Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali kdo od forumašev to uporablja?
Že dlje časa me mika tale dodatek - Motorola MA1 ali kaj alternativnega. Android Auto relativno dosti uporabljam, čeprav je poln hroščev in nedoslednosti. Upam sicer, da bo prihajajoča verzija boljša - novi CoolWalk in ostalo.
Zakaj še nisem naročil tega brezžičnega vtičnika? Ker se malo bojim, da je pri Mazdi (letnik 2016) zadeva (pre)počasna? Zato sprašujem, če kdo to uporablja.
Kolega ima to na novi Corolli in pravi, da se zadeva vzpostavi po približno 30 sekundah. Glede na to, da je infotainment pri moji Mazdi precej počasen, se bojim, da bo stvar milo rečeno počasna.

Napisano

Jaz uporabljam že kako leto  in dela bp - AAwireless. Se pa to skonekta hitro po tem ko se MZD postavi pokonci :)

Napisano

Fino. Kateri infotainment pa ima tvoja Mazdica? Če se ne motim, se mojemu reče Mazda Connect.

Napisano (urejeno)

Ja, moj je pa 2016. Mislim, da je MZD Connect. Enkrat sem videl en pregled teh Mazdinih sistemov, pa ga na hitro ne najdem.
Tale moja ima še tisti AHA in STITCHER, mislim, da novejši sistemi tega nimajo več.
Po drugi strani pa vem, da so bili pred mojim še drugi sistemi. Pizda, ne najdem zdele tega pregleda sistemov.

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 2 urama je kacnje napisal:

Ali kdo od forumašev to uporablja?
Že dlje časa me mika tale dodatek - Motorola MA1 ali kaj alternativnega. Android Auto relativno dosti uporabljam, čeprav je poln hroščev in nedoslednosti. Upam sicer, da bo prihajajoča verzija boljša - novi CoolWalk in ostalo.
Zakaj še nisem naročil tega brezžičnega vtičnika? Ker se malo bojim, da je pri Mazdi (letnik 2016) zadeva (pre)počasna? Zato sprašujem, če kdo to uporablja.
Kolega ima to na novi Corolli in pravi, da se zadeva vzpostavi po približno 30 sekundah. Glede na to, da je infotainment pri moji Mazdi precej počasen, se bojim, da bo stvar milo rečeno počasna.

 

kateri brezzžični vtičnik pa bi naj bil to?

Napisano
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

kateri brezzžični vtičnik pa bi naj bil to?


 

Verjetno tole…

 

https://motorolasound.com/audio-products/android-auto/ma1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Jest napisal:

 

hmm... sm pršu na idejo... misliš, da bi tole tut na klasičen bluetooth vmesnik deloval?

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Jest napisal:

Da. To sem imel v mislih. Ali pač katero od alternativ (AA Wireles, Carsifi ...).

pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

hmm... sm pršu na idejo... misliš, da bi tole tut na klasičen bluetooth vmesnik deloval?

Kako to misliš?

Popravljeno od kacnje
Napisano

Sicer ne razumem čisto. Zadeva v osnovi deluje takole: v tisto USB vtičnico v avtu, ki podpira Android Auto, vstaviš tale adapter (recimo AA Wireless). Potem se s tem adapterjem tvoj telefon prvič poveže preko Bluetootha, tam vzpostavita svojo Wifi komunikacijo in potem deluje preko Wifija.
Kje bi ti vstavil tisti USB Bluetooth vmesnik?

Napisano

SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Povezava na YT
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?

Napisano
pred 41 minutami je kacnje napisal:

SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Povezava na YT
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?

Touch dela samo takrat, ko miruješ, med vožnjo se izklopi... AMPAK, obstaja nek custom firmware ki povozi te nastavitve in "odklene" touch + še nekaj funkcionalnosti - recimo da sezname lahko krožiš ko prideš na dno da te spet vrže na vrh, etc

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Pri mojem touch ne dela niti takrat, ko avto miruje. In mislim, da je to normalno pri Mazdi. Govorim seveda za Android Auto, ne za Mazda Connect (ali karkoli je že). Pri Mazda Connectu pa touch deluje, če avto miruje.
Imaš pa verjetno prav in ima tip mogoče tisti shackan FW (Mazda AIO Tweaks).

UPDATE: Za potrditev mojega prvega stavka dodajam še tole: Android Auto does not support hybrid touchscreen. It can't accept touchscreen inputs at some times and accept rotary control dials at other times. So because of that and what I explained above, for models that do have touchscreen support, Mazda chose to not allow touchscreen at all, the alternative would have been to allow only touchscreen input, all the time.

Popravljeno od kacnje
Napisano

AIO tweaks lahko namestis samo na starejse verzije MZD Connect... se mi zdi, da nekje do 55.xx.xxx ... Kasneje je potreben hardverski poseg v samo enoto  ... 

 

MAZDATWEAKS.COM

All-in-one installer/uninstaller for many available Mazda MZD Infotainment System tweaks.

 

In kolikor vem (mogoce nisem na tekocem :) ) ... pri Android Auto ne deluje touchscreen... pri Apple CarPlay pa deluje enako kot pri MZD Connect... torej v mirovanju in pri hitrostih do cca. 20 km/h ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno.
In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.

Napisano

Naslov je itak lazje vpisati kar preko Google Maps na telefonu :) ... Sicer ne vem, kako je to pri Androidu... na iOS naprav je mozno ... in potem ko naslov posices, se takoj zacne navigacija na velikem zaslonu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔

Jaz jo, a je res tečno to, da moraš vpisovati podatke z vrtljivim gumbom. 🙄

Stari sistem na 6-ki je vsaj zame veliko boljši  z touchsceenom. Android auto itak ne uporabljam. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je kacnje napisal:

Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉

 

Na iOS se da telefon normalno uporabljati, tudi ko je prikljucen preko Carplay ... 

 

 

Pred eno uro je Bini napisal:

Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔

 

Vecinoma uporabljam Mazdino... samo ce me zanima, koliksna je pretocnost poti do destinacije, uporabim Google Maps ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Naslov je itak lazje vpisati kar preko Google Maps na telefonu :) ... Sicer ne vem, kako je to pri Androidu... na iOS naprav je mozno ... in potem ko naslov posices, se takoj zacne navigacija na velikem zaslonu ... 

Točn tak 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.