Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

 

mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.

Napisano

Z armaturkami pri 2.gen M6 ni težav.

Mogoče je kdo čistil armaturko z kakimi močnimi čistili.

Najcenej je ziher od kake z odpada dobit in menjat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 urami je Aless napisal:

Z armaturkami pri 2.gen M6 ni težav.

Mogoče je kdo čistil armaturko z kakimi močnimi čistili.

Najcenej je ziher od kake z odpada dobit in menjat.

Armaturka je bla vedno očiščena samo z vlažno krpo. Jo bo treba le zamenjat ja.

Napisano

A maš kako sliko, kako tole topljenje izgleda. Da nimaš kaj v kratkem stiku spodaj in se tolk greje, da ti topi plastiko :nevem:

33112_1.png

Napisano

Daj prosim sliko tega

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sm bral na netu, tud pr enih M3 BL se je to dogajalo. Sicer v Avstraliji, pa vendarle... Pomoje je zamenjava edina rešitev.

Napisano
dne 4. 10. 2021 ob 21:52 je miha.voncina napisal:

Pozdravljeni,

 

 

mene zanima ali je že imel kdo težave z armaturo pri mazdi 6 letnik 2008, na sovoznikovi strani se mi je začela topiti? Nova plastika stane 640 EUR zato iščem druge rešitve.

:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Še vedno mi ni jasno, kako naj bi se plastika začela topiti, razen, če je ne "čistiš" z acetonom ali nitro razredčilom.Niti alkohol ji ne pride do živega. Sonce jo lahko v tridesetih letih in več zgolj razpoka. 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

V ameriki so imeli vpoklic za te armature pri mazda 6 in 3. Pri nas pa na servisu ni nobenega posluha. V posnetku je videti kako postane limasta ko je stopljena. 

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Če slučajno še nisi opravil vpoklica (zamenjava sprožilca airbaga) , potem lahko kupiš rabljeno armaturo in pelješ avto na vpoklic in se zmeniš, da ti potem to "novo" armaturo namestijo nazaj. Namreč pri menjavi sprožilca mora sovoznikovo armaturo odstraniti.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.