Skoči na vsebino

Mazda 6 (2010) - šklopotanje mašine


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Long time no see. Rabil bi eno pomoč.

 

Že nekaj časa mi šklopota v motorju moje Mazde (dizel 2.2) in mi lokalni mehanik pri tem ne more pomagati in mi je svetoval, da se pozanimam pri kakšnem mehaniku, ki šraufa Mazde.

 

Mazda ima prevoženih cca 285k km in lahko, da je za to šklopotanje kriva ketna. Mi pa je mehanik omenil tudi, da bi lahko bila kriva odmična gred.

Dejstvo je tudi, da sem včeraj menjal olje in se je iz mašine iztekel tudi višek tekočine, ker očitno se mi olje meša z nafto in je to še dodatni problem.

 

Zanima me, ali imate kakšen predlog za mehanika, ki bi lahko zadevo diagnosticiral za začetek?

 

Hvala za pomoč. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bi lahk bla ketna problem, pa skor ziher sem, da tut bakrene podlozke na injektorjih... Mogoce se ti par regeneracij ni izvedlo do konca in mas zato povisan nivo nafte v olju

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon Pelko bo dobra varianta, gleda na to da vozilo ni vec v garanciji in mojster odlicno obvlada tovrstna vozila: avto.pelko@gmail.com oz. 041 667 335, Zg. Senica 46, Medvode.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.

 

Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je pob napisal:

Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.

 

Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣

 

Lepo od mehanikov, ki so že po telefonu ali mailu pripravljeni pomagat s koristnimi nasveti, namigi. V tem smislu sem imel zaenkrat dobre izkušnje z vsemi zgoraj naštetimi (Pelko, Interclass, BTC). 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je pob napisal:

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Nekje v zacetku avgusta gre ponavadi Simon za 2 tedna na dopust in ima zaprto delavnico, cakalna doba pa je ponavadi 1 teden, da prides na vrsto za servis.

 

Dobro porihtajte, da bo se naprej voznja varna in TIHA :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jeben čas dopustov, tako da sem avto peljal do prijatelja, ki je mehanik in je preveril ta mikro jermen in mi sporočil, da je ketna za zamenjat. Ker je sedaj tudi on šel na dopust, bom imel čas premlevati o tem, kam bom peljal avto na popravilo. Bilo bi fajn, če bi mi uspelo avto nekje pustit med mojim dopustom in se vmes lepo porihta, potem pa ga jaz samo prevzamem.

 

Ali je morda kdo tukaj, ki je menjal ketno na svojem avtu in ve koliko približno je to stroškov?

 

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem ketno sicer menjal na prvi generaciji M6.

Cena je bila okrog 150€, če se prav spomnim. Delala sva z očetom, po moji oceni je bilo dela recimo 2 uri.

Odvisno je koliko si bo zaračunal uro dela mehanik.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Za sebe nardiš tako kot je treba pa če tudi ti vzame 8h. Glede tega kako se naredi strankam in koliki časa se porabi/računa bos pa ti najbolje vedel saj imas servis.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Saj sem napisal približno, ker takrat ko sva to delala res nisem gledal na uro.

Mogoče lahko ti daš boljšo oceno potrebnega časa za zamenjavo verige.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

pred 3 urami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Meni se pa bolj zdi, da je bil oče prehiter. 😁

 

image.png.50b8caa84a690a8a26b1ff27acfbe66e.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj sem napisal približno, ker takrat ko sva to delala res nisem gledal na uro.
Mogoče lahko ti daš boljšo oceno potrebnega časa za zamenjavo verige.
Prva generacija je imela še jermen, komaj 2,2 motor je dobil ketno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je mazdaman napisal:

Prva generacija je imela še jermen, komaj 2,2 motor je dobil ketno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Jaz vozim bencinarje... 😉

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vozim bencinarje... 
Pa si vseeno menjal ketno? Glede na navor bi tam morala vzdržati ogromno kilometrov.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ketno sem prvič menjal pri 230k, ko so se menjavali tefloni.

Naslednjič pa pri 320k, ko je ta zamenjana (ta poceni) začela ružit...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.