Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se je komu zgodilo, da mu je bencinski 2.0 pil olje? Men je sicer na servisu pred časom omenil, da naj spremljam olje in ,da če ga bo avto začel piti, da dodajo notr nek aditiv in potem se spet brezskrbno voziš dalje?

Mene malce moti tale čudna palčka na zajli, za pomerit olje, ker jo ni ravno najlažje porinit notr, ne da podrgneš po celi steni in popackaš palčko še preden pride do dna. Pa še 5-30 olje je prozoren kot voda, tako da sploh težko prebereš nivo 🤔

 

Seveda je pa tudi možnost, da sem prevelik hlod in da ne znam pravilno preverjati nivoja 😳

Napisano

To je kar veliko za te km. Meni še tri deci ne spije na 20k km pa je 2.5 2008 letnik 240k km prevoženih. Se bojim, da bo potrebno narediti generalko (novi batni obročki, tefloni, tesnilo itd.), da se bo to rešilo tako, kot se zagre. Z raznimi aditivi pomoje nebos nic resil.

Napisano

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

Napisano
pred 15 minutami je Freak napisal:

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

 

katero olje si pa dal not?

Napisano

5w30,tako kot mazda pripisuje. Delam pa servise na 15k km.

@Janez007 pol ima mazda isto foro kot VAG grupa,da se zavarujejo ob previsoki porabi olja oz se jim zdi to ok,da poleg horiva natočiš še olje 🙄

 

Generalko delat pa tud mislim,da ni računice. Avto je vreden ene 4 jurje,generalka bi bla pa kolk? Najbrz okol 2 jurja 🙄

Napisano

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

Napisano

Zakaj bi uporabljali aditiv, ki samo zmanjšuje porabo olja, če lahko Metabond Old special aditivom rešite tudi težave s trenjem (te so sicer normalne) in olajšate življenje vašemu ljubljenčku.

WWW.METABOND.SI

Metabond dodatki za motorna olja, maziva, aditivi, masti in spreji. Metabond Gold, Eco, Megasel in Megalen dodatki za izboljšano delovanje motorjev in menjalnikov.

 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

Napisano
pred 1 uro je asddas napisal:

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

Napisano

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

Napisano
550
WWW.MIMOVRSTE.COM

Motorno olje Mazda Dexelia Ultra 5W30 1L je originalno motorno olje za vozila Mazda.

 

 

Tole jaz dajem oz mi mehanik daje. Je pa to drugače od total-a olje.

pred 53 minutami je Scr3am napisal:

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

 

Pa je bilo potem spet vse OK?

Napisano
pred 18 urami je Freak napisal:

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

 

Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..

 

Redna kontrola enkrat mesečno zatorej ni odveč.

Napisano

Olje je 5W-30. Na prvi generaciji sem delal generalko pri 180 k km. Pri 300k km sem jo pa prodal in je po generalki popila minimalno olja. Razlika med min in max na sipki je slab liter. Ko bo v motorju manjkalo dober liter bos dobil lucko. Se pa strinjam in je bolj preventivno sem pa ke preveriti nivo olja, kot pa cakati na lucko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.