Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa je za menoj delovna nedelja

 

Čiščenje kolektorjev in zraven še redni servis

Menjava naftnega, kabinskega, zracnega filtra menjava olja in dezinfekcija klimr

 

Spodaj malenkost slik od zabitih kolektorjev

 

Seveda ciscenje obeh 6 zunaj in notri po koncanem tretmaju obvezno. Tretja sestica pa se pride na vrstoe0e3ff32baf8b7c692fd48683eb0ea08.jpg1412ab5cc869a3807eb1b1acf881ddea.jpg89ef0d27ed16b547acb7a3a5bc09cb87.jpgee85a77da3652ca73f98897ae8b64eca.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Pošteno očiščeno. Koliko časa je pa šlo?
En dopoldan od ene 8 do nekje 12 - 13

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Sesalni kolektor si pucal na bencinarki ?
Ne ne na novi sestici 2018 dizel

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Po kolk prevoženih je takole?
1x so ga ze razdiral smo danes opazil drugace ma pa zdajle 160k naslednic razdiramo na 220k se pravi nekje na 50-60k kokr sem zasledil po ostalih mazda forumih

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je tomzel napisal:

ali pri tistih, ki so odstranili dpf tudi prihaja do tega?

 

Ce ni se egr blendiran potem ja, drugace pa nima od kje prihajat nazaj v sesalni kolektor

 

@curko si kej vrgel uc na cedilo pod karterjem? 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

Tako kot je @Deeyan povedal, krivec za saje v sesalnem kolektorju je EGR.

DPF nima veze, ker od dpfa ne gre več nič nazaj v motor. 😉

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
 
Ce ni se egr blendiran potem ja, drugace pa nima od kje prihajat nazaj v sesalni kolektor
 
[mention=6506]curko[/mention] si kej vrgel uc na cedilo pod karterjem? 
Ne to pa res nisem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Aja, s čim si pa čistil? A je to tist postopek z orehovimi lušinami?

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je curko napisal:

Ne to pa res nisem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

 

Ce se ni bil menjan nebi blo slabo, da se izognes nevsecnostim

Napisano
Aja, s čim si pa čistil? A je to tist postopek z orehovimi lušinami?
2 cistila egr sta sla pa 2 cistila brakecleanerja pa parni cistilc je laufau pa se je spucalo v nulo glede na to kaksno je bilo

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Tudi pri bencinarju zaradi direktnega vbrizga, ampak v dosti manjšem obsegu. Ko sem se zanimal je bila cena peskanja okoli 300€. Kolega je na m3 nardil na 250000km in ni blo neke panike, se pa vozi vecinoma po avtocesti v Graz na delo. Skyactiv g serija je samo tankaj vozi 😉

Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Bencinar je bil pri mazdi že od nekdaj samo tankaj in vozi.

Samo upajmo,da bo to še dolgo veljalo......:notworth:

Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Zakaj nebi? Zaradi direktnega vbrizga in skyactive motorja. 

Na  X  motorje sem mislil....🤔

Napisano (urejeno)

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 7 urami je Scr3am napisal:

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Jaz osebno verjamem in zaupam Japoncem, da so delali najboljše bencince, dizli pa niso njihovi ravno posrečeni motorji a dvomi so, ker je to X motor in tehnika s katero so se ubadal že mnoge znamke in jim ni uspelo.... :nevem:(spomni se wenklovih motorjev) 🙃

Jaz sem se pa vseeno odločil za nakup, ker delam malo km in 100kkm bo pa zdržal ni vrag.... 😊😀😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • POPRAVEK;   mi je kolega javil, da gre za Shell in sicer ob petkih, konkretno mi je rekel za Shell Komenda, ki mu oz. nama je najbližji, ampak verjetno imajo tudi ostali to akcijo.
    • Aja... še to sem pozabil omeniti...Kar me je razočaralo so LED luči, ki niso dinamične, ima samo samodejno prekljapljanje med dolgimi in kratkimi ... in se mi zdi precej slabše, kot pri moji CX-60 ...     
    • Sparkasse ima limit v nastavitvah na spletu. Na mobikni ga ne moreš dvignit. Tudi sam sem ga dvigoval za plačilo avta.   Ko sem še bil na NKBMu, sem tudi za Focusa dvignil limit na spletu, plačal iz spletne in potem spustil limit. Je pa napaka smotana. NKBM je tudi rekel, da pač ne gre, Sparkasse pa lepo javi, da si presegel limit nakazila.
    • Boss, vse bolj se mi zdi, da imaš ti neko preganjavico.😊 To vse, kar si napisal, da se ti je zgodilo v enem dnevu, se meni ni zgodilo v tridesetih letih na kolesu. 😉
    • Ha, ha, stavek "sem komaj čakal, da pridem nazaj v Slovenijo" pa zmaga. 🤣 A ti to resno? A se voziš pogosto po naši kvazi avtocesti? Takšne agresije, nespoštovanja predpisov, izsiljevanja pri prehihevanju, vožnje po levem pasu pod omejitvijo par kilometrov, blendanja prepotentnih debelovratcev z zlatim  lancem in telefonom pred gobcem, vožnje za ritjo kot jo doživiš pri nas, mislim da je ni niti v Indiji... Seveda, to velja, ko ne stojiš par ur in rabiš od KP do Ljubljane po tri ure in pol, včasih, ko imaš srečo tudi štiri.  Boss, vem, da ne maraš špagetarjev, a oni so z svojimi tremi pasovi na avtocesti in veliko bolj kulturno vožnjo, vesoljska ladja za nas balkance. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.