Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iščete izključno dizla ali pride v poštev tudi Skyactive G, ki jih tule vsi hvalijo kako so vzdržljivi in z nizko potrošnjo?

 

Če v Sloveniji ne bo prave izbire, bi lahko uvoz preko preverjenega Marka in Naroči avto. Jih je s foruma že nekaj pripeljal.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je pob napisal:

Zgleda se vračam na Mazdo nazaj. 

 

Uspelo mi je razbit s totalko služben avto (hb sem odnesel brez praske). Šefi sedaj pravijo, da novega avta ne bo, zato sedaj pospešeno iščem nov družinski avto. Tlačani itak nimamo druge izbire kot da brskamo za rabljenimi avtomobili. :)

 

Torej, trenutno mi najbolj diši ideja po Mazdi 6 karavan ali pa CX5.

 

Če kdo ve, ali je treba na karkoli pazit pri nakupih Mazd letnikov 2018, 2019 z dizelskim motorjem,  potem se priporočam za nasvet. 🙏🏻

 

Hvala. 

Mazda6 G194 AT karavan

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

A nismo Mazda forum? 😇

 

Kaj si te razbil?

 

Škodo Superb. 

  • Začuden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 54 minutami je pob napisal:

Danes sem bil na ogledu tele Mazde:

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=19605366

 

Všečna zadeva, nekaj takega mislim, da je v mojem cenovnem rangu in pričakovanji. 

 

:)

 

 

Ja, zdej bo spet cela debata o bencin vs dizel ampak načeloma tretja generacija mazde6 potrebuje več vzdrževanja pri dizelskih motorjih CD150/CD175. Problematične so predvsem tiste iz uvoza z veliko km, ker se je prepozno delalo servise, je kak sfalil, neveš kaj se je z avtom dogajalo in tako.

 

Če že, glej privat prodajalce v sloveniji, pa da so imeli menjavo olja na 15kkm.

 

Prvi letniki so imeli težave z odmičnimi pa tesnilo glave je spustilo zaradi pregrevanja dpf, tko da glej po 2017, tam pa pač klasika egr/dpf problemi kot pri vseh novejših dizlih

Edit. aja še to, naj ti dajo VIN pa pokliči na mazda uvoznika/interclass/btc če ti dajo izpiske iz servisa oz če jim izgleda kaj sumljivo :) 

Napisano
pred 59 minutami je pob napisal:

Danes sem bil na ogledu tele Mazde:

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=19605366

 

Všečna zadeva, nekaj takega mislim, da je v mojem cenovnem rangu in pričakovanji. 

 

:)

 

 

@Alexima nekaj takega, mogoče jo pa proda za take denarce. Njegova je vzdrževana kot nobena.... :prstgor:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 16 minutami je NevLado napisal:

Ja, zdej bo spet cela debata o bencin vs dizel ampak načeloma tretja generacija mazde6 potrebuje več vzdrževanja pri dizelskih motorjih CD150/CD175. Problematične so predvsem tiste iz uvoza z veliko km, ker se je prepozno delalo servise, je kak sfalil, neveš kaj se je z avtom dogajalo in tako.

 

Če že, glej privat prodajalce v sloveniji, pa da so imeli menjavo olja na 15kkm.

 

Prvi letniki so imeli težave z odmičnimi pa tesnilo glave je spustilo zaradi pregrevanja dpf, tko da glej po 2017, tam pa pač klasika egr/dpf problemi kot pri vseh novejših dizlih

Edit. aja še to, naj ti dajo VIN pa pokliči na mazda uvoznika/interclass/btc če ti dajo izpiske iz servisa oz če jim izgleda kaj sumljivo :) 

 

Če pogledaš tole Mazdo iz oglasa, je dejansko že letnik 2018, tako da ena kljukica je že. Plus tega je bil kupljen v Sloveniji, 1. lastnik, redno servisiran ma 20k km (so mi dali ene izpiske servisov celo za pogledat, avto je bil servisiran nekje na Ptuju).

 

VIN številko lahko zahtevam al bodo komplicirali?

 

Res sem se zdej napalil na tole Mazdo, da že preštevam cente za aro.🙈

pred 15 minutami je Bini napisal:

@Alexima nekaj takega, mogoče jo pa proda za take denarce. Njegova je vzdrževana kot nobena.... :prstgor:

 

Tudi opcija. Samo naj se kej oglasi. :)

Napisano

Predlagam da malo prebrskaš po forumu no. Če res ne narediš nekih 40, 50km na dan, ti odsvetujem tega dizla, razn če imaš 5 člansko družino in potrebuješ navor.

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Predlagam da malo prebrskaš po forumu no. Če res ne narediš nekih 40, 50km na dan, ti odsvetujem tega dizla, razn če imaš 5 člansko družino in potrebuješ navor.

