Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je Z M A J napisal:

Saj pa nimata istih vozil, kolikor vem.

 

no sej js govorim za Mazdo Skyactiv D

Napisano
pred 15 minutami je Deeyan napisal:

 

no sej js govorim za Mazdo Skyactiv D

Normalno,da pomisliš na mazdo skayactiv dizel. Saj smo vendar na mazda forumu. 😉

 

 

Napisano

@Slivka:

Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.

Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

@Slivka:

Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.

Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...

 

Mnja, no, torej, mislim, da bomo pri nas ostali na starih dizlih in ne bomo kupovali nove Mazde. Pri vsej reklami, ki jo delate za te varčne in sodobne mašine...

  • Všeč 3
  • Haha 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Mazda 3 letnik 2017

2 x turbo brez dpf 

217 hp, serijsko 150 hp

poraba 6.3 l/100 km

voznja cca 10 km stara cesta +

70 km AC 2 x na dan minimalno, 

v 5 letih 280.000 km

A48F1EF9-806A-46B4-B5F9-BFFEE624D957.jpeg

Popravljeno od Alan Ford
Napisano

Ali so to le vaše domneve ? 🤪

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ja, najpomembnejši podatek pri tem je "brez DPF".

 

Brez DPF bi vsi dizli "klepali" še pa še ... Z njim je pa druga zgodba. Se vse maši.

Kot laik bi dodal še "in brez EGR". Pa vmes med klepanjem bi komu crknili kakšni injektorji, turbine, itd. :) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če ima usnjene sedeže,potem ima tudi hlajenje (spredaj)....tiste "delno usnje" verzije tega nimajo. Za tiste,ki tega ne vedo-Mazda ima malce posebno (seveda-Mazda😄) hlajenje edežev...iz sedeževe perforacije ne piha,ampak sesa! To je zeloooo redko...marsikatera premium znamka tega nima!!! Prednost pa je v tem,da ne piha vročino sedeža in inštalacije vate...torej takoj odvaja in hladi tudi sedež oz. mu odvzema toplotno energijo. Prednost je tudi pri oblačilih-npr. t.i.windstoper blago...tukaj veliko bolje deluje.   Meni je vsekakor zelo všeč😃👍
    • Ma to lahko vsakemu mehaniku zaupaš, ni tak bav-bav, itak ima menjalnik mero, do kje se nalije tekočina. Meni je vaški mehanik celo rekel, da naj silikon na karter nanesem kar sam, da ne bo kaj narobe. In sem ga. 😃 Pač lepo počasi v enem prehodu brez prekinitev.
    • Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
    • Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 
    • Pozdrav vsem,   Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.    Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?    Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.    Hvala za pomoč in lp, R.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.