Skoči na vsebino

Čiščenje kolektorjev


Priporočeno sporočilo

Pa je za menoj delovna nedelja

 

Čiščenje kolektorjev in zraven še redni servis

Menjava naftnega, kabinskega, zracnega filtra menjava olja in dezinfekcija klimr

 

Spodaj malenkost slik od zabitih kolektorjev

 

Seveda ciscenje obeh 6 zunaj in notri po koncanem tretmaju obvezno. Tretja sestica pa se pride na vrstoe0e3ff32baf8b7c692fd48683eb0ea08.jpg1412ab5cc869a3807eb1b1acf881ddea.jpg89ef0d27ed16b547acb7a3a5bc09cb87.jpgee85a77da3652ca73f98897ae8b64eca.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po kolk prevoženih je takole?
1x so ga ze razdiral smo danes opazil drugace ma pa zdajle 160k naslednic razdiramo na 220k se pravi nekje na 50-60k kokr sem zasledil po ostalih mazda forumih

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je tomzel napisal:

ali pri tistih, ki so odstranili dpf tudi prihaja do tega?

 

Ce ni se egr blendiran potem ja, drugace pa nima od kje prihajat nazaj v sesalni kolektor

 

@curko si kej vrgel uc na cedilo pod karterjem? 

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 
Ce ni se egr blendiran potem ja, drugace pa nima od kje prihajat nazaj v sesalni kolektor
 
[mention=6506]curko[/mention] si kej vrgel uc na cedilo pod karterjem? 
Ne to pa res nisem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je curko napisal:

Ne to pa res nisem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

 

Ce se ni bil menjan nebi blo slabo, da se izognes nevsecnostim

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, s čim si pa čistil? A je to tist postopek z orehovimi lušinami?
2 cistila egr sta sla pa 2 cistila brakecleanerja pa parni cistilc je laufau pa se je spucalo v nulo glede na to kaksno je bilo

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri bencinarju zaradi direktnega vbrizga, ampak v dosti manjšem obsegu. Ko sem se zanimal je bila cena peskanja okoli 300€. Kolega je na m3 nardil na 250000km in ni blo neke panike, se pa vozi vecinoma po avtocesti v Graz na delo. Skyactiv g serija je samo tankaj vozi 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Scr3am napisal:

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Jaz osebno verjamem in zaupam Japoncem, da so delali najboljše bencince, dizli pa niso njihovi ravno posrečeni motorji a dvomi so, ker je to X motor in tehnika s katero so se ubadal že mnoge znamke in jim ni uspelo.... :nevem:(spomni se wenklovih motorjev) 🙃

Jaz sem se pa vseeno odločil za nakup, ker delam malo km in 100kkm bo pa zdržal ni vrag.... 😊😀😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.