Skoči na vsebino

Kupim Mazdo6 2.5l 194KM

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Odvisno od dveh faktorjev: dolžin voženj, pa kako težka je noga:
1, Zadnji tank 8.2 -> 70% AC kjer je koeficient zračni upor krepko narasel, kaj to pomeni si pa raztolmači sam

2. Srednja žalost, če pač ne vozim z nepotrebnimi pospeševanji (kar je težko, ampak se da tudi v  tem avtu :D ): 7.6
3. Potovanje v Prago po omejitvah 6.8 -> To dosegam če mam izlete in relacije ki so daljše od 20km in padeš v počasne nedeljske kolone

 

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 16 urami je Simon. napisal:

 

A veš, da sem jaz isto naredil... :) Isto sem šel peljat Mazdo CX-5 G194 AT in mi je bil super. Potem sem pa zavrnil testno vožnjo z G165, ker se mi je G194 zdel optimalen.

Poleg tega so vse šestice z višjo opremo z motorjem G194.

 

Kakšno imaš kaj porabo?

5000 km od zadnjega reseta (servis), G192 poraba 8.3, pa kar rad stisnem na AC. Interval 50/50 relacija/AC. Tudi prejšnjih 20k med intervalom sem imel 8.3. Na relaciji se lahko komot voziš s 7 litri, na avtocesti bo pa pač žrlo kolikor boš dal po gasu :D 

Napisano

Prijatelj prodaja belo karavan, letnik 2014, 80000km, prvi lastnik

Revolution top plus sibedah. Ika se zinske gume in pa kljuko (katero je uporabil 1x za nosilec koles :) )

 

IMG-6158ad10d2dc2e911cf61900e8d2d4e1-V.jpg

IMG-4e8dc8b2f6ba58e99b2f252bd380ae7f-V.jpg

IMG-c69656bc3327d3ad94353aa47a696482-V.jpg

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ni slab, tud cena glede na trg se mi zdi dobra. Me pa prav zanima koliko časa ga bodo prodajali, ker folk še vedno ne prepozna kvalitete bencinskih mazd in raje kupujejo nemške dizle.

Napisano

Idealen avto, samo ker je črn...

Cena je nastavljena zelo optimistično. Realna cena za tak avto je max 23.000€.

Napisano
pred 17 minutami je Simon. napisal:

Idealen avto, samo ker je črn...

Cena je nastavljena zelo optimistično. Realna cena za tak avto je max 23.000€.

Točn to, 23k puna kapa 👍

pred 4 urami je NevLado napisal:

Pejt pogledat 👍

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Simon. napisal:

Idealen avto, samo ker je črn...

Cena je nastavljena zelo optimistično. Realna cena za tak avto je max 23.000€.

Ma ni glih optimisitcna, taksen je trg. V Nemciji so enake cene za tako vozilo, pa v zakup si moras vzeti, da je treba vozilo se pripeljati v RS in dodati se 1k, ce ga hoces, ker pri nas so redki.

Napisano

Jaz že 2 meseca iščem točno tako vozilo in dnevno spremljam vse cene v Sloveniji, Nemčiji in na Švedskem (največji problem je, ker ni takih vozil). :)

 

Vsi oglasi s takimi cenami ostajajo dolgo časa na spletnih straneh. V Sloveniji je eden prodal rdečo Revolution 2019 s 55.000km za 23.000€. Pa je to prodal že en mesec nazaj, sedaj pa se cene še znižujejo.

Na Švedskem so taka vozila manj kot 23.000€. Res je, da imaš tam potem še strošek transporta 2.500€. Ampak imajo letniki 2019 prevoženih 20.000-30.000km.

Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je premalo.

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Simon. napisal:

Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je 

Ja s tega zornega kota imaš verjetno prav, vendar je trenutni trg tisti, ki določa cene in ne statistika vrednosti padanja cen. Konkretno, če iščeš takšno vozilo se moraš pač sprijazniti z realnostjo, ali bos vozilo pripeljal iz tujine in mogoče prišparal kakega tisočaka ali pa boš raje kupil vozilo ki si ga lahko osebno ogledas in takoj prevzames po malo visji ceni. Prodajalec se verjetno tega zaveda, prav tako pa pri nas izbire teh avtomobilov ni in jih ne bo.

 

Tretja možnost pa je, da ne kupiš nič ker so cene prenapihnjene in čakaš in čakaš pa ne veš do kdaj. Žal tako je, cene novih in rabljenih vozil so previsoke. 

