadost velika za toliko večje količine zraka. 

Se je pa dalo dobit tudi aftermarket ojačano športno sklopko pri Angležih, ki zdrži te konje in ogromen navor. 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

 

No tako in druga velikost JE pomembna!

Večji diski = večja zavorna površina, večji zavorni učinek

😉

 

 

V bistvu so najbolj pomembne gume za ustavljanje, ker diski bodo ustavljali, do trenutka, ko bi jih blokiralo in se vklopi ABS. Tako, da to ni problem je pa neka druga resnica, da večji diski pa ravno zaradi velikosti vzdržijo veliko več zaporednih močnih zaviranj tako, da ni variante, da zavre zavorna tekočina niti, da ti disk popoka in ploščice otrdijo zaradi pregretja. Na običajnih cestah in z vožnjo po pameti večjih diskov ne rabiš, za trackday pa je kar dobrodošlo, če ne celo nujno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

17 hours ago, Bini said:

Mapiranje misliš a ne?😁

Spet ga mal biksas…….ce ne locis….

15 hours ago, Alex said:

Da se tudi samo z mapo in večjim intercoolerjem. Do 210 konjev brez problema. Tudi na 240 so že nekateri v Nemčiji šli brez. Ja, druge športne diske in ploščice(velikost ni toliko pomembna, Mazdini diski so dovolj veliki). 

Ha ha. Kot bi Marqezu dodali se en valj pa rekli bremze so ok, ti sam gas

16 minutes ago, 50keda said:

Jst si že predstavljam @Alex-a na šlajfi .... :) Diske je menjal ... ploščice tut ... zej zmapira, pa gremo gasa, ima da prefura šlajfo v 7 minutah :)

Ha ha, pa fedre nizje za manjnupora

13 hours ago, Boss said:

 

V bistvu so najbolj pomembne gume za ustavljanje, ker diski bodo ustavljali, do trenutka, ko bi jih blokiralo in se vklopi ABS. Tako, da to ni problem je pa neka druga resnica, da večji diski pa ravno zaradi velikosti vzdržijo veliko več zaporednih močnih zaviranj tako, da ni variante, da zavre zavorna tekočina niti, da ti disk popoka in ploščice otrdijo zaradi pregretja. Na običajnih cestah in z vožnjo po pameti večjih diskov ne rabiš, za trackday pa je kar dobrodošlo, če ne celo nujno.

A ni imela mazda ravno s tem probleme ob normalnih voznjah…..

meninje na 3ki dvakrat skrivilo diske….z originalnim ploscicam. Pretrdo pac, fizika je naredila svoje, energija je sla v diske namest da bi se brusle pakne

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je marko91 napisal:

meninje na 3ki dvakrat skrivilo diske….z originalnim ploscicam. Pretrdo pac, fizika je naredila svoje, energija je sla v diske namest da bi se brusle pakne

Ampak to je problem neustreznih ploščic ne pa dimenzije diskov. Vsi, ki smo zamenjali diske (še vedno enako velike) in ploščice potem nismo imeli več težav.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Boss napisal:

Ampak to je problem neustreznih ploščic ne pa dimenzije diskov. Vsi, ki smo zamenjali diske (še vedno enako velike) in ploščice potem nismo imeli več težav.

Točno tako. Nima veze z velikostjo diskov. Ugotovili smo, da so bile krive pretrde ploščice. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 18. 8. 2021 ob 21:04 je Boss napisal:

 

V bistvu so najbolj pomembne gume za ustavljanje, ker diski bodo ustavljali, do trenutka, ko bi jih blokiralo in se vklopi ABS. Tako, da to ni problem je pa neka druga resnica, da večji diski pa ravno zaradi velikosti vzdržijo veliko več zaporednih močnih zaviranj tako, da ni variante, da zavre zavorna tekočina niti, da ti disk popoka in ploščice otrdijo zaradi pregretja. Na običajnih cestah in z vožnjo po pameti večjih diskov ne rabiš, za trackday pa je kar dobrodošlo, če ne celo nujno.

 

Ja se strinjam da so tudi gume zelo pomembne za ustavljanje, ampak vsi vemo da tudi z najboljšimi gumami in slabimi zavorami se boš pač kasneje ustavil.

Mazde imajo splošno znano slabše zavore od konkurence, kar potrjujejo tudi razni testi, tak da ob dobrih gumah so Mazdine zavore šibka točka, ne gume. 

Še vedno trdim da je velikost pomembna (diskov), ker večji diski tudi boljše zavirajo, no poleg boljšega hlajenja kot si povedal.

Kot prvo večji diski imajo večjo zavorno površino, kot drugo pa imamo pri večjih diskih daljšo ročico, se pravi zavorne klešče so pomaknjene bolj stran od sredine osi diska.

