Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 danes se mi je na AC zgodil problem z avtom in sicer se mi je pokazalo na armaturi kot je prikazano na spodnjih 3 slikah(mali servis je bil delan dober mesec nazaj) Avto je zgubil moc in pri prestavljanju po domace povedano trokira, tako, da sumim da je nekaj z masino narobe. Če bi kdo vedel kaj je narobe bi res lepo prosil za mnenje. Lp 

20211031_161451.jpg

20211031_155755.jpg

20211031_155747.jpg

Napisano

Hvala za odgovor, ampak se vedno ne razumem cisto 100% kaj tocno je narobe in ali avto lahko vozim dokler se ne popravi? Upam da se se kdo vkljuci v debato vec glav vec ve :) 

Napisano (urejeno)

Tukaj pravijo podobno. 

https://mazdas247.com/forum/t/inspection-required-error-messages.123843493/

Koliko je pa baterija stara? 🤔

Lahko je več stvari. V vsakem primeru boš moral avto priključiti na računalnik. Pri enemu primeru je bila kriva hkrati slaba baterija in senzor abs. Je pa zanimivo, da se to skoraj v vseh primerih pojavlja le na cx 5, Letnik 2014.🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Baterija je stara 1leto in nekaj mesecev. Se strinjam, lahko je karkoli, senzor za pritisk izpuha je tudi mozen,sem gledal na nekem posnetku na youtubu, kjer ima isto opozorilo. Najvecji problem mi je, ker nevem ali je avto v voznem stanju, da ga lahko sploh pripeljem do mehanika. 😬😬

Napisano
pred 2 urama je Enos napisal:

Baterija je stara 1leto in nekaj mesecev. Se strinjam, lahko je karkoli, senzor za pritisk izpuha je tudi mozen,sem gledal na nekem posnetku na youtubu, kjer ima isto opozorilo. Najvecji problem mi je, ker nevem ali je avto v voznem stanju, da ga lahko sploh pripeljem do mehanika. 😬😬

Jaz se tu ne bi hecal z nadaljnjo vožnjo. Če imaš zavarovano mobilno asistenco, bi jo jaz v tem primeru uporabil.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 urama je jacques33 napisal:

Jaz se tu ne bi hecal z nadaljnjo vožnjo. Če imaš zavarovano mobilno asistenco, bi jo jaz v tem primeru uporabil.

Tudi jaz se nebi vozil okoli. Pa niti ne toliko zaradi lučke,bolj zaradi trokiranja. Asistenca naj ga da na vleko in to je to...

Napisano
pred 20 urami je Enos napisal:

Skoda, hvala vseeno, bom moral najti kaksno drugo resitev. Lp na Štajerski del 

@Enos, upam, da je težava čim manjša. Prosim poročaj kaj je in kako ste rešili, morda pride komu prav.

Napisano

Lp ..mislim da tle bo treba peljat Mazdo na pooblaščeni servis ..da preverijo preko testerje napako 👍😁..jaz se nebi vozu ..pokliči asistenco 👍😁👍kot so trugi predlagali ..lepo reši 😁👍👍zoom zoom 

Napisano

Bom obvescal kaj je bilo narobe. Sicer ga lahko peljem sele v cetrtek, ker je guzva nenormalna pri Pelku 😬😬bom pa asistenco uveljavil definitivno in upal da mi dajo kaksen nadomestni avto. Obvescam sproti 👍

Napisano

Saj mojster Pelko ima tudi nadomestni avto ..vprašaj ga👍😁😁😉lp

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂

Popravljeno od Enos
Napisano
pred 8 minutami je Enos napisal:

Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂

Super, da ste zrihtali.👍

Lepo, da si opisal, kaj je bilo narobe, če bo kdo imel podoben problem. Veseli me tudi ,da ni bil strošek popravila prevelik. 

 

 

Napisano
11 minutes ago, Enos said:

Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂

 

Verjetno Pelko servis?

Napisano
pred 3 urami je Enos napisal:

Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂

Super, da je bilo samo to. Zdaj pa samo gas dalje :) 

Napisano
pred 3 urami je Enos napisal:

Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂

Super in hvala za odgovor. 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.