 

Verjetno bos tudi ti pri prodaji svojega vozila ujel višjo ceno kot je to realno in boš na koncu na enakem.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 53 minutami je Simon. napisal:

Jaz že 2 meseca iščem točno tako vozilo in dnevno spremljam vse cene v Sloveniji, Nemčiji in na Švedskem (največji problem je, ker ni takih vozil). :)

 

Vsi oglasi s takimi cenami ostajajo dolgo časa na spletnih straneh. V Sloveniji je eden prodal rdečo Revolution 2019 s 55.000km za 23.000€. Pa je to prodal že en mesec nazaj, sedaj pa se cene še znižujejo.

Na Švedskem so taka vozila manj kot 23.000€. Res je, da imaš tam potem še strošek transporta 2.500€. Ampak imajo letniki 2019 prevoženih 20.000-30.000km.

Če je trenutna cena nove Mazde6 s Takumi opremo v Nemčiji 40.000€, ne more biti 4 leta stara 26.000€. V tem primeru je izgubila samo 35% vrednosti, kar je premalo.

V eni drugi temi je prav tako nekdo gledal m6, ampak z G165...kolikor sem gledal za njega so bile vse cene tam tam.

 

Če si jo res želiš, pejdi pogledat in scenkaj še jurja. Ali pa naroči iz DE in prišparaj kak eur :)

 

Napisano

Raje dam 1k več v SLO, kjer avto vidiš v živo, se z njim pelješ....itd, ga lahko pelješ tudi na dodaten pregled in dobiš realno sliko, kot pa uvažati avto iz švedske?!?...za koliko 3k ceneje....ce greš pa tja, si porabil ta limit....kot pravi Alex, ne bi tolk slovenceljski....če iščeš ornk wagen pač tudi odkartaš kakega jurja ali dva več....(enako kot za servise)...

Napisano

Ne razumem, kaj imate toliko proti uvozu vozil?

Ker ljudje na ta način prihranijo nekaj denarja? Vam se pa "ne da", ne znate ipd.

Zame je 3 jurje dovolj velik motiv, da grem po avto v tujino, tudi če bo tak podvig odnesel par stotakov in en dan življenja.

 

Belgija, Nizozemska in druge države, kjer je standard višji in so boljše ceste, "dajo" tudi bolje ohranjene in vzdrževane avtomobile, saj se ni gledalo na vsak cent. Francozi in Italijani žal te vzdrževalske "komponente" nimajo v sebi, tako da so tam vozila v povprečju slabše opremljena, a zato tudi ustrezno cenejša. Nemci so nekje vmes. Iz Švedske pa še nisem uvozil avtomobila, tako da težje povem - ampak tam je pa problem zimski čas - tako da, vsaj po tem, kar vidim po oglasih, imajo vsi fino popikano pločevino od kamenčkov.

 

Kje pa boš dobil slovensko Mazdo 6 2.5 bencinarja? Enega od ne vem, 10 prodanih?

Napisano

Mislim, da ni noben nasprotoval uvozu, tudi sam sem svojega pripeljal iz Nemčije, in naslednjega bom verjetno tudi primoran.

 

Govorimo o tem, da se moraš odlociti, ali vzameš pri nas pa daš mogoce malo več ali pa uvoziš. Sam bi ga raje vzel pri nas če bi imel moznost, vendar ponavadi ni prave ponudbe, zato preostane samo tujina. Moraš pa razumeti, da niso vsi fleksibilni, da bi lahko sami uvozili vozilo iz tujine in imajo potem pač dodaten strošek z uvoznikom in tudi rizik ker avta sploh ne vidiš v živo.

 

Tko, da tudi sam dam rajši 2k več če lahko željeni avto kupim pri nas kot da bi ga uvozil.

Napisano

Uvoz z Švedske je lahko zelo sporen, kar se rje tiče. Mazda pa rja pa sta dober prijatelj žal...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Leta nazaj so bili nemški avti v Franciji najboljše kvalitete...boljši, kot v Nemčiji. 

Napisano

Seveda je edini razlog, da se vozilo išče v drugih državah, ker jih v Sloveniji ni.

 

Najprej se morate zavedati, da imajo vozila iz Švedske, ki so stara 3 ali 4 leta max. 30.000km. Ne vem, če ga že v tem času zima in sol napade.

Naprej, ta vozila so iz mesta Goteborg ali nižje, tam so zime daleč od ekstremnih.

Potem pa če vzamemo še v zakup transparentnost nakupa... Tam ni balkanske mentalitete, kot na žalost prevladuje v Sloveniji.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Kupi:bravo: moj je tud uvožen s Švedske.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.