Skoči na vsebino

Kupim Mazdo 6 1.8 bencinar - okrog 2006 letnik +/- par let - limuzina


Klemen99

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.

 

Lep pozdrav!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Scream, kolega s foruma ti lahko poda večletne lastniške izkušnje. :)

 

Curko je tudi imel 1.8 B, koliko se spomnim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 12. 2022 ob 14:00 je Klemen99 napisal:

Koliko sem si bral in slišal so to baje zelo dobre mašine, če jih redno vzdržuješ. Mogoče veš kje imajo hibe? hvala

 

 Res je, odlične mašine so 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri prvi generaciji je največji bau bau - RJA. Problematične so zadnje obrobe, pragovi, vrata in pa blatniki. Tudi to je res, da 1.8 in 2.0 motorji znajo mal več olja popapat. Meni je začela "piti" olje pri 180.000 km. Poraba olja je bila 1l/5.000 km, kar načeloma ni tak big deal. Pri bmwjih in ostalih znamkah je to nekaj čisto normalnega. Kakorkoli jaz sem preventivno naredil generalko (novi batni obročki in tefloni). Avto sem nato imel še vrsto let in sem ga prodal, ko je imela na števcu 320.000 km. Od dneva, ko sem naredil generalko, ter do dneva ko sem ga prodal je popila 0,6l olja na 20.000 km. Kar je pa povsem normalna poraba. Strošek generalke je bil takrat 450€. Jaz osebno bi iskal 2.3 motor, ker je 1.8 s svojimi 120 konji kar malo podhranjena. Pa poleg tega je pri prvi generaciji bencinarjev GT oprema na voljo samo z 2.3 motorjem. V kolikor pa želiš 1.8 pa glej za FL modelom. Načeloma so kao malo bolj zaščitene zadnje obrobe in pa notranjost je dost lepša, kot pred FL. S FL modelom so tudi glavni žarometi temni. Pomemben podatek je tudi ta, da 1.8 nima šeste pristave medtem, ko jo 2.0 in 2.3 FL imata.

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Scr3am napisal:

Pri prvi generaciji je največji bau bau - RJA. Problematične so zadnje obrobe, pragovi, vrata in pa blatniki. Tudi to je res, da 1.8 in 2.0 motorji znajo mal več olja popapat. Meni je začela "piti" olje pri 180.000 km. Poraba olja je bila 1l/5.000 km, kar načeloma ni tak big deal. Pri bmwjih in ostalih znamkah je to nekaj čisto normalnega. Kakorkoli jaz sem preventivno naredil generalko (novi batni obročki in tefloni). Avto sem nato imel še vrsto let in sem ga prodal, ko je imela na števcu 320.000 km. Od dneva, ko sem naredil generalko, ter do dneva ko sem ga prodal je popila 0,6l olja na 20.000 km. Kar je pa povsem normalna poraba. Strošek generalke je bil takrat 450€. Jaz osebno bi iskal 2.3 motor, ker je 1.8 s svojimi 120 konji kar malo podhranjena. Pa poleg tega je pri prvi generaciji bencinarjev GT oprema na voljo samo z 2.3 motorjem. V kolikor pa želiš 1.8 pa glej za FL modelom. Načeloma so kao malo bolj zaščitene zadnje obrobe in pa notranjost je dost lepša, kot pred FL. S FL modelom so tudi glavni žarometi temni. Pomemben podatek je tudi ta, da 1.8 nima šeste pristave medtem, ko jo 2.0 in 2.3 FL imata.

 

Ja 6. prestavo je res tudi 2.3B dobil šele v pomlajenem modelu, ki so precej redki na slovenskem tržišču. Moja 2003 letnik je seveda imela zgolj 5 prestav, olja pa sem krepko dolival, morda je svoje prispevalo tudi 250000km na avtoplin. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja.

 

Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje.

 

Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je Boss napisal:

Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja.

 

Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje.

 

Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡

DeSUS strategija merjenja olja, jao. :(

  • Všeč 1
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdavljeni,

 

hvala vsem za dobre napotke. Na žalost se vrjetno ne da preverit, če mašina pije olje ali ne?🧐 Trenutno je eden objavljen na avtonetu 1.8i facelift 2005 letnik. Stranka mi je dala vin in so od 2016 naprej km realne... če pa jih je pred tem kdo zbil pa bog ve.

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=17915018

Zanima me tudi kako je z ketnami... ali dolgo držijo... kdaj ponavadi začnejo ružit in koliko je strošek menjave?

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Brane napisal:

Najboljše da vprašaš lastnika koliko olja porabi,tudi če 2 litra na 10000 km ni panike.Če je več  pa kanto v bunker

Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Alex napisal:

Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 

Poglej  kaj piše v navodilih od  avta o porabi motornega olja, kupi citroena ali wv pa boš videl kaj je poraba olja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Alex napisal:

Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 


V prirocniku za tvoj avto pise, da je lahko poraba do 0,8l/1.000 km…. Torej celo do 8l/10.000 km ;)

 

image.png

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Jest napisal:


V prirocniku za tvoj avto pise, da je lahko poraba do 0,8l/1.000 km…. Torej celo do 8l/10.000 km ;)

 

image.png

Lahko bi zajca ujel, lahko pa tudi lisico. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je samo varka, da je servis zaščiten in da ne moreš uveljavljati garancije. Usak mehanik ti bo rekel, da je to močno pretirana poraba olja in da je daleč od normalne.

 

Moja sestka (2.5 motor) popije ene pol litra olja na 20k km. Trenutno ima 270.000 km. To je normalna oz. super poraba.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Boss napisal:

To je zato ker maš zastarel motor 2.5 :hudicek:🤪

Dizlercam se pa nekaj olja celo pridela......😁😉 

(na šipki tako zgleda :nevem:)

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bos pa imel zato lahko kmalu probleme pri registraciji oz. tehnicnem pregledu… 

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje

 

  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.