Prilagam sliko, sem naredil en hiter izračun razlike med 300 in 320mm disku, nisem šel v detajle, ker ni pomembno, pomembna je razlika Zavornega navora ki je med tema dvema diskoma 300Nm. 300Nm je kr velika razlika ;)

Izračun sem naredil na roke, upam da je dost razumljivo razloženo.

IMG_20210819_205853.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pač ne 😜... glej vsak avto ima maksimalni negativni pospešek, ki ga lahko izvede pri zaviranju. In to je takrat, ko začne guma v stiku s podlago blokirat. To se zgodi v istem trenutku ne glede kakšne imaš zavore, seveda ob predpostavki, da zavorni sistem zmore zavirat do vklopa ABS. Kot vemo to Mazdin zmore brez težav tudi s serijskim sistemom.

 

Drugače tvoj izračun za same bremze ni napačen in se strinjam ampak pove lahko le koliko maksimalno zmorejo zavirat same zavore, ampak zavore zmorej bistveno več kot na koncu zmorejo same gume. Nič ti ne pomaga, če zavirajo fantastično, če pa na koncu guma ne zmore. Trenje med gumo in asfaltom je tisto kar na koncu ustavi avto.

 

Bi pa res rad videl kakšen primerjalni test, kjer pravijo, da ima Mazda slabše zavore kot konkurenca. oziroma da slabše zavira.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, Boss said:

Ampak to je problem neustreznih ploščic ne pa dimenzije diskov. Vsi, ki smo zamenjali diske (še vedno enako velike) in ploščice potem nismo imeli več težav.

Nikjer nisem rekel sa ima to veze z velikostjo….ima pa veze s kakovostjo in varnostjo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

Ja pač ne 😜... glej vsak avto ima maksimalni negativni pospešek, ki ga lahko izvede pri zaviranju. In to je takrat, ko začne guma v stiku s podlago blokirat. To se zgodi v istem trenutku ne glede kakšne imaš zavore, seveda ob predpostavki, da zavorni sistem zmore zavirat do vklopa ABS. Kot vemo to Mazdin zmore brez težav tudi s serijskim sistemom.

 

Drugače tvoj izračun za same bremze ni napačen in se strinjam ampak pove lahko le koliko maksimalno zmorejo zavirat same zavore, ampak zavore zmorej bistveno več kot na koncu zmorejo same gume. Nič ti ne pomaga, če zavirajo fantastično, če pa na koncu guma ne zmore. Trenje med gumo in asfaltom je tisto kar na koncu ustavi avto.

 

Bi pa res rad videl kakšen primerjalni test, kjer pravijo, da ima Mazda slabše zavore kot konkurenca. oziroma da slabše zavira.

 

Sicer je tole 5 let star članek, zavorne poti pri zaviranju od 100 km/h so okrog 35m.

https://www.zurnal24.si/avto/avtomobili-ki-se-najhitreje-zaustavijo-280288

 

Tu pa test Mazde 3 in 43,5m.

https://avto-magazin.metropolitan.si/avtomobilski-testi/podaljsani-test-mazda3-sp-g120-revolution-3/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj pa ne takole... velja edino primerjalni test v katerem bi bila tudi Mazda in bi merili na isti podlagi, še bolje bi bilo pa z istimi gumami oziroma vsaj tipom gum in seveda v istih vremenskih pogojih. Samo to velja in nič drugega.

 

Da ne boš mislil, da nakladam maš tukaj en test, kjer so namerili okoli 34m.

 

mazda3-vorne-2103_eaiciz
WWW.ADAC.DE

Der Mazda 3 hat bei Ausstattung, Komfort und Sicherheit einiges zu bieten. ADAC Test und Crashtest-Ergebnisse.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo nekaj primerjalnih testov za M6

Mazdine bremze so slabše od konkurence, Volvo ki je 200kg težji se ustavi 1,5m prej. 

Opel ki je podobne teže kot Mazda se ustavi celo 3m prej. 🤪

 

Screenshot_20210820_101630_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210820_101659_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210820_113431.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Aless napisal:

Evo nekaj primerjalnih testov za M6

Mazdine bremze so slabše od konkurence, Volvo ki je 200kg težji se ustavi 1,5m prej. 

Opel ki je podobne teže kot Mazda se ustavi celo 3m prej. 🤪

 

Screenshot_20210820_101630_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210820_101659_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210820_113431.jpg

Zna bit da res. Original mazdine  bremze so bolj za silo. Ko pa montiraš gor brembo narezane in ate ploščice je pa druga pesem. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

Joj pa ne takole... velja edino primerjalni test v katerem bi bila tudi Mazda in bi merili na isti podlagi, še bolje bi bilo pa z istimi gumami oziroma vsaj tipom gum in seveda v istih vremenskih pogojih. Samo to velja in nič drugega.

 

Da ne boš mislil, da nakladam maš tukaj en test, kjer so namerili okoli 34m.

 

mazda3-vorne-2103_eaiciz
WWW.ADAC.DE

Der Mazda 3 hat bei Ausstattung, Komfort und Sicherheit einiges zu bieten. ADAC Test und Crashtest-Ergebnisse.

