Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pripetila se mi je "smotana" situacija.

 

Pri demontaži platišče se mi je namreč uničil nastavek vijačenje varnostnih matic.

 

Gre za originalme Mazdine varnostne matice. Vozli je Mazda 6 letnik 2016.

 

Po klicu na Mazdin servis sem bil ekspresno odpravlej z odgovorom, da mi ne morejo pomagat, ker so vsi nastavki drugačni in je potrebno kupiti nove, seveda pa je potrebno tudi obstoječe (vse 4) pred tem tudi odšraufat.

 

Glede na njihov (ekspress) nasvet mi ne prostane drugega kot, da mi to vulkanizer nekako uredi...pa vendar...sem se vseeno odličil tukaj malo povprašati, saj je bilo na konkretnem servisu do sedaj še vedno nekaj drugače kot je bilo prvič rečeno (v generalu, pa z avtom nisem imel težav, razen menjave sprednjih amortizerjev v sklopu garancije).

 

Ali obstaja opcija nakupa enakega nastavka, ali ima mogoče kdo podoben/enak nastavek "za sposodit" (se pripeljem mimo) ali karkoli drugega?

 

Hvala za pomoč.

 

Lep pozdrav

Žiga

 

20230325_125932.jpg

20230325_125948.jpg

Napisano

Zdravo.

 

Vidim, da sem objavil v napačni temi.

 

Admin, prosim, če se lahko prestavi v ustrezno sekcijo.

 

Hvala

 

Lp

Napisano
Pred eno uro je Medo13 napisal:

Pozdravljeni,

 

pripetila se mi je "smotana" situacija.

 

Pri demontaži platišče se mi je namreč uničil nastavek vijačenje varnostnih matic.

 

Gre za originalme Mazdine varnostne matice. Vozli je Mazda 6 letnik 2016.

 

Po klicu na Mazdin servis sem bil ekspresno odpravlej z odgovorom, da mi ne morejo pomagat, ker so vsi nastavki drugačni in je potrebno kupiti nove, seveda pa je potrebno tudi obstoječe (vse 4) pred tem tudi odšraufat.

 

Glede na njihov (ekspress) nasvet mi ne prostane drugega kot, da mi to vulkanizer nekako uredi...pa vendar...sem se vseeno odličil tukaj malo povprašati, saj je bilo na konkretnem servisu do sedaj še vedno nekaj drugače kot je bilo prvič rečeno (v generalu, pa z avtom nisem imel težav, razen menjave sprednjih amortizerjev v sklopu garancije).

 

Ali obstaja opcija nakupa enakega nastavka, ali ima mogoče kdo podoben/enak nastavek "za sposodit" (se pripeljem mimo) ali karkoli drugega?

 

Hvala za pomoč.

 

Lep pozdrav

Žiga

 

20230325_125932.jpg

20230325_125948.jpg

Čudni. Jaz sem vedno, ko sem kupil varnostne vijake, dobil zdraven kodo,s katero ti lahko priskrbijo nov kluč, če starega izgubiš/poškoduješ. Zopet šalabajzerdko obnašanje servisa. 😕

Si kar nabirajo lepo minuse. 

  • Všeč 4
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Čudni. Jaz sem vedno, ko sem kupil varnostne vijake, dobil zdraven kodo,s katero ti lahko priskrbijo nov kluč, če starega izgubiš/poškoduješ. Zopet šalabajzerdko obnašanje servisa. 😕

Si kar nabirajo lepo minuse. 

Alex hvala ti👍👍👍

Hvala za nasvet, našel kodo v škatlici. 

No, to bi mi lahko tudi na servisu povedal. 

Rešil si me nepotrebnega stroška. 

Hvala še enkrat

Lp

Napisano

jaz sem imel podobno izkušnjo pred več kot 10.leti, je prišlo do podobne situacije na ženinem P207....in takrat na uradnem servisu P na Viču, so ji morali dejansko "odrezati" vijak...no comment, ko so spravili feltno dol, in me vprašali ali želim nov varnostni vijak, sem samo rekel, daj navadnega železnega, kaki varnostni vijak.... :)

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano

Če imaš kodo od varnostnih vijakov se da naročit nov nastavek, vendar je pri kolegu bila čakalna doba 3mesece, se pa ne spomnim katere znamke so bili varnostni vijaki. 

Zato smo takrat rešili tako da smo uniorovo nazobčano gedoro nabili v varnostni vijak in je šlo odvit. 

Od takrat naprej več ne uporablja varnostnih vijakov, jaz jih pa tudi nikoli ne uporabljam. 

image.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zdravo. 

Hvala vsem za nasvete in pomoč. 

