Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 urami je Denlub napisal:

Evo pa jo/ga imamo..kljuko in nosilec koles.. malo sem odlašal in iskal najugodnejšo varianto in se na koncu odločil za montažo vlečne kljuke kar pri Selmarju v Celju, uspelo mi je celo zbarantati nekaj pospusta na vlečno kljuko in montažo le-te..Mazdo sem jim pustil za en dan in dobil nadomestno vozilo CX-30 skyactiv-x at, moram rečt,da je čisto drug avto proti moji sky-g 122.. še kar dobri pospeški (v Sport mode😅), zavidljiva poraba ob normalni vožnji in dokaj gladko prestavljanje avto.menjalnika,tudi vzmetenje je dosti boljše kot pri mojem..je pa res da se takoj vidi, da je to nadomestno/testno vozilo,saj s dobrimi 9k prevoženimi izgleda in daje občutek kot da je 2leti starejši od moje Mazde s skoraj 11k prevoženimi.. malo mi je žal da si nisem mogel privoščiti x motorja, ampak kaj češ, ko je pa bila januarja takšna razlika v ceni😕..  

 

 

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Z avtomatskim, tudi tega sem preizkusil, ne gre. Preveč moči pusti po poti. 😉😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 38 minutami je TiEn napisal:

Daš iz D v manual pa gre 100km/h v drugi 😛  z lahkoto


Si preprican? Kolikor vem, tudi ce je v rocnem nacinu, sam preklopi v avtomatski, ce so razmere take (prevec obratov, premalo obratov,…)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Nevem, v mojem lahko :D če dam na obvolanske ročice menja le ko jaz hočem. Mogoče je pri novih drugače.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Jaz sem pa ravno na prejsnji sestici, ki je imela obvolanske kontrole, to opazil… da ce sem prestavil v rocni nacin… in “pozabil” prestaviti, je sam prestavil…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dol menja samo ja, za gor pa kolkr sm opazoval ne. Lahko ob priliki preverim. da ne dam napačne informacije.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 18 urami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Gre do 90km/h v drugi 😅

Napisano

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Denlub napisal:

Gre do 90km/h v drugi 😅

Vajenc. 😊

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

😅

A potem imaš klasični oziroma NORMAL program vključen?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Eni imamo pa *ročnega in gre kot v *SPORT+....... :harhar:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

pred 1 uro je Deeyan napisal:

če ga daš v nevtrlno in spustiš po klančini maš še funkcijo letenja :D

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Kakor za koga.....:nevem:

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kakor za koga.....:nevem:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

Jp,pa še olja v menjalniku ni blo treba menjat......:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.