Mazda 3 2014 g120, izrazit zvok v 6. prestavi
-
Posts
-
Sem všečkal ob pripombi, da je pešec neprimerno bolj ranljiv udeleženec v primeru napake enega ali drugega - v obeh primerih pokasira pešec.
-
Po moje je bolj problem, da je voda zmrznilav ogledalu pa je malo za hrskalo in je bila zadeva dokončana, ko je malo po zobnikih preskočilo. Pozimi oziroma, ko je pod nulo sam nikoli ne zlagam ogledal. Pač tak sem.
-
Seveda, ti kot šofer kamiona bi verjetno rad vozil 130km/h. Zdaj pa poglej kakšno imaš kinetično energijo v kamionu in kakšno v avtu. In če prileti v stoječo kolono 2-tonski avto al pa 42-tonski kamion, ko je treba vso to kinetično energijo spremenit v notranjo, da se zadeva ustavi. Tu sploh ni primerjave. Se pa strinjam, da kamioni in avtobusi so mnogo boljši kot pred 40 leti, ampak *spoiler alert* tudi avti so bistveno boljši kot pred 40 leti pa so omejitve enake ali pa celo strožje.
-
To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu. Pravilno gre tako gledano s strani pešca. 1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo. 2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto. 3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem. 4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje. 2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako. 3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem. 4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno. To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku. Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.
-
Zakaj je na vseh WC-jih javne uprave troslojni papir? Ker rabijo za vsak drek najmanj tri kopije!
-
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.