 

Se strinjam, da bi mogli biti enaki pogoji.

Ne mislim da nakladaš, ampak na tem testu je "nov tip trojke" - BP , na mojem linku je BM / BN. Tudi tu zna bit razlika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Aless Ja, natakni ji Potenzo, namest Turanze pa bo 2m krajša zavorna. Sploh ne vem kako naj razložim še bolj razumljivo. Pri modernih avtih zavore zmorejo bistveno več kot zmorejo gume. Ma ne vem zakaj moram tolk razlagat, ker če pogledate samo teste pnevmatik je razlika med najboljšo in najslabšo že na suhem lahko več kot 4 metre na mokrem pa celo več kot 8 metrov. Tako, da razlike meter ali dva tudi med boljšimi gumami niso izjema.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

@Aless Ja, natakni ji Potenzo, namest Turanze pa bo 2m krajša zavorna. Sploh ne vem kako naj razložim še bolj razumljivo. Pri modernih avtih zavore zmorejo bistveno več kot zmorejo gume. Ma ne vem zakaj moram tolk razlagat, ker če pogledate samo teste pnevmatik je razlika med najboljšo in najslabšo že na suhem lahko več kot 4 metre na mokrem pa celo več kot 8 metrov. Tako, da razlike meter ali dva tudi med boljšimi gumami niso izjema.

Naslednje srečanje lahko vsebuje tudi:

-bremrzanje od 60km/ uro -0. Enaki avti, različne gume, različni diski, različne ploščice. Iz prve preverimo, kako je na stvari. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

@Aless Ja, natakni ji Potenzo, namest Turanze pa bo 2m krajša zavorna. Sploh ne vem kako naj razložim še bolj razumljivo. Pri modernih avtih zavore zmorejo bistveno več kot zmorejo gume. Ma ne vem zakaj moram tolk razlagat, ker če pogledate samo teste pnevmatik je razlika med najboljšo in najslabšo že na suhem lahko več kot 4 metre na mokrem pa celo več kot 8 metrov. Tako, da razlike meter ali dva tudi med boljšimi gumami niso izjema.

 

Oprosti ampak se mi zdi da malo trolaš🙄

Bridgestone Turanza T005 je v enakem rangu kot Continental Premium Contact 6.

Poglej test obeh gum na enakem avtu ima Turanza na suhem skoraj 1meter krajšo zavorno pot! 😉

 

Btw. : če si ti zadovoljen z zavorami ok, ampak ne moreš pa drugim vsiljevat svojega prepričanja, jaz sem ti dokazal svoje trditve da so Mazdine zavore slabe oz. slabše od konkurence, ti pa tvoje trditve nisi podkrepil z ničemer, razen svojega prepričanja.

https://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-5629291.html

 

 

Screenshot_20210820_201030_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210820_200503_com.android.chrome.jpg

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ehhh, kam smo zašli? Oglasil sem se, ker je eden "dokazoval" , da je Mazda 3 tolk slaba pri zaviranju, da ima 43m medtem, ko ostali 35m do ustavitve in da so za to krive bremze. No, ko smo to razčistili so zdaj ratali problemi 1,5-3 metri in moja izjava o gumah. Nakar mi začneš razlagat, da je Turanza T005 enako dobra kot druge touring gume. To načeloma drži, ampak Mazda ima za prvo vgradnjo drug model gume T005A.

 

To ni samo razlika v eni črki, ampak je to nekoliko drugačen model, več ali manj za prvo vgradnjo in ta A pomeni, da je za Azijsko/pacifiško tržišče. Tam imajo kupci drugačne zahteva in jih bolj zanima udobje, manj hrupa in bolj gladka vožnja, izdelovalce pa čim nižja cena. Zato so naredili to različico, ki ima tako nekoliko spremenjen sam profil gume kot gumeno sestavo. Verjemi, da je slabša kot pri evropskem modelu T005 in tistih par metrov je hitro razlike.

 

Take imam tud sam gor pa če verjameš al pa ne, se recimo pri močnejših pospeševanjih prej zavrti v prazno kot recimo GoodYear Eagle Asy 5, ki sem jo imel na prejšnji Mazdi. In ne ni krivo 10 KM več ampak to, da dejansko T005A ni tako dobra. Je pa tiha in udobno, tu se pa moram strinjat in jo tudi ne bom menjal predčasno, ker tolk slaba pa spet ni.

 

Aja, ker vem, da mi ne verjameš in misliš, da te trolam, si preberi tole.

 

WWW.AUTOINTERNATIONAL.COM.MY

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Naslednje srečanje lahko vsebuje tudi:

-bremrzanje od 60km/ uro -0. Enaki avti, različne gume, različni diski, različne ploščice. Iz prve preverimo, kako je na stvari. 

 

Ni panike, lahko sam bo strašno nerazburljivo, ker razlik skoraj ne bo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.