Skoči na vsebino

Ssangyong

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, 

ker nimamo v Sloveniji omenjenega foruma sem se odločil da bom vprašal kar tukaj.

 

Ker trenutno ni od Mazde in japoncev nič pametnega se bo znanec po vsej verjetnosti odločil za terenca omenjene korejske znamke.

 

Kakšne so pa kaj vaše izkušnje z omenjeno znamko?

 

Hvala za pomoč 

Napisano

Iskreno.... Nevem zakaj bi se ob poplavi vseh ostalih suvov in terencev zagrel ravno za to znamko. V najboljsem primeru bo težava "zgolj" v iskanju nadomestih delov. Razen če mu je oblika tako všeč .

Napisano
pred 7 urami je Brane napisal:

Motor ima od mercedsa za drugo se ne ve preveč ker jih je zelo malo

To vem, sploh od starejših modelov MB so motorji in moram reči da lepo delujejo.

Svoj čas je bila to znamka skupaj z Daewoo-jem potem pa so se ločili.

 

pred 6 urami je Nejc1986 napisal:

Iskreno.... Nevem zakaj bi se ob poplavi vseh ostalih suvov in terencev zagrel ravno za to znamko. V najboljsem primeru bo težava "zgolj" v iskanju nadomestih delov. Razen če mu je oblika tako všeč .

Kot vidim ima kar dobro prodajno-servisno mrežo in tudi ni jih veliko. A je z rezervnimi deli problem?

Ne gre za obliko in ostalo, ampak za uporabnost oziroma funkcionalnost.

Verjetno ne bo kupil novega, ampak katerega od starejših modelov (Actyon, Musso, ...)

 

pred 4 urami je g.Wankel napisal:

Kaj, a korejski Chevroleti pa niso več kul? 😪🥰

Tudi to gledava, ampak kot večini med njimi ni terencev in enoprostorcev, ampak limuzine in manjši modeli.

Vprašal pa sem tukaj ker nimamo omenjenega foruma tako za večino japoncev in korejcev ; enako sem naredil za Chevrolet

Napisano

Moj sosed je imel Rexona. Za začetek moram povedat, da je ta moj sosed zelo žejen, če me razumeš in mislim, da me. Tista reč je bila stara že, ko jo je kupil, potem ga je pa vozil še enih 10 let. Torej, ta avto je bil vsako leto vsaj enkrat pod cesto. Pa ne zaradi avta, ampak, kot sem že omenil, je bil voznik zelo žejen. Ko smo ga pospremili na odpad, je imel okoli 400.000 km. Kakšnih hudih okvar ni imel. Je pa res, da se je lastnik bolj sekiral zaradi praznega flaškona kot pa zaradi izginjanja motornega olja. Ga je na vsake toliko malo dolil, pa je... V glavnem, zadeva je še mene navdušila, ampak v Sloveniji ne dobimo Rexona s sedmimi sedeži, ki je npr. na voljo v Italiji. Potem smo se pa odločili, da naša stara petka še ni tako zelo stara in da 320.000 km, kolikor jih ima naša petka, še ni tako grozno veliko in da jo bomo vozili še naprej. Zato nismo šli na Rexona. Je trpežno in udobno vozilo, precej nezahtevno in spodobno opremljeno. Pa še cena ni tako blazno visoka. Vsaj takrat ni bila, ko smo si mi to ogledovali...

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Vse napisano mi je jasno, to naj te ne skrbi.

Je pa zanimivo da je teh vozil več na podeželju kot v mestu kar je po eni strani tudi razumljivo.

Pa tudi res je, da je pri nas bolj okrnjena modelna ponudba medtem ko je pri sosedih italijanih in madžarih bolj številčna ter ne samo ''terenska'' oziroma SUV in pickup-ovska.

Napisano

Imel tast Kyrona 2,0 d 4wd in v 6 letih brez večjih napak. Precej manj težav kakor prej z ML 430 z plinom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:

Imel tast Kyrona 2,0 d 4wd in v 6 letih brez večjih napak. Precej manj težav kakor prej z ML 430 z plinom.

Verjamem. 

Mercedes-Benz ML sploh ni pravi terenec ampak je samo za poziranje. 

Ssangyong Kyron je bil ko je prišel ven zelo drag (7 miljonov tolarjev) ampak je nudil več terenskosti in na veliko so ga kupovali vikendaši.

Eden pa je bil tudi v bivšem Taxi Intereks 

Najcenejsi%20taxi%20v%20Ljubljani%202.jp

Napisano
pred 56 minutami je DonFelipe napisal:

Verjamem. 

Mercedes-Benz ML sploh ni pravi terenec ampak je samo za poziranje. 

Ssangyong Kyron je bil ko je prišel ven zelo drag (7 miljonov tolarjev) ampak je nudil več terenskosti in na veliko so ga kupovali vikendaši.

