Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Js sm ga gratis dobu z novimi gumi tepihi pa se ceno mal zbil😆

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

Napisano

Meni so pri prejšnji menjali cel volanski drog na car garantie. Pustimo to, da to ni odpravilo težave

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

V sklopu CarGarantie so mi menjali zvočnik (Bose) v armaturki - po 4 letih. Je pa bil avto kupljen pri nas v Interclassu.

Sicer pa na Mazdi 3 G120 letnik 2015:

V desnih vratih je hreščal zvočnik, pa so na servisu "fiksirali konektor" in je hreščanje izginilo.

Občasno zatikanje pri prestavljanju v 3. prestavo - menjava olja v menjalniku in porblem je izginil.

In pa štekanje zadnje desne zavorne čeljusti.

Napisano
pred 22 urami je Alex napisal:

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

ma ja, sej to. Trenutno delam cca 25km relacije v eno smer (v službo in domov pa mogoče kak kino vmes :) ). bom mogu na mal dalšo turo it. Mogoče kr do trojan -> kranjska -> vršič -> kobarid -> most na soči -> mgoč mal obalo pogledat -> pol pa počas nazaj do zasavja.

Napisano

Po zapisanem bi potem v teoriji lahko rekli da je mazda CX-30 in CX-5 z najmanj težavami/problemi, kakorkoli bi se to že moralo pravilno zapisati (se izraziti) :) 

Napisano

Uf ja, pozabu sm vpisat še fotrovo 323F 2.0 DITD letnik 2000, lastnik je bil 9 let, pa je v vsem tem času menju samo diodno ploščo na altenatorju

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Žena pokliče moža: -Dragi, kje si? -Na lovu.... -In kdo tako glasno diha? -Ranjen medved, ki sem ga ustrelil. -Zakaj pa diha z ženskim glasom? -Ne vem. Jaz sem lovec, ne veterinar...
    • Jaz bi verjetno tudi kupil kakega lexusa. Samo ne vem, kakšne motorje imajo.  In menjalnike. 🤔
    • a si ziher, da ni bilo vprašanje takole postavljeno: "A pa mogoče potrebuje to žena?"
    • Zakaj, a zato ker mu niso dali telefona? 🤪   Pri brazilcih je to normalen pojav.
    • Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.   Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo.    Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.   Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.