Klemem Napisano 17. julij Prijavi Napisano 17. julij dne 5. 7. 2025 ob 19:58 je Klemem napisal: Podobno situacijo ima kolega na dizlu 2.2. Skyactiv, le da ni opaziti, da bi mu antifriz izginjal tako kot je tebi, ampak ga iz hladilnika potiska v raztezno posodo, ne vzame ga pa nazaj. Posledično mu ob nafilanju raztezne prične iztekati med vožnjo skozi tisto cevko, namenjenu odtekanju. Bojda bi naj za to prav tako bila kriva počena glava in je tudi prejel informacijo, da je to znana hiba teh motorjev. Zdaj glede na tvoj (osamljen) primer tukaj na forumu me čudi, da bi za to lahko bila kriva samo glava - on sicer upa, da bi crkno termostat ali pa zapikal čep na hladilniku (da morda ne bi več spustil povratno tekočine v hladilnik). Je pa nesmiselno menjavat vse drugo, če je morda res kriva glava... Se da to še kako potrditi, razen da se razšraufa pol avta? Update: Menda je bil menjan termostat in očiščen hladilni sistem, pa še vedno potiska antifriz v raztezno. Kompresija naj ne bi odstopala. Če ima kdo še kakšen predlog... Hvala vnaprej 1 Citiraj
jures Napisano 17. julij Prijavi Napisano 17. julij Dokler boste iskali problem samo od zunaj ga ne boste nasli.... Ravno zato se rece expanzijska, ker gre v njo visek tekocine. Pa se to strogo kontrolirat in nalivat ob hladnem. Verjamem da ce das flasko na odtok ekspanzijske ne bos ujel veliko tekocine kot dokaz da ne odteka tam. Seveda ob predpostavki da jena max ob hladnem motorju 9 let star mazdin dizel. Je kdaj ta super mehanik pogledal v motor? Je v karterju olje bolj redko? Je mooce nad max? Je naredil vakumski test? 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
FuManchu Napisano 12. september Prijavi Napisano 12. september En primer, ko pušča antifriz. 2,5l skyactive motor Citiraj
Alex Napisano 12. september Prijavi Napisano 12. september pred 44 minutami je FuManchu napisal: En primer, ko pušča antifriz. 2,5l skyactive motor Neee... 😬 Citiraj
Klemem Napisano 17. september Prijavi Napisano 17. september dne 17. 7. 2025 ob 14:05 je jures napisal: Dokler boste iskali problem samo od zunaj ga ne boste nasli.... Ravno zato se rece expanzijska, ker gre v njo visek tekocine. Pa se to strogo kontrolirat in nalivat ob hladnem. Verjamem da ce das flasko na odtok ekspanzijske ne bos ujel veliko tekocine kot dokaz da ne odteka tam. Seveda ob predpostavki da jena max ob hladnem motorju 9 let star mazdin dizel. Je kdaj ta super mehanik pogledal v motor? Je v karterju olje bolj redko? Je mooce nad max? Je naredil vakumski test? Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja... Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen... Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta. Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak.. Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP). Citiraj
vzupan3 Napisano 17. september Prijavi Napisano 17. september dne 17. 7. 2025 ob 11:06 je Klemem napisal: Update: Menda je bil menjan termostat in očiščen hladilni sistem, pa še vedno potiska antifriz v raztezno. Kompresija naj ne bi odstopala. Če ima kdo še kakšen predlog... Hvala vnaprej Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja. Citiraj
Janez007 Napisano 17. september Prijavi Napisano 17. september (urejeno) Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd). Popravljeno 17. september od Janez007 1 Citiraj
jures Napisano 17. september Prijavi Napisano 17. september pred 1 uro je Klemem napisal: Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja... Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen... Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta. Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak.. Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP). Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.