Jump to content

Navodila strešni nosilci za Mazdo 3 Sport 2013-2018


Recommended Posts

Pozdravljeni,

 

sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.

Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.

 

V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.

Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.

Link to post
Share on other sites
pred 5 minutami je stonauro napisal:

Pozdravljeni,

 

sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.

Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.

 

V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.

Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

 

https://youtu.be/sTxsMVVy3VM

 

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to post
Share on other sites

Ne rabiš nič zategovat saj ta vijak samo zaviješ s prsti in nič ne prteguješ, ker boš drugače uničil tiste nosilce v strehi in po možnosti še kaj zapigal. Ko daš prečke gor pa na drugi strani priviješ matico in fiksiraš le prečke ter jih s kontra matico samo še učvrstiš, da se same ne morejo odviti.

  • Like 2

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Take cevke so, odrezane različne dolžine in barve? Ene barve so za prednjo prečko, druge pa za zadnjo, zato, ker je "noga" zadnjega nosilca drugačna kot noga prednjega. Zato rabiš ta distančnik, da sploh lahko zaviješ matico. Boš moral pa pogledat kera prečka gre kam in kolk je visoka guma na nogi. Se pravi tista guma, ki je debelejša rabi tudi dalši distančnik.

 

Se pravi po domače gre tako:

 

- najprej odstraniš pokrovčke in v predvideno luknjo z roko zaviješ te navojne palčke/vijake.

- nato natakneš na te vijake prečni nosilec. Če delaš prvič je mogoče dobro, da ti en na drugi strani pomaga, da lepo ujameta luknjo v prečki.

- natakneš distančnik in nato priviješ matico, ter jo fiksiraš z drugo matico, da se ne bi odvijala

- preveriš, če je trdno in zapreš s plastičnim pokrovom te prečke

 

 

 

aja, šele zdajle sem videl, da imaš samo en par distančnikov. To je možno, če je guma nosilca tako tenka, da ne rabi distančnika. Jaz sem imel to na Mazdi 6 in sta bila dva para.

33112_1.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.