 

Sem napisal mail servisu, pa da vidimo kakšen bo prvi odziv. 

 

Lp

Napisano
pred 7 urami je Aless napisal:

Če imaš kodo od varnostnih vijakov se da naročit nov nastavek, vendar je pri kolegu bila čakalna doba 3mesece, se pa ne spomnim katere znamke so bili varnostni vijaki. 

Zato smo takrat rešili tako da smo uniorovo nazobčano gedoro nabili v varnostni vijak in je šlo odvit. 

Od takrat naprej več ne uporablja varnostnih vijakov, jaz jih pa tudi nikoli ne uporabljam. 

image.png

Podobna fora tudi pri meni-in ne uporabljam več tega sranja,ker če ti bo kdo zares hotel ukrasti feltne,ti jih bo,pa ne glede z čem jih "zašraufaš"

K če tako,pol jih naj "odnese" in naredi čim manj škode.

 

Se mi zdi,da je še najboljša "zaščita",da imaš tak avto,k ima feltne,k ne pašejo na VWje,BMWje,Audije ipd.....k vem npr. ko kradejo "boljše" feltne z vlakov...nikoli ne kradejo z eksotičnih avtomobilov...vedno z MB,Audi,VW ipd...

In če imaš kot pri moji CX-5 razmak med luknjami 5x114,3....pol je lista avtov kjer se luknje ujemajo takšna

 

5x114.3 – Lochkreis | Reifen-Größen.de

 

Napisano

Te "varnostni" vijaki so vredni nič. Sem imel tabolšo robo in so se zjebal. Sem jih vrgel stran. Z švasanjem pa rešil vijak. 

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kako vam uspe jih uničiti? Jaz jih uporabljam od kar pomnim, na stari mazdi sem jih imel od leta 2006 do prodaje, sedaj jih imam na obeh, na 6-ki in tudi na cx30. Najbrž so krivi vulkanizerji, ki jih zategujejo z nenormalnimi navori.🤔 Na srečo sam večinoma menjavami gume doma, le, ko kupim nove grem grem k vulkanizerjem. 

Tako, da če menjamo gume max. 2x na leto je to v desetih letih 20 odvijačenj in prav toliko privijačenj. Morajo biti res slabe kvalitete tej varnostni vijaki (ali ključ),da se uničijo. Sam kupim vedno najboljše, kar imajo. Zato vedno uporabljajte moment ključ. 

 

 

Napisano

Sumim na vulkanizerja, ja. Meni se je doma nastavek samo obrnil potem. 

Če ni na pištolo zategoval mi...

 

Uglavnem ne maram več teh vijakov. Sem preveč sivih las dobil:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 minutami je FuManchu napisal:

Sumim na vulkanizerja, ja. Meni se je doma nastavek samo obrnil potem. 

Če ni na pištolo zategoval mi...

 

Uglavnem ne maram več teh vijakov. Sem preveč sivih las dobil:D

Pri nas na obali kar pogosto kak avto pristane na klocnah. Pred leti so tudi mojemu nečaku sezuli audija TT (19" gume). Takrat je imel stroške okoli 1400€. 

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je skritikrt napisal:

.....k vem npr. ko kradejo "boljše" feltne z vlakov...nikoli ne kradejo z eksotičnih avtomobilov...vedno z MB,Audi,VW ipd...

 

 

a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....

pred 1 uro je Alex napisal:

Kako vam uspe jih uničiti? Jaz jih uporabljam od kar pomnim, na stari mazdi sem jih imel od leta 2006 do prodaje, sedaj jih imam na obeh, na 6-ki in tudi na cx30. Najbrž so krivi vulkanizerji, ki jih zategujejo z nenormalnimi navori.🤔 Na srečo sam večinoma menjavami gume doma, le, ko kupim nove grem grem k vulkanizerjem. 

Tako, da če menjamo gume max. 2x na leto je to v desetih letih 20 odvijačenj in prav toliko privijačenj. Morajo biti res slabe kvalitete tej varnostni vijaki (ali ključ),da se uničijo. Sam kupim vedno najboljše, kar imajo. Zato vedno uporabljajte moment ključ. 

mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....

Napisano
pred 44 minutami je sportman333 napisal:

a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....

mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....

Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉

Podobnih člankov kot je ta, je vsako leto veliko za obalo. Pa saj je verjetno podobno povsod po Sloveniji. 🤔

REGIONALOBALA.SI

Eden izmed prebivalcev Olma je sredi noči doživel neprijetno presenečenje. Ob 3.15 so na...

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....

mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....

