Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

samo ne Mazda dizel :)

Definitivno ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

 

Zdaj poceni popravilo ni več možno.

 

Še najcenejša možnost je verjetno ta, da na kakem odpadu najdeš karambolirano Mazdo z 2.2 dizlom (osebno bi gledal 2015 in novejše) ter iz nje vzameš motor. Tudi če nima ravno malo kilometrov (bo vsaj poceni), pa narediš še servis verig ... In si potem miren naslednjo "stotko in pol" km.

 

Evo, tole sem našel:

WWW.DONEDEAL.IE

For sale Mazda 3,6,cx5 2.2d Skyactiv fully rebuilt engines by a mazda professionals with 20yrs + experience, comes with 6 months...

 

Ceneje verjetno ne gre ...

Popravljeno od dvorjan
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

Napisano
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Izvedel bi za forum tako ali drugače 😁 saj imaš dizla namreč.

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 2

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, mene zanima koliko cca. stane menjava podložk, čiščenje sita, menjava verige oljne črpalke pri Pelkotu za 2.2 175 hp? Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.