Boss Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji. 2 1 Citiraj
Z M A J Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 16:58 je Boss napisal: Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji. Razširi Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :))) 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
FuManchu Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal: A to resno, da ima CX-30 plastičen karter? 😲 Razširi Tanovi fordi ga imajo skoraj vsi. In ravno tako čep za izpust olja. Tudi navoja nima, ampak samo obrneš za 90° in to je to. 2 1 1 Citiraj
dvorjan Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 16:43 je Alex napisal: No, tudi če je to res, a je kdo od vas že kdaj razbil karter? To še lahko zgodi edino pacientom, ki ne pazijo, kako vozijo. Razširi Jaz. In to že 2-krat. 😃 Prvič: kamen v travi na poljski poti. Lahko bi ga nabasal kdorkoli, tudi ti, ker se ga pač ni videlo. Drugič: v nepoznanem okolju ponoči nabasal ležečega policaja. Ja, če bi vozil počasneje, bi se temu izognil. 2 1 Citiraj
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 17:10 je FuManchu napisal: Tanovi fordi ga imajo skoraj vsi. In ravno tako čep za izpust olja. Tudi navoja nima, ampak samo obrneš za 90° in to je to. Razširi V bistvu pametna poteza. To je isto kot ko nekatere znamke dajejo na avte plastične havbe, blatnike in podobno. To so stvari, ki niso življenjsko pomembne. 😊 dne 11. 12. 2022 ob 17:37 je dvorjan napisal: Jaz. In to že 2-krat. 😃 Prvič: kamen v travi na poljski poti. Lahko bi ga nabasal kdorkoli, tudi ti, ker se ga pač ni videlo. Drugič: v nepoznanem okolju ponoči nabasal ležečega policaja. Ja, če bi vozil počasneje, bi se temu izognil. Razširi Kot sem napisal, z normalno vožnjo po normalnih cestah (ne kolovozih) ga pač ne moreš razbiti. 1 Citiraj
dvorjan Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 Zato pa ti plastični avti nikoli ne bodo oldtimerji, ker bo prej vse pocrkalo. 1 Citiraj
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 16:58 je Boss napisal: Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji. Razširi Sem preizkusil meje zmogljivosti cx30 v ovinkih in ni neke opazne razlike hitro odpeljanih ovinkov glede na 6-ko. Ok, 6-ka ima gor super športne letne gume širine 245,medtem ko ima cx 30 pod povprečne bridgestone širine "le" 225. Ampak na splošno gre tudi cx 30 kot po tirnicah in jo vozim popolnoma z enakim stilom vožnje kot 6-ko. dne 11. 12. 2022 ob 17:39 je dvorjan napisal: Zato pa ti plastični avti nikoli ne bodo oldtimerji, ker bo prej vse pocrkalo. Razširi V bistvu niti ne. Kovinski oldtimerji zgnijejo prej kot pa, da bi plastika razpadla. Zato pa se oldtimerje, da izgledajo lepi restavrira-beri povari, zbusi ter nadomesti gnile kose karoserije. 2 Citiraj
Boss Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam? dne 11. 12. 2022 ob 17:02 je Z M A J napisal: Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :))) Razširi V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜 2 1 Citiraj
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 17:45 je Boss napisal: Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam? V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜 Razširi V bistvu je slabost take preme ta, da potnike na zadnjih sedežih malo bolj predrami, če recimo spijo, ko so kake večje neravnine na cesti. Prednost je pa ta, da zavzame veliko manj prostora in posledično je lahko prtljažni prostor bolj pravilne oblike in večji. Sicer se bo marsikdo začudil, kam vse tlačijo take zadnje preme. 😊 Well, cars like the Renault Megane RS and the FK2 Honda Civic Type R use torsion beam suspension setups. Even the Mazda 3 switched to torsion beam from multi-link, so they might not be so inferior aft 1 Citiraj
FuManchu Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 17:39 je dvorjan napisal: Zato pa ti plastični avti nikoli ne bodo oldtimerji, ker bo prej vse pocrkalo. Razširi Divji prašič ti ga lahko obgloda, kot npr. trabanta 2 Citiraj
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 18:06 je FuManchu napisal: Divji prašič ti ga lahko obgloda, kot npr. trabanta Razširi Res je. Kovinskega pa pogloda rja.😊 Razen, če je aluminijasta cela karoserija. 1 Citiraj
Visionsi Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 (urejeno) Pa da ne pozabimo, CX 5 in M6 imata ogrevano tudi zadnjo klop, pa oba prednja sedeza elektricna v vec smereh nastavljiva in vozniski s spomini. Moja hcerka je navdusena ko si prizge gretje zadaj v CX5. Tega nima CX 30 haha, pri njej je nastavljiv samo vozniski in to brez spominov. Vem, ker ima CX30 frendica in to Luxury opremo z vsemi moznimi paketi. O razlike v voznji, ter navoru moje CX5 2.5 G in njene 2.0. AVT., ki jo veckrat vozim pa raje nebi izgubljal besed. Popravljeno 11. december, 2022 od Visionsi 1 1 Citiraj