Boljš,da ti ne povem,kdo je bil v večini primerov...oz. bolj precizno,kdo je bil vmešan v vso zadevo...

Pred ne vem več koliko leti,ko so furali Clio Storija,se je v eni noči zgodilo,da so na več kot 20 avtih ukradli rezervna kolesa...in to z pajserjem,k je kolo na taki ici obešeno zunaj-spodaj na dno...in z zadnje strani pripeto na karoserijo z enim cepom...in sam pajser pod zico in pok edež čepa utrga z dna in samo pade dol....je bila ogromna škoda,k so morali cel cug nazaj v tovarno in vsak avto posebaj na roko navariti sedež čepa,pobarvati itd...

 

Drugače pa res,tega je vse manj...se pa še dogaja...pa ne večje količine..mobičajno le en-dva avta...a točno določene feltne od določenih modelov...po moje vse "po naročilu"...od kje pa dobijo informacije kje,kako,kdaj bo cug kje stal...si lahko sam misliš.

 

Se pa včasih zgodi,da je pri katerem avtomobilu (predvsem Mercedes-sem osebno videl v Kopru) razbito zadnjo al sprednje steklo...verjetno ukradeno kaj od notranje opreme🙄

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉

Nimam tega strahu, kot je @skritikrtnapisal ima tudi Honda razmak 114, kot drugo koga zanima 8.let star avto z 17/18col gumami....in za konec imam kasko....se pa strinjam, da verjetno od kake bolj popularne znamke, kake 20col feltne so zanimive tudi amaterjem....

Napisano

Jaz se sploh se ne sekiram. Imam take znamke, ki niso zanimive za tatove. In pa avti so doma pod ključem:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 14 urami je skritikrt napisal:

... ... ... ... ... ... ...

In če imaš kot pri moji CX-5 razmak med luknjami 5x114,3....pol je lista avtov kjer se luknje ujemajo takšna

 

5x114.3 – Lochkreis | Reifen-Größen.de

 

 

Ja, pri nas. Upaš v Rusijo? Razmak je enak kot pri Ladi Kalina Sport. In originalna platišča na Ladi so, kakršna so. Ena platišča od CX-5 bi Lado naredila precej bolj atraktivno...

  • Haha 1
  • Začuden 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Dobro jutro.... 

 

Evoga, odgovor.. 

 

Pozdravljen

 

 potrebno bo vijake nekako snet oz demontiran. Opcija za naročilo dodatne varnostne matice ni več mogoča. Obstajajo samo seti , ko se matica uniči ali je slaba je potrebno zamenjati set.

 

lp

 

Bom tekom dneva preveril še po ostalih servisih. 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 37 minutami je Medo13 napisal:

Dobro jutro.... 

 

Evoga, odgovor.. 

 

Pozdravljen

 

 potrebno bo vijake nekako snet oz demontiran. Opcija za naročilo dodatne varnostne matice ni več mogoča. Obstajajo samo seti , ko se matica uniči ali je slaba je potrebno zamenjati set.

 

lp

 

Bom tekom dneva preveril še po ostalih servisih. 

 

Aha,tak odgovor ti posredujejo v ponedeljek zjutraj in to se po vikendu ko se premakne ura. Verjetno jim se ni zacirkulirala kri skozi mozgane... Mogoce bolje,da jih kontaktiras malenkost pozneje 😂

 

Napisano

Tole s temi maticami me spominja na računalništvo. Zaščitiš disk z BitLockerjem a recovery key pa spraviš na ta isti disk. Totalno si varen, še pred samim sabo.😒

33112_1.png

Napisano

No... Pa se le da uredit... 

 

Odgovor drugega pooblaščenca

 

Pozdravljeni, nastavek za varnostni vijak je dobavljiv in sicer po redni liniji cca 7-10 del. dni ali pa ekspresna dostava cca 3 del. dni.

 

Nastavek

 

36,48€ mpc

 

+ poštnina

 

9,76€ standard

 

Ali

 

32,94€ ekspress

 

Posredujte vaše osebne podatke za izdelavo ponudbe za naročilo

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 31 minutami je Medo13 napisal:

No... Pa se le da uredit... 

 

Odgovor drugega pooblaščenca

 

Pozdravljeni, nastavek za varnostni vijak je dobavljiv in sicer po redni liniji cca 7-10 del. dni ali pa ekspresna dostava cca 3 del. dni.

 

Nastavek

 

36,48€ mpc

 

+ poštnina

 

9,76€ standard

 

Ali

 

32,94€ ekspress

 

Posredujte vaše osebne podatke za izdelavo ponudbe za naročilo

 

 

A to dva uradna servisa dajeta ravno nasprotne informacije? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.