Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6


sko4p

Priporočeno sporočilo

Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.
Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK. 
 
Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.

Sam imam M6 2016 AWD 175 avt. Zdaj med korono imam praktično same kratke vožnje, pa ni nobenih težav. Kot so napisali ostali, malo po paziš, da vsaj kakšno regeneracijo oddela celo in to je to. Vsake toliko ga pa malo "spihaš". Saj konec koncev paše to tudi šoferju, ