Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se je komu zgodilo, da mu je bencinski 2.0 pil olje? Men je sicer na servisu pred časom omenil, da naj spremljam olje in ,da če ga bo avto začel piti, da dodajo notr nek aditiv in potem se spet brezskrbno voziš dalje?

Mene malce moti tale čudna palčka na zajli, za pomerit olje, ker jo ni ravno najlažje porinit notr, ne da podrgneš po celi steni in popackaš palčko še preden pride do dna. Pa še 5-30 olje je prozoren kot voda, tako da sploh težko prebereš nivo 🤔

 

Seveda je pa tudi možnost, da sem prevelik hlod in da ne znam pravilno preverjati nivoja 😳

Napisano

To je kar veliko za te km. Meni še tri deci ne spije na 20k km pa je 2.5 2008 letnik 240k km prevoženih. Se bojim, da bo potrebno narediti generalko (novi batni obročki, tefloni, tesnilo itd.), da se bo to rešilo tako, kot se zagre. Z raznimi aditivi pomoje nebos nic resil.

Napisano

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

Napisano
pred 15 minutami je Freak napisal:

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

 

katero olje si pa dal not?

Napisano

5w30,tako kot mazda pripisuje. Delam pa servise na 15k km.

@Janez007 pol ima mazda isto foro kot VAG grupa,da se zavarujejo ob previsoki porabi olja oz se jim zdi to ok,da poleg horiva natočiš še olje 🙄

 

Generalko delat pa tud mislim,da ni računice. Avto je vreden ene 4 jurje,generalka bi bla pa kolk? Najbrz okol 2 jurja 🙄

Napisano

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

Napisano

Zakaj bi uporabljali aditiv, ki samo zmanjšuje porabo olja, če lahko Metabond Old special aditivom rešite tudi težave s trenjem (te so sicer normalne) in olajšate življenje vašemu ljubljenčku.

WWW.METABOND.SI

Metabond dodatki za motorna olja, maziva, aditivi, masti in spreji. Metabond Gold, Eco, Megasel in Megalen dodatki za izboljšano delovanje motorjev in menjalnikov.

 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

Napisano
pred 1 uro je asddas napisal:

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

Napisano

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

Napisano
550
WWW.MIMOVRSTE.COM

Motorno olje Mazda Dexelia Ultra 5W30 1L je originalno motorno olje za vozila Mazda.

 

 

Tole jaz dajem oz mi mehanik daje. Je pa to drugače od total-a olje.

pred 53 minutami je Scr3am napisal:

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

 

Pa je bilo potem spet vse OK?

Napisano
pred 18 urami je Freak napisal:

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

 

Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..

 

Redna kontrola enkrat mesečno zatorej ni odveč.

Napisano

Olje je 5W-30. Na prvi generaciji sem delal generalko pri 180 k km. Pri 300k km sem jo pa prodal in je po generalki popila minimalno olja. Razlika med min in max na sipki je slab liter. Ko bo v motorju manjkalo dober liter bos dobil lucko. Se pa strinjam in je bolj preventivno sem pa ke preveriti nivo olja, kot pa cakati na lucko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.