Jump to content

Recommended Posts

Pozdravljeni forumasi. Imam problem z mojo mazdo in antifrizom, ker cudezno zginja cca. 1l antifriza na 2000km.

Mazda je letnik 2016, 2.2 diesel 150. 

Uglavnem moj serviser, ki mu popounoma zaupam ze dolga leta ne najde problema..pregledal je vse, nalil neko barvo v antifriz, da bi vidu kje pusca, vodno pumpo pregledou,cevi,glavo...ma vse in nikjer ne pusca ampak antifriz gre. Pelje se normalno..nc ne cuka al pa karkol, segreje se normalno,olje je cisto hrez vode vmes..nevem.

Aja avto ima pa 150.000km.

 

Se kdo imel tak problem? Ali oa mogoče ve kaj bi blo? Jutri ga sicer oelje mehanik,k enmu znancu na uradni servis in ce oni ne vedo ootem pa res nevem vec kaj nardit.

 

LP

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To nekje pušča pri napeljavi za gretje kabine. Liter na 2000km pomeni, da so to bolj posamezne kapljice in verjetno se lepo samo posušijo zato se ne vidi kje pušča.

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Odvij čep na ekspanzijski posodi.

Vžgi motor in počakaj, da se segreje na delovno temperaturo.

Poglej v ekspanzijsko posodo - če se tam delajo mehurčki, potem je težava z glavo motorja ali tesnilom glave motorja. Če tam ni mehurčkov, potem išči dalje, ker je škoda snemat glavo motorja po nepotrebnem.

Če imaš garažo, snemi tisto plastiko spodaj pod motorjem in na tla garaže položi karton ali papir. Ko se vrneš s toplim motorjem, se bo mogoče na kartonu poznala kakšna kapljica, pa boš vsaj vedel, na kateri strani motorja iskat. Ker 1 liter na 2000 km... To je relativno majhen pretok za opazit. Pri meni bi to pomenilo okoli 1 liter na mesec, se pravi 0,3 decilitra na dan - to je približno ena čajna žlička na štiri ure (ne sprašuj, kako vem) - toliko antifriza se ti posuši, če pade na tla, da niti ne opaziš lužice... In tudi "radiator" v kabini preglej, ker toliko antifriza ti vpivna tapiserija in se potem posuši, da sploh ne opaziš, da je mokra.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami je Scr3am napisal:

Pa to sm reku.

Ja ampak avto ne kadi in olje je cisto.

Tudi rumenkast pokrovcek ni.

Pred eno uro je Slivka napisal:

Odvij čep na ekspanzijski posodi.

Vžgi motor in počakaj, da se segreje na delovno temperaturo.

Poglej v ekspanzijsko posodo - če se tam delajo mehurčki, potem je težava z glavo motorja ali tesnilom glave motorja. Če tam ni mehurčkov, potem išči dalje, ker je škoda snemat glavo motorja po nepotrebnem.

Če imaš garažo, snemi tisto plastiko spodaj pod motorjem in na tla garaže položi karton ali papir. Ko se vrneš s toplim motorjem, se bo mogoče na kartonu poznala kakšna kapljica, pa boš vsaj vedel, na kateri strani motorja iskat. Ker 1 liter na 2000 km... To je relativno majhen pretok za opazit. Pri meni bi to pomenilo okoli 1 liter na mesec, se pravi 0,3 decilitra na dan - to je približno ena čajna žlička na štiri ure (ne sprašuj, kako vem) - toliko antifriza se ti posuši, če pade na tla, da niti ne opaziš lužice... In tudi "radiator" v kabini preglej, ker toliko antifriza ti vpivna tapiserija in se potem posuši, da sploh ne opaziš, da je mokra.

Danes bom se to preveril in da vidmo kaj bo

Link to comment
Share on other sites

No, no ... Izginjanje antifriza ni nekaj, kar lahko "ignoriraš". Če pušča pri glavi, se dela škoda. Če pušča pri grelcu kabine in se posuši v kabini, potniki to vdihavajo ... Take stvari je treba pač rešiti in jaz dam avtorju teme prav, da pride stvari čim prej do dna.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 49 minutami je Janez007 napisal:

To so te zgodbe, pri katerih grem sam kar v zamenjavo avta, ker je hitreje in morda tudi ceneje, sploh če všteješ svoj čas in živce. Je pa pri rabljenih velika verjetnost, da ga že kupiš s neko tako zoprno napako.😔

Znanec je pred kratkim prodal avto s ponavljajočo težavo na avtomatskem menjalniku, drugi s težavo na ABS enoti ...

Ce nebi kupil avta dobrega pol leta nazaj bi se odlocil za menjavo ampak tako pa ne..sploh ker je trenutno slab cas za nakup rabljenga vozila

pred 35 minutami je svadreb napisal:

Al pa pozabi na popravilo, redno kontroliraj nivo antifriza, dolivaj po potrebi... Lah se bo samo nekje zaštopalo. Pr men na Nissanu se je po ene 2 letih. In avto delal bp.

Ne zal se jst tega ne grem, ker to ni hec in se zena in otrok se vozita s tem avtom tako da ni sans da tako pustim :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Ce nebi kupil avta dobrega pol leta nazaj bi se odlocil za menjavo ampak tako pa ne..sploh ker je trenutno slab cas za nakup rabljenga vozila

Ne zal se jst tega ne grem, ker to ni hec in se zena in otrok se vozita s tem avtom tako da ni sans da tako pustim :)

 

Pelji avto h mehaniku, da ugotovi, kaj je narobe. Lahko je kaka malenkost. Brez veze, da pametujejmo tu gor. In potem naj mehanik reši težavo. 

Edited by Alex
  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami je Alex napisal:

 

Pelji avto h mehaniku, da ugotovi, kaj je narobe. Lahko je kaka malenkost. Brez veze, da pametujejmo tu gor. In potem naj mehanik reši težavo. 

Sej gre jutri spet..je biu ze dvakrat in ni ugotovu..sedaj gre k tretjemu:)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.