Skoči na vsebino

Mazda 3 G120 2017 servis


Priporočeno sporočilo

pred 13 minutami je MazdaBoy napisal:

Kaj to, boste zdaj vsi prodajali? 😄

Jaz ne. 😃

 

pred 12 urami je AndrejO napisal:

Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem.

Kupi skoraj karkoli drugega te starosti in boš plač(ev)al še bistveno več za vzdrževanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je AndrejO napisal:

Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. :) Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?

 

Razen rednega vzdrževanja jest v 120kkm nisem imel nobenih težav. 
Poleg rednih servisov, se je še menjalo:

  • Ploščice spredaj
  • Diski zadaj
  • Ploščice zadaj
Popravljeno od Matick
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je AndrejO napisal:

Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. :) Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?

M2 ali M3 z bencinskim motorjem je nekaj najbolj ziher kar lahko kupiš. Težave bodo lahko edino na zavorah, da bi šlo kaj drugega v maloro še nisem slišal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Moji M6 in M3, obe letnik 2018, obe bencinski motor 2.0, obe ročni menjalnik, obe malo čez 80.000 km. Do sedaj samo redni servisi (še zavorne ploščice so vse prve) in nekaj garancijskih manjših popravil in kakšen vpoklic.

Kak vpoklic,na kateri 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Matick napisal:

 

Razen rednega vzdrževanja jest v 120kkm nisem imel nobenih težav. 
Poleg rednih servisov, se je še menjalo:

  • Ploščice spredaj
  • Diski zadaj
  • Ploščice zadaj

 

Tole podpišem tudi jaz s svojo, ki ima 178.000 km.

Pač to je potrošni material, kot pri vsakem avtu.

Do sedaj nobenih problemov, razen da so mi očitno star akumulator prodali kot novega kakšen mesec ali dva nazaj. To je pa tudi vse kar se tiče problemov z mojo Mazdo 3.

No, saj je v tej temi vse napisano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Jaka32 napisal:

 

Tole podpišem tudi jaz s svojo, ki ima 178.000 km.

Pač to je potrošni material, kot pri vsakem avtu.

Do sedaj nobenih problemov, razen da so mi očitno star akumulator prodali kot novega kakšen mesec ali dva nazaj. To je pa tudi vse kar se tiče problemov z mojo Mazdo 3.

No, saj je v tej temi vse napisano.

 

Jest mam še originalen akumulator. Pr kolk letih ti je pa crknu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 7. 2023 ob 20:05 je AndrejO napisal:

Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. :) Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?

Skrbi te lahko, če boš kupil avto od dealerja z "sumljivo" zgodovino. Doma imamo dve trojki letnik 2015. Ena ima slabih 100k km, druga 170k km. Razen zadnje desne bremze in menjave olja v menjalniku NIČ drugega kot redni servisi. Tudi jaz sem razmišljal o prodaji, ampak če letos preguram na morje z vozičkom in malima otrokoma, ne bom menjal za šestko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boš pregural. Truga gor in gremo. Pač ne boš mel vez mleka in piva zraven.

 

Meni je šla ABS enota. Je pa to težave te enote, natančno MK60 (če me spomin ne vara).

Pa samo enote z ESP-jem, ki pa so na dvojkah redke.

Večina kupi na odpadu rabljeno, ki seveda ima isto hibo in prej ko slej odleti. Original je draga ko pes, ca. 2000€, pred 5 leti. Jaz sem pa dobil mehanski del enote ATE nachbau.

Obstaja samo za to enoto, že to nekaj pove, če vse ostale dobiš samo na uradnem servisu.

 

Ostalo deli podvozja ali servisi po knjigi (olje menjalnika, hladilna, svečke, filtri,....).

Avtič je super.

 

Hahah, seveda diski spredaj pri 4.5 letih. Zdaj pa Brembo drži v nulo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Prodam zadnje zavorne ploščice Zimmermann za Mazdo 3. Prodam 15% ceneje, torej za 35 €. 

Kupil sem napačne, so za vozilo ki nima elektronske ročne zavore.


Mehanik mi je sedaj montiral zadaj TRW ploščice, sedaj vidim da obstajajo dve vrsti - za elektronsko ročno zavoro in za navadno. Zanimivo, Zimmermann očitno ima samo eno vrsto ploščic.

 

20230823-152117.jpg

 

Škoda, sedaj se ne morem pohvalit, da imam komplet nove Zimmermann diske in ploščice. 😂
Upam, da so TRW primerljive kvalitete.

Popravljeno od Jaka32
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Jaka32 napisal:

Prodam zavorne ploščice Zimmermann za Mazdo 3. Prodam 15% ceneje, torej za 35 €. 

Kupil sem napačne, so za vozilo ki nima elektronske ročne zavore.


Mehanik mi je sedaj montiral zadaj TRW ploščice, sedaj vidim da obstajajo dve vrsti - za elektronsko ročno zavoro in za navadno. Zanimivo, Zimmermann očitno ima samo eno vrsto ploščic.

 

20230823-152117.jpg

 

Škoda, sedaj se ne morem pohvalit, da imam komplet nove Zimmermann diske in ploščice. 😂
Upam, da so TRW primerljive kvalitete.

 

Ti hudič, sam imam tudi ene take na zalogi za Mazdo 3 z električno zavoro. Očitno tudi napačne. Pa sem pred nakupom raziskoval .... 🙃😥

 

image.png

 

Update: danes sem ploščice zapakiral in poslal v Berlin (na mail sem prejel poštno DPD nalepko ... ter oddal na bližnjem Petrolu). Na srečo sem pri naročilu odkljukaj opcijo, ki stane 3,99 € - "varno vračilo" in poštnino krijejo oni. Hkrati sem se na obrazcu odločil, da menjam za kompatibilne ATE 13.0460-2645.2. Bomo videli kako bo to šlo, koliko časa trajalo, ker bo počasi čas za servis  ... skoraj že 18.000 km od zadnjega servisa :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.