Eden pa je bil tudi v bivšem Taxi Intereks 

Najcenejsi%20taxi%20v%20Ljubljani%202.jp

 

Samo oblika je pa čisto azijska. Grd kot spaka. 🤪

 

 

Napisano
pred 49 minutami je Alex napisal:

 

Samo oblika je pa čisto azijska. Grd kot spaka. 🤪

A nisi ti daleč najbolj goreč zagovornik azijskega oblikovanja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

A nisi ti daleč najbolj goreč zagovornik azijskega oblikovanja.

Mazdinega kodo ja.A zadnje čase ga tudi oni lomijo in delajo grde avte. 

 

 

Napisano

Pa kaj. Avto je za vozit, ne pa za gledat. 

 

Če pa že hočeš avto za gledat - in da ga gledajo tudi vsi drugi - pa najprej poštimaj garažo (vsaj ploščice po tleh, če ne kar topli pod), potem pa noter parkiraj Bavarca ali kaj od nemške trojice. Pa vsako nedeljo škafec in krpico, odpret vrata in ga razkazovat...

Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

Mercedes-Benz ML sploh ni pravi terenec ampak je samo za poziranje. 

 

A Ssangyong Kyron je pa pravi terenec?

Dej nehi

Podpis.png

 

Napisano
 
A Ssangyong Kyron je pa pravi terenec?
Dej nehi

Manjkajo mu samo zapore difov ostalo je pa klasika.

Je pa res da ml je šel po terenu zelo dobro z svojimi elektronskimi pomagali


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 20 minutami je Slivka napisal:

Pa kaj. Avto je za vozit, ne pa za gledat. 

 

 Obstajajo ljudje, ki imajo avto za gledat. Kaj taki počno z ženskami, mi je res uganka.

  • Všeč 3
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 23 minutami je g.Wankel napisal:

 

A Ssangyong Kyron je pa pravi terenec?

Dej nehi

Seveda ni čistokrvi terenec, ampak mnogi ga koristijo za vleko prikolic in hlodov. 

 

pred 4 minutami je mazdaman napisal:


Manjkajo mu samo zapore difov ostalo je pa klasika.

Je pa res da ml je šel po terenu zelo dobro z svojimi elektronskimi pomagali


Sent from my iPhone using Tapatalk

No, tip iz Polhovega Gradca ga je lepo predelal in upravljal tudi z dronom

 

pred 3 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 Obstajajo ljudje, ki imajo avto za gledat. Kaj taki počno z ženskami, mi je res uganka.

Zadnjih 18let šteje samo še lepota oziroma so res delani s pomočjo ličil.

Zanimivo da je Musso sedaj pick-up in ne več karavan ;)

 

Hudič je pa če ti na Rextonu rja napade podvozje. Sedaj mi je jasno zakaj jih je toliko po odpadih 

WWW.NIVAOFFROADTEAM.COM

Off Road Forum

 

Napisano
pred 41 minutami je mazdaman napisal:


Manjkajo mu samo zapore difov ostalo je pa klasika.

Je pa res da ml je šel po terenu zelo dobro z svojimi elektronskimi pomagali


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

No sej zapora diferenciala je nekak vstop v svet terencev :) 

Mal so mi samo na smešne izjave, ker je vsak njegov post v smislu ''kitajec, korejec je top, vse ostalo je zanič''. Mazda ni vredu, Mercedes ni vredu, zadnjič je bil Matiz (ali neko podobno spekedralo) avto za prave voznike, moderni avti s pomagali pa za razvajence.

A praktično lahko z MLom isto vlečeš hlode kot s Kyronom. Tudi kar nekaj delov na Ssangyongu je iz Mercedesa 😏

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je g.Wankel napisal:

 

No sej zapora diferenciala je nekak vstop v svet terencev :) 

Mal so mi samo na smešne izjave, ker je vsak njegov post v smislu ''kitajec, korejec je top, vse ostalo je zanič''. Mazda ni vredu, Mercedes ni vredu, zadnjič je bil Matiz (ali neko podobno spekedralo) avto za prave voznike, moderni avti s pomagali pa za razvajence.

A praktično lahko z MLom isto vlečeš hlode kot s Kyronom. Tudi kar nekaj delov na Ssangyongu je iz Mercedesa 😏

Res je. 

Ampak omenjeno/e zaporo/e zelo redko kdo razume, kaj šele vklopi.

Današnja vozila pa so res samo s pomagali za razvajence in imajo poudarek na komforti in estetiki, ne pa več praktičnosti in ostalih lastnostih.

Lahko bi to počel tudi z ML-om ampak to je bolj šminkerski oziroma pozerski voz. 

