Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

Sem se odlocil za nakup Mazde6 2.2.d 150ks...nimam se nobenih izkusenj z Mazdo. Mogoce ,vase mnenje,prednosti...slabosti...na kaj je treba bit previden pri nakupu?

Vem,nekaj sem ze prebral,eni strogo zagovarjajo bencinca,pri dizlu da je treba pazit na dpf filter....

Se kopija linka za katero sem se odlocil.

Hvalezen bi bil za vsako mnenje,nasvet. 

Hvala

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-mazda6-2-2-cd-aut-standheizung-558157926/

Napisano

Videti je lepa. Meni edino ni všeč vlečna kljuka, saj to pomeni, da je avto vlekel prikolico ...

Če nimaš veliko mestnih voženj, z dizlom ne bi smelo biti večjih težav.

Napisano

 

Meni osebno je vlečna kljuka plus. Se pravi, da bog ne daj kupiti avto z vlečno kljuko. 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

DPF filter je še najmanj. Podložke injektorjev, injektorji, veriga..

Na katerem servisu oz pri katerih kilometrih bi se moralo to preverjat? Se mi zdi ,da pri teh kilometrih se ne bi smelo bit problemov ampak sej pravim,izkusenj glede mazd nimam.

Drugace pa vecinoma avtocesta,recimo da je mestne voznje vec kot pol manj kot avtoceste.

Popravljeno od Luka_
Napisano (urejeno)

Pri Mazda dizlu moraš imeti srečo, veliko sreče, pazljivost pomaga le delno, ker gre lahko veliko stvari narobe, stroški pa so v primeru težav zelo visoki. 

Sem šel čez celo zgodbo, od Mazde 6 CD 175, G165, G194. Slednja je res pravi avto, za bencinski motor skoraj ne veš, da obstaja. 

 

Če kupuješ dizla predvsem zaradi pričakovene nižje porabe-stroškov, verjetno ne bo računice. Drugo je, če želiš dober navor, ki je pri dizlih res prednost. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

 Meni edino ni všeč vlečna kljuka, saj to pomeni, da je avto vlekel prikolico ...

 

Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa 🙂

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 53 minutami je Deeyan napisal:

 

Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa 🙂

Sm tud js to tuhtu :). Lahko se pa še zmer vpraša kaj so vlekli. Da ne bo potem ugotovljeno da so vlekli konjske al pa prikolice za avte :)

Napisano

Če kupuješ CD150/175:

- servisi na max 15kkm

- zamenjane podložke injektorjev in pregledani injektorji

- letnik po 2016 zaradi možnih težav z odmično

 

Čim fali en servis - vzami raje drugega. Če ima malo km ali pa se boš ti z njim vozil po 10km na dan…kupi raje bencinarja, ker ne bo težav.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

Če kupuješ CD150/175:

- servisi na max 15kkm

- zamenjane podložke injektorjev in pregledani injektorji

- letnik po 2016 zaradi možnih težav z odmično

 

Čim fali en servis - vzami raje drugega. Če ima malo km ali pa se boš ti z njim vozil po 10km na dan…kupi raje bencinarja, ker ne bo težav.

Hvala

Napisano
 
Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa
Točno tako. Sicer je pa vleka pk samo plus.. Takrat motor vsaj dela, in se zagreje ter prediha.
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zadnje čase se precej ukvarjam z mixanjem (posnetkov in nastopov živo). Prilagam sliko nastavitve EQ za kick bass (bas bobna-kase)) za hard rock-heavy metal. Za Jazz in ostale bolj "mehke" zvrsti bi izgledalo malo drugače. Bil se na usposabljanju pri priznanjem tonskem tehniku, kjer smo šli skozi vse nastavitve. Tako, da iz grafa se lepo vidi, kaj se odvzema na nizkih frekvencah in kaj je dodaja na mid-visokih. Če bi samo odvzemali frekvence, bi bil zvok preveč flat (ne bi bilo tistega značilnega udarca, ki kaso naridi "klikasto" in bi se v glasbi izgubila z bass kitaro. EQ je pomemben za vse instrumente, da se lepo razvrstijo v zvočni spekter, da se ne prekrivajo in da ne nastane zmazek.  Res je, velikokrat se odvzema moteče frekvence, a se jih tudi poudari, kjer in če je potrebno.    EQ za kick bass (bas boben ali med glasbeniki - kaso)   
    • Bo Janez 007 kaj več povedal, v čem je glavna razlika med  Bose vs- non Bose. Nas bo malo podučil, kako se tele veže. 
    • Bose ima v i20n in tudi ni nekaj extra. Premalo jakosti...   Ima pa Focus B&O in špila vrhunsko.   Da ti odgovorim, bas je delan, da se prenaša po šasiji. Potegni mu kable ven in probaj. Boš opazil razliko.
    • Tudi jaz mislim, da je Bose ozvočenje v CX-30 močno precenjeno. Sicer za nas navadne smrtnike je čisto ok in se da poslušati, res pa ni neki ful zvok kot bi mogoče glede na reklamo Bose pričakoval.  Čudno mi je npr. že kakšno funkcijo sploh ima Bose subwoofer v prtljažniku, če je pokrit z z dvojno polico, vsaj pri meni (Cargo sistem, dodatna polica v prtljažniku z nastavitvami in nastali vmesni dodatni nižji prtljažni prostor, mislim da ni pri vseh opremah). Če je celi subwoofer pokrit, ne vem ali ga sploh slišiš, v čem je poanta ? Za navadno ozvočenje brez Bose, sicer sam ne vem kakšno je, vendar sem tudi sam na nekaterih drugih straneh zasledil, da ta Bose ni ne vem kaj. Če bi imel možnost, jaz sigurno ne bi izbral Bose, pa še v prtljažniku ti zavzema prostor, vendar žal nisem imel izbire, ker je del opreme.
    • Malo off topic, moj prvi avto,.. sva z fotrom naredila vse, razen custom stebričkov in panelov za vrata. Pol mi je pa avto razpadel zaradi tresenja,..oh well😢                      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.