Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

No,ja.... Spark je bil že v štartu misljen kot mestni avto.

 

Problem teh malih avtov je to ,da so razred večji (Clio,fabia, Corsa in Aveo če že gledamo chevroleta), komaj kaj dražji,hkrati pa že bolj druzinsko uporabni (z malo odrekanja). Kupna moč pri nas pa tudi ni tako visoka,da bi kupili nek avto samo za po mestu, niti niso mesta tako velika in natrpana,da bi tistih 20cm krajši avto tako prišel do izraza.

 

No,pa malo smo razvajeni,ampak zakaj bi dal 10t za Twinga,če dam lahko še slaba  2jurja zraven in dobim Clia. Malo govorim na pamet cene,ampak verjamem da je razlika ravno tu nekje.

 

In hja....zakaj na natrpanem trgu rabljenih vozil kupiti precejšno eksotiko. Edino ok...kdor rabi avtomatski menjalnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drži kar si navedel.

Mini vozilca so draga in praktično najmanj izgubljajo na ceni.

Recimo za-me kateri nisem zahteven in kateri imam dva avta, starodobnik in enega za vsak dan, pa še avtomatik pride tako vozilce zelo prav. 

Pa recimo za kakšno urbano družinico je povsem dovolj, ni pa to avto za zahtevne in poslovne uporabnike z izjemo poceni taksija, dostave hrane, ipd...

Posluži pa lahko kot odlična osnova za predelave kot so promocijsko vozilo, rally, ipd...

pred 10 urami je Boss napisal:

Še posebej, ko te nabaše 40 tonski šleper.

pred 10 urami je FuManchu napisal:

Pa že ne rabi bit šleper. Dovolj je iveco cargo.

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride in ti tudi najnovejši varnostno-asistenčni pripomočki ne morejo pomagati.

 

Pa dobra konkurenca je tudi Hyundai Atos Prime 1.0

WWW.AVTO.NET

Hyundai Atos 1.0 -PRIME-Servo-Abs-Klima-Automatik, letnik:2000,1090 EUR :: www.Avto.net :
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride. 

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

pred 4 urami je Z M A J napisal:

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vs potolčeni. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vsi potolčeni. 

Trst je pa zgodba zase.

To je namesto malih Fiatov in Vespe oziroma skuterja v slabem vremenu in da te ne zebe ;)

Drugače pa kot je že navedeno je ogromno teh izpeljank pod različnimi značkami in v različnih izvedbah.

 

Daewoo SsangYong Korando 1999 Baja rally

7e9b9717169633cc57b1e26a50041393.jpg

6ccc0ae33e8e31034cf490282c5dc7e1.jpg

 

Daewoo SsangYong Musso 1994 & 1996 Dakar rally

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je DonFelipe napisal:

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Kakorkoli to ni vozilo za razvajence in varnostna škatla, ampak šteje samo praktičnost in urbana uporabnost.

Zanimivo da njegov naslednik Opel Karl prav tako ni uspešen in se ni prodajal pri nas ampak so jih večinoma odkupili iz Avstrije in Italije kjer so jih uporabljali kot promocijska ter nadomestna vozila.

Je pa zanimivo ime v Vietnamu 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, to niso Mazde, ampak precenjena nemška sveta trojica.

Ampak nadaljujmo kar se tiče teme.

 

Zanimiv katalog za njegovega bratranca z imenom OPEL KARL

https://www.manormotors.ie/getImage/Downloads/country_1475047992905/doc_1493205112736_opel_karl_2017_ed1.pdf

 

Ena iz arhiva ko je ukrajinska Tavria prešla v Daewoo-jeve roke ; danes omenjena Zaporoška tovarna izdeluje samo še avtobuse 

EN.WIKIPEDIA.ORG
WWW.AVTOZAZ.COM

АФ "Юниверсал Моторз Груп" ЧАО УкрАВТО - официальный дистрибьютор автомобилей ЗАЗ в Украине.

 

6210586647_5d97b0c049_b.jpg

 

6211100602_771888e5e0_b.jpg

 

ZAZ Lanos Cargo (1999-2020)

%D0%97%D0%90%D0%97_%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt

ZAZ_Pic-up.jpg

Daewoo_Lanos_T100_-_deska_rozdzielcza.JP

1920x.jpg

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt


Še vedno pa je v proizvodnji rahlo osvežen in sliši na ime ZAZ Vida Cargo

zaz_vida_8_00f5000002ee022b.jpg

5785.jpg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še nekaj specialnih izvedb :

91887?page=1

91887?page=2

 

38197?page=1

38197?page=2

38197?page=3

38197?page=4

38197?page=5

38197?page=7

38197?page=8

 

35569?page=1

35569?page=2

 

35545?page=1

35545?page=4

35545?page=2

35545?page=3

 

Dostavnik Lublin, Poljska

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

53077?page=1

 

53077?page=2

 

53079?page=1

53079?page=2

 

Chevrolet Bonanza ; Opel Frontera/Isuzu Trooper za latinskoameriški trg

69120?page=1

69120?page=2

Chevrolet Beat ; Spark s podaljšanim zadkom oziroma v limuzinski verziji ; mestna limuzina ; samo za latinskoameriški in indijski trg

 

Chevrolet Colorado C-cab za tajski trg

 

Chevrolet Alero ; 2 v Sloveniji

 

Kaj takega bi rabili pri nas 

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Chevrolet Lova RV ; enoprostorec kateri temelji na Chevrolet/Buick Sail so izdelovali na kitajskem le 3 leta (2016-2019)


Chevrolet Move oziroma N300 za arabski trg

WWW.CHEVROLETARABIA.COM

<p>The Chevrolet N300 2022 is the #1 compact passenger van in Egypt due to its superior quality, robust design, affordability and durability for demanding use. Visit Chevrolet Egypt to know more about this...

 

Daewoo je imel od nekdaj velike načrte.

Kaj pravite na omenjeno študijo iz leta 1995?

54946?page=1

54946?page=2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 2. 2022 ob 11:45 je FuManchu napisal:

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ... Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.