Ni mi en prijatelj, po rodu bosanec, rekel : Ssangyong je Mercedes za sirotinju ;)

Drugače pa prve generacije ki so bile na voljo pri nas so ponujale odlično osnovo za terenske predelave ; poznam tipa ki je Kyron-a predelal in mu še danes služi.

Zanimivo da pa se pri nas ni obnesla limuzina Ssangyong/Daewoo Chairman na osnovi W140 ; sta samo 2 v Sloveniji

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 28 minutami je DonFelipe napisal:

Res je. 

Ampak omenjeno/e zaporo/e zelo redko kdo razume, kaj šele vklopi.

Današnja vozila pa so res samo s pomagali za razvajence in imajo poudarek na komforti in estetiki, ne pa več praktičnosti in ostalih lastnostih.

Lahko bi to počel tudi z ML-om ampak to je bolj šminkerski oziroma pozerski voz. 

Ni me en prijatelj, po rodu bosanec, rekel : Ssangyong je Mercedes za sirotinju ;)

Drugače pa prve generacije ki so bile na voljo pri nas so ponujale odlično osnovo za terenske predelave ; poznam tipa ki je Kyron-a predelal in mu še danes služi.

Zanimivo da pa se pri nas ni obnesla limuzina Ssangyong/Daewoo Chairman na osnovi W140 ; sta samo 2 v Sloveniji

Meni se pa ne zdi zanimivo,da se chairman ni obnesel . Kdor hoče imeti avto kot statusni simbol,bo vzel kakšno drugo znamko. Da pa bi dal toliko denarja za korejsko kopijo S razreda,pa hvala lepa. Raje isti denar takrat za mondea,vectro, alfo 156.... 

 

Podobno je bilo s kio opirus (wannabe MB E) ali pa Hyundai xg30.

Napisano

To, da je s Kyronom vlačil drva in prikolico,... Saj ne vem, a naj sploh začnem...

 

Sem kmet an s hribu doma, saj veste. Torej, bukov hlod premera 28 cm in dolžine 4 metre (to ni ravno majhen hlod) je težak 720 kg. In kaj je to potem tak problem potegnit? Možakar na posnetku pa je vlačil precej tanjše.

Prikolica? Ja, montiral je verige, da je imel na travnati površini boljši oprijem, ni pa prekoračil dovoljene obremenitve vozila. Jaz na BTjko montiram verige na vsa štiri kolesa.

 

Vozilo je za to, da služi človeku in ne, da človek služi vozilu. In da vozilo služi, je oblika samo toliko pomembna, da je vozilo oblikovano v praktičen in pregleden stroj, ostalo je nepomembno.

 

Vedno več ljudi dela nenormalne stvari in vedno manj ljudi dela normalne stvari. In tako nenormalno vedno bolj postaja normalno in normalno vedno bolj nenormalno. In tako tisti, ki so normalni, vedno bolj postajajo nenormalni in nenormalni vedno bolj normalni. In tako gre svet hudiču v rit. Jaz pa vedno bolj postajam čudak - vsaj okolica je takega mnenja...

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

Jaz pa vedno bolj postajam čudak - vsaj okolica je takega mnenja...

Nisem iz okolice, se pa z njo absolutno strinjam.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nejc1986, glej korejske kopije niso slabe, samo potrebno je pač vedeti da niso namenjene tako kot originali za izstopanje in kardaširanje. Gre pač za luksuz v normalni preobleki. 

Pri nas so se preizkušali tudi Hyundai Equus, Mitsubishi Diamante in Honda Legend, a žal zaman. 

Pa smo spet tam : pri nas je bolj pomemben nemški image kot vse ostalo, pa če tudi se 3x preblača, samo važno da je značka.

Tudi Lexus ki je podznamka Toyote je za specifičen krog ljudi ; njim je važna kvaliteta in ne kvantiteta!

 

Slivka, ti imaš pick-up kateri je res delovno vozilo in ne šminka!

To so pa res za kakšen robnik zajahati, v resnici pa ne vidijo niti trave, kaj šele makadama ali da bi šli z njim na daljšo pot.

Pri teh kvazi SUV-jih hitro presežeš uradnih 3500kg skupne teže ker so že sami zelo težki. 

Očitno je folk preslepljen da mu je oblika oziroma face value bolj pomemben od ostalih lastnosti.

Danes biti normalen je zelo težko oziroma nemogoče ; verjameš ali ne poznam dosti normalnih kateri se niso uspeli prilagoditi kreljotom in so naredili samomor.

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimiva izvedba modela Musso s 7 sedeži za korejski in arabski trg ; tako smo se včasih peljali v legendarnih Puch-ih oziroma prvih serijah Mercedes-Benz G klase

-daewoo-musso_12173.jpg?i

 

Nekaj delovnih : 

daewoo-musso-td-04.jpg?i

 

  • Všeč 2
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.