Gelipter Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 Ej...Ni Res ..moja CX30 ima vse to kot si napisal plus usnje .. razen zadnja klop nima ogrevanja😁😆😉 lp 2 2 Citiraj
Jest Napisano 11. december, 2022 Avtor Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 20:19 je Gelipter napisal: Ej...Ni Res ..moja CX30 ima vse to kot si napisal plus usnje .. razen zadnja klop nima ogrevanja😁😆😉 lp Razširi A nima CX-30 samo voznikov sedez elektricno nastavljiv? Vsaj tako pise pri konfiguratorju, ko izberes paket Luxury… 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 19:58 je Visionsi napisal: Pa da ne pozabimo, CX 5 in M6 imata ogrevano tudi zadnjo klop, pa oba prednja sedeza elektricna v vec smereh nastavljiva in vozniski s spomini. Moja hcerka je navdusena ko si prizge gretje zadaj v CX5. Tega nima CX 30 haha, pri njej je nastavljiv samo vozniski in to brez spominov. Vem, ker ima CX30 frendica in to Luxury opremo z vsemi moznimi paketi. O razlike v voznji, ter navoru moje CX5 2.5 G in njene 2.0. AVT., ki jo veckrat vozim pa raje nebi izgubljal besed. Razširi Ne vem, če bo držalo. Tu je diagram obeh. Pa še peformanse obeh z ročnim menjalnikom. https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0 Citiraj
Visionsi Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 (urejeno) Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza. Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj. In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji... dne 11. 12. 2022 ob 20:34 je Alex napisal: Ne vem, če bo držalo. Tu je diagram obeh. Pa še peformanse obeh z ročnim menjalnikom. https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0 Razširi Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan. Popravljeno 11. december, 2022 od Visionsi 1 Citiraj
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 (urejeno) dne 11. 12. 2022 ob 20:34 je Visionsi napisal: Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza. Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj. In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji... Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan. Razširi 2,5 obstaja tudi z ročnim menjalnikom. V Nemčiji je bil dobavljiv. Prvo se je potrebno prepričati in potem nekaj napisati. Je pa tudi novejši 2,5 podoben staremu in ni nekih vidnejših izboljšav. Popravljeno 11. december, 2022 od Alex Citiraj
NevLado Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 14:05 je Bini napisal: To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔 Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊 Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴 Razširi Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?” dne 11. 12. 2022 ob 14:05 je Bini napisal: To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔 Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊 Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴 Razširi Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?” Citiraj
Alex Napisano 11. december, 2022 Prijavi Napisano 11. december, 2022 dne 11. 12. 2022 ob 20:34 je Visionsi napisal: Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza. Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj. In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji... Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan. Razširi A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre. https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0 2 Citiraj
Bini Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 Najvažneše je to ,da je vak po svoje zadovoljen s svojim avtom( Mazdo ) 😉👌 Sicer pa mislim podobno kot @Janez007,da od vseh možnih dodatkov pri vozulu na koncu zares rabimo kakih 5 stvari Meni so bolj pomembne vozne lastnosti in počutje pa seveda dober izgled...... 4 Citiraj
MazdaBoy Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 dne 12. 12. 2022 ob 8:17 je Bini napisal: Najvažneše je to ,da je vak po svoje zadovoljen s svojim avtom( Mazdo ) 😉👌 Sicer pa mislim podobno kot @Janez007,da od vseh možnih dodatkov pri vozulu na koncu zares rabimo kakih 5 stvari Meni so bolj pomembne vozne lastnosti in počutje pa seveda dober izgled...... Razširi A ne bi dal dober izgled na prvo mesto? 😛 1 Citiraj
Bini Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 dne 12. 12. 2022 ob 8:21 je MazdaBoy napisal: A ne bi dal dober izgled na prvo mesto? 😛 Razširi Npr,Ferrarija nebi imel pa je krasen..... Vse v kompletu mi je pomembno pri avtu,pri nakupu pa še cena.....😊👍 1 Citiraj
FuManchu Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 dne 12. 12. 2022 ob 8:36 je Bini napisal: Npr,Ferrarija nebi imel pa je krasen..... Vse v kompletu mi je pomembno pri avtu,pri nakupu pa še cena.....😊👍 Razširi Jaz bi ga pa imel. In to FF-ja 1 1 Citiraj
Gregster Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 Tole brat...pa sej ste mal otročji😏. 2 1 Citiraj
Slivka Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema? 5 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.