Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

Imam CX5 2.2 dizel in veliko kratkih voženj. 

Na netu sem našel forum, kjer predlagajo prisilno regeneracijo, pa mi po tem postopku ne dela.

Poskusil že kdo?

 

MANUAL DIESEL PARTICULATE FILTER (DPF) REGENERATION PROCEDURE.

1. BEST to Start This Process AFTER your short Distance Return Journey so engine is still warm-hot.

2. DO NOT Start Process on Stone Cold Engine as REGEN will take Longer.

3. Within SIX (6) Seconds of starting the engine, ''Press and Hold down'' the "TCS OFF" or "DSC OFF (Traction/Dynamic Stability Control) BUTTON for 2-5 Seconds (Maximum) to Start the compulsory DPF Regeneration.
Your Diesel Engine idle will Automatically raise to about 1750 RPM for 15-25 minutes until the DPF Regeneration Process is completed.

NOTE:
DO NOT Hold down this "TCS OFF" or "DSC OFF" BUTTON Any longer than 10 (ten) Seconds or the DTC C0089:64 (Diagnostic Trouble Code) and Dash Meter ''CEL'' Check Engine Light will be set On.

The Glow Plug indicator Light will flash during this DPF Regeneration.
DPF Regen is finished when the Glow Plug indicator Light Stops Flashing and Engine RPM returns to Normal IDLE after the 15-25 minutes.
You can then after either Drive Car and or Turn Engine OFF and Park Car/Lock as normal.

Napisano

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Najlažje to narediš z aplikacijo Forscan in obd2 adapterjem.  A maš avtomatika?

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Za kratko vožnjo se šteje vožnja krajša od 50 km. :)

 

Napisano

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

A ni avtomatski menjalnik po mnenju nekaterih, ki ga imajo oh in sploh? 🤔

Se pravi, da ima tudi slabe strani.

 

 

Napisano

Poleti teh težav ni. No pa sej to je by design tako. Pozimi, ko so nizke temperature, se pač menjalnik na tak način najbrž hitreje ogreje, ampak meni je to res moteče, ampak ok, tisti kilometer do dva že zdržim. Jeba je, če maš ravno takrat kaka pogosta speljevanja ipd :)

Napisano

Jaz pa vedno začnem lepo počasi in me kvečjemu moti, da dvigne obrate tja do 2k ali celo več, preden prestavi višje. Nič drsenja, kot je bilo omenjeno višje. In če je tako, da ne morem tistih nekaj sto metrov voziti počasi, potem ročno prestavim v drugo (ali tretjo), po nekaj sto metrih pa je že praktično v redu. No, še vedno malo veliko obratov za moj okus, ampak se zadeva preživi.
Moram priznati, da prav uživam, ko vzamem ženino hibridno Yarisko. To je res zakon. Od prve sekunde naprej povsem zvezno in vedno enako - elegantno.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

No, počasi bo prikapljalo na plan, da avtomatika vseeno ni glih tako oh in sploh. 🤔

Da pozimi, ko je motor zelo mrzel in  spelješ v kak hribček, takoj nabije obrate, kar ni najboljše za motor. Ali pač? 🤔

 

 

Napisano

Jaz avtomatike vseeno ne bi menjal. To je skoraj edina stvar, ki je malo moteča. Ampak vseeno voznik odloča, koliko bo pritisnil. In preko 2k tudi ne gre oziroma lahko takrat prestaviš ročno.

Napisano

Ja, to da nabija v obrate v prvi tudi meni ni všeč, tako pač je. Če vse dela kot mora to sicer ne odtehta uporabe avtomatika, je pa res da prispeva konkretno k višji porabi. Kot najbrž tisto turiranje ob vžigu na 2000 obratov za nekaj sekund. Jaz bi to vse skenslal...

Napisano

Saj pravim, jaz lepo počasi speljem in ročno prestavim v drugo (to itak velja, ko je bolj hladno, sicer ni posebne panike). Potem naprej pa že lepo začne sam. Ni hudega, sam avtomatika ne zamenjam za ročnega nikoli več. Smo pa različni, naj to ne velja kot provokacija. 

Če se pa vrnemo na osnovno vprašanje v temi - glede prisilne regeneracije. Tudi sam bi si želel, da bi obstajala ta možnost. Pač v nekih okvirjih, ki bi bili določeni s strani proizvajalca. Recimo, ko presežeš cca 80 % (napisano na pamet) pričakovane polnosti pred regeneracijo, bi ti omogočilo, da jo sprožiš ročno. Prednost vidim v tem, da recimo sedajle vem, da imam dovolj dolgo vožnjo, potem pa bom imel nekaj krajših. In bi pač izkoristil tole vožnjo, da me ne bo "jebala regeneracija" v naslednjih krajših vožnjah in posledično neželenih prekinitvah.

Napisano

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Napisano
1 hour ago, bajsi6 said:

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Ne rabiš. Ko bo sistem zaznal da je količlina saj v filtru dovoljšna za sežig, bo začel s kurjenjem. In to ne glede na to, al se voziš po ac al po mestu.Samo traja dalj časa, pač ni optimalno. In sežigal bo načeloma tok časa, dokler ne bo količina saj pod določeno mejo.

 

Boljše bo,če boš več poudarkadal na to,ali so bile menjane podložke na injektorjih, ter ali je bilo pregledano sito v karterju. Glede na prevožene kilometre pa ob priliki še spucaš seesalni kolektor pa bi moralo biti ok - v kolikor res nisi extrem z res počasno konstantno vožnjo. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 20. 1. 2023 ob 20:36 je mazdaman napisal:

Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba.

Nekateri pa le znajo

😉

 

 

Napisano
dne 22. 1. 2023 ob 21:02 je Alex napisal:

Nekateri pa le znajo

😉

Da slišim kdo? 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 56 minutami je mazdaman napisal:

Da slišim kdo? 

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je FuManchu napisal:

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

Na skyactiv motorjih tega ne dela več. Naredil je svojemu bratu, a ni bilo v redu in je vse povrnil v prvotno stanje. To vem iz prve roke, ker smo hoteli skupinsko čipirati naše mazde pri njem. 

Niso mu preveč všeč tej naši dizli. Tudi glede čipiranja teh motorjev je skeptičen zaradi same konstrukcije motorja, ki ni najbolj posrečena. 

Prav tako tuner v Carpro ni hotel povečati moči na moji 6-ki.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.