 

Na teden naredim 1000 km, kar na leto znese skoraj 50k km. Zato je pomoje dizel dobra izbira. 

Poleg tega ima že vlečno kljuko, ki jo tudi potrebujem. In pa velikost avta mi tudi ustreza. 😊

Napisano
pred 59 minutami je godlike napisal:

Vau. Okrog in okrog.

 

To je to, ko se razf*ukaš na avtocesti in kjer ni odstavnega pasu, da se pol odbijaš kot pri fliperju. :(

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Strel v koleno 

 

Ker?🫣😬

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Strel v koleno 

 

Aha, ja, seveda. 

 

Jaz sem očitno s prestreljenim kolenom odšepal 360.000 km in še zdaj se z glavo zaletavam v zid, ker sem prodal Mazdinega dizla...

Napisano

Ti si imel dizla, ja. 

pred 2 minutama je pob napisal:

 

Ker?🫣😬

Obiski servisov. Moj mehanik vozi diesel šestico 11 letnik, pa pravi, da to še je avto, pol pa ne več. Kar nekaj razbitih ima doma iz uvoza, pa servisira te motorje in ostale dele. Njemu je zaslužek, sam je pa noče več. 

To je MOJE mnenje. Vsak ve sam. 

Napisano

Glih imam 13 letnik na dvigalu in desno spodnjo roko dol. Lahka kot pero. Pločevina. Grem na obnovo jutri. 08 oziroma 09 letnik roke so pa težki odlitek. 

Za strel v koleno sem pa samo obliko in barvo videl...mogoče prehitro odreagiral, ker nisem letnik pogledal. Mogoče je avto super. 

Napisano
pred 9 urami je pob napisal:

Če kdo ve, ali je treba na karkoli pazit pri nakupih Mazd letnikov 2018, 2019 z dizelskim motorjem

Jp, pazi samo da ni dizel.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano

V bistvu sem se odločil, da jutri zjutraj skočim ponovno pogledat ta avto skupaj z testno vožnjo, da preverim še kako se vozi.

Avto ima 12 mesecev jamstva, tako da sem tudi s tem zadovoljen.🤞🏻

 

Pol pa samo molim, da je to to. :)

 

Napisano

Ok, če že vztrajaš pri dizlu, je pa cena previsoka za to opremo in ročni menjalnik. Glede na to koliko je ponudbe dizlov jo mora spustiti za 2k.

Napisano
Pravkar je ignacij napisal:

Ok, če že vztrajaš pri dizlu, je pa cena previsoka za to opremo in ročni menjalnik. Glede na to koliko je ponudbe dizlov jo mora spustiti za 2k.

Pobožne želje....

N7rRRL1.jpg

Napisano

Brez preverbe pri mehaniku, ki dobro pozna Mazde, raje ne kupuj. Že kakšen s foruma bi ti znal precej pomagati, če gre zraven, npr. Deeyan, ki ima tako Mazdo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene od tega avta takoj odvrnejo tri stvari:

- Mazda dizel? Ne, hvala.

- Ročni menjalnik. Ne, hvala.

- Vlečna kljuka. Ne, hvala.

 

Tudi če bi bil v situaciji, ko bi potreboval vozilo z vlečno kljuko, bi iskal takega, ki je brez nje in jo potem naknadno montiral. Vleka prikolice kar pošteno namuči avto, še toliko bolj, če šofer ne ve, kaj dela.

 

Seveda je to samo moj pogled, preden me napadete kot šakali. 😃

Napisano

Noja… jaz imam kljuko… ampak sem na njej vozil samo bicikle… Enkrat sem pri CX-5 imel sposojeno prikolico, da sem ene sode peljal na deponijo…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 minutami je dvorjan napisal:

Mene od tega avta takoj odvrnejo tri stvari:

- Mazda dizel? Ne, hvala.

- Ročni menjalnik. Ne, hvala.

- Vlečna kljuka. Ne, hvala.

 

Tudi če bi bil v situaciji, ko bi potreboval vozilo z vlečno kljuko, bi iskal takega, ki je brez nje in jo potem naknadno montiral. Vleka prikolice kar pošteno namuči avto, še toliko bolj, če šofer ne ve, kaj dela.

 

Seveda je to samo moj pogled, preden me napadete kot šakali. 😃

 

Pred službenim avtom sem imel Mazdo 6 (2010) in je bla prav tako dizel.  - zelo zadovoljen z vsem

Ročni menjalnik mi je top in iščem avte z njim. :)

Zadnje 3 leta hodimo z prikolico večkrat na leto na dopuste in tak plan je še naprej, tako da načeloma je lažje, če avto pride že z kljuko in je potem to en problem manj. :)

 

Mogoče bi se še malce za ceno izpogajal, samo je tako, da so take Mazde na netu s podobno ceno tudi z veliko več prevoženimi kilometri. 🙈

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.