Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

S temi dizli generacije 2014 so imeli na servisih toliko težav, zato imajo veliko izkušenj. Kakšen Majes iz BTC (mislim, da je ravnokar šel v pokoj), Jure iz BTC, Borut pri Selmarju, Pelko iz Medvod bi znali hitro zavohati problem. Dobesedno ... povlečejo šibko in povohajo, če je v olju veliko goriva - prvi znak, da je kaj narobe.

 

Evo ena ideja: naredi vzorec olja po spodnjih navodilih (5 minut po ugasnjenem toplem motorju spustiš iz šibke kapljico olja na 80g papir in jo pustiš na suhem 24 ur, potem pa slikaš) in sliko ter osnovne podatke (prevoženi km, km od zadnje menjave olja) pripopaj sem gor. Kakovost olja že veliko pove o stanju motorja.

 

image.png.ed899c716ac78c5dc28112319ce16b77.png

 

Hmm zanimivo, avto sem kupil pri Jerebu v Izoli, avto je slovenski, naj bi pa tam menjali olje in dali novega 5w-30. Bom pa naredil ta preizkus, zanimivo🙂

20211129_142248.jpg

Napisano
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Kako konkretno si "uredil stvari" pri EGR in DPF?

Eden od mehanikov uradnega servisa mi je rekel, da ima on na svoji M6 2.2. CD175 porabo 8,5 l/100 km. Ali ima avtomatika, AWD, pa ne vem. Sam sem imel povprečno porabo na navadni CD175 MT med 5,5 in do največ 6,2, ko sem naložen s strešnim kufrom pridirkal iz Splita.

 

2l/100km je velika razlika, dva do tri deci me neb motlo ma 2 litra je pa ze kar zadeva, zanimivo da ima ocitno dosti istih avtov razlicno porabo.

Napisano

Ne se obremenjevati, koliko imajo drugi porabo. Očitno imaš "težko" nogo, podobno kot jaz. Na izzivu poraba, kjer smo vsi vozili na isti relaciji in z enako hitrostjo smo imeli približno enako porabo(par dcl gor ali dol, benzinarji in dizli). 

Danes se lahko dobimo po 15. uri  kje v Kopru, pa da vidiva skupaj, kako kaže kaj tvojemu avtu. 😊

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Ne se obremenjevati, koliko imajo drugi porabo. Očitno imaš "težko" nogo, podobno kot jaz. Na izzivu poraba, kjer smo vsi vozili na isti relaciji in z enako hitrostjo smo imeli približno enako porabo(par dcl gor ali dol, benzinarji in dizli). 

Danes se lahko dobimo po 15. uri  kje v Kopru, pa da vidiva skupaj, kako kaže kaj tvojemu avtu. 😊

Noga vem da je glavni faktor. Super se lahko dobiva pa da skupaj pogledava kaj je na stvari👌👌😁

Napisano
pred 1 minuto je binel napisal:

Noga vem da je glavni faktor. Super se lahko dobiva pa da skupaj pogledava kaj je na stvari👌👌😁

Te pokličem po 15.uri.😉

 

 

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

In upam, da se je @Alex v pol leta že naučil rokovati z OBD2 adapterjem. :) Bolj si mislim, da bo samo rekel, kako lepa rdeča Mazda 6, najlepša barva. 😁

Nisem šec kolega z Obdjem.😊 Znam pa pogledati, kdaj in koliko regeneracij je bilo opravljeno. 

Itak, da bo veselo. Dve rdeči šestki na kupu. To je že praznik. Samo kaj, ko je moja trenutno s temi 17" kr neki. 🤪

 

 

Napisano (urejeno)

........s temi 17" kr neki. 🤪

 

........verjetno zadnjič in nikoli več 🙈🤔😂

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Nisem šec kolega z Obdjem.😊 Znam pa pogledati, kdaj in koliko regeneracij je bilo opravljeno. 

Itak, da bo veselo. Dve rdeči šestki na kupu. To je že praznik. Samo kaj, ko je moja trenutno s temi 17" kr neki. 🤪

Ne sekiraj se,moja je na 16", čimprej nazaj gor 19"👌🤣

Napisano
Pred eno uro je binel napisal:

🤣🤣👍🏻✌kolkrt mors bit cepljen da malo kuri??🤣

Ni v temu poanta....🙈😂

Napisano (urejeno)

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpelhabo. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

:rispekt: sedaj pa samo :cheers: in:zoom-zoom:

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

Vse je res kar je povedal!😁 super smo se mela, malo bolj sem miren zdaj glede avta kot prej, mislim da je res kriva malo bolj aktivna voznja, problem pa je tudi mestna voznja z krozisci saj vsako malo hitrejse speljevanje kar dvigne obrate in tam pokuri to razliko.🥺✌ je pa res da bom dal nekaj crnih dodatkov na avto, nardijo avto bolj odpiljen👌👌 ko bo pomlad in nebo vec soli na AC in bodo gor 19" pa pripeljem spolirat mašino😁😁

Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Fina zgodba, srečanje 👍

 

Glede povprečnega intervala regeneracij pa bi ugibal, da nekaj ne štima. Ali so bili prevrteni kilometri, ne pa prenastavljen števec regeneracij, ali pa se je avto veliko življenjske dobe vozil zabasan s sajami (recimo zaradi slabih injektorjev ali njihovih podložk, kar bi pojasnilo tudi visoko porabo). Možno je tudi oboje. Kolikor vem, imajo ti avti interval med regeneracijami cca 400 km, zato je povprečje 136 km zelo nizko, to je tako Alex, kot bi bil pri tvoji M6 l.2017 povprečen interval 68 km.?zmeden?

 

Screenshot_20211228-191242_MyMazda.jpg

Napisano

Pa pravijo da je na forumu sama kregancija . Pohvalno za Alexa,da je pomagal in me veseli ,da je s porabo Mazde vse ok.

Napisano

Ne vem, no, meni se zdi 8,5-9l/100 km čez cel tank res prehuda poraba, sploh če je AC vmes (pa saj se tam tudi ne moreš ves cajt voziti 180-200 km/h).

 

Jaz imam tako porabo samo v načinu "nema bog brata", ampak ni dejanskih pogojev (posebej zdaj pozimi), da bi se vozil v načinu "track attack" cel čas.

 

Pa sem pozimi in poleti na 19'' platiščih in gumah - na manjših je tudi poraba takoj manjša ...

 

In ja, 136 km povprečje med regeneracijami je prenizko - vsaj okoli 200 km bi morala biti številka.

 

Meni jih dela med cca. 160 in 230 km (glede na to, da imava podobne kilometre in avtomatika), pa ga tudi ne šparam (edino ko je hladen, ga bolj nežno peljem).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.