Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Jaz. Ravno danes mam namen naložit še neke spremembe da vidim če rešijo težavo z gps-om med navigacijo prek android auta (zdaj ga občasno orientacija jebe in ga kar za 180 stopinj obrne vmes).

 

In pa še tale app si bom naložil, da vidim katere parametre vse se da spremnjat. Če je vmes tudi kaj povezano z regeneracijami in stopnjo saj v DPf-ju, pa mogoče naredim še en app ki bo to prikazoval (kdaj poteka regeneracija, koliko približno je še do naslednje, itd.

MAZDATWEAKS.COM

AIO-Code:

 

  • Jest je spremenil naslov v Popravki (mazdatweaks.com)
Napisano

Ja, jaz mam ver 56.xxx  Za 59 - 70 se tudi še da pohekat, novejših pa ne več.

Napisano
Jaz imam verzijo 59.00.443
Na to se da kaj naložit?
Se da s tem priti tudi do prikaza temperature hladilne tekočine mogoče?
 
Na telefonu lahko vidis to in še marsikaj drugega.
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je bajsi6 napisal:

Jaz imam verzijo 59.00.443

Na to se da kaj naložit?

Se da s tem priti tudi do prikaza temperature hladilne tekočine mogoče?

 

 

Je možno, ni pa tako enostavno kot pri nižjih verzijah, kjer si samo usb vtaknil not. Tukaj je treba vzpostavit serijsko povezavo (

MAZDATWEAKS.COM

All-in-one installer/uninstaller for many available Mazda MZD Infotainment System tweaks.

 

Temp hladilne tekočine je možno videti v Speedometer appu. Tukaj je napisano kaj je možno prikazat.

null

 

image.png

Popravljeno od Thazz
Napisano (urejeno)
On 11/11/2022 at 8:26 PM, Thazz said:

 

Je možno, ni pa tako enostavno kot pri nižjih verzijah, kjer si samo usb vtaknil not. Tukaj je treba vzpostavit serijsko povezavo (

MAZDATWEAKS.COM

All-in-one installer/uninstaller for many available Mazda MZD Infotainment System tweaks.

 

Temp hladilne tekočine je možno videti v Speedometer appu. Tukaj je napisano kaj je možno prikazat.

null

 

image.png

Jaz imam verzijo 59.00.443

V navodilih je pa tole:

In FW v59.00.502 and higher the CMU is locked down and users cannot access to their own systems and can no longer install tweaks

Pašem še v "staro verzijo" FW, brez serijske povezave?

 

Popravljeno od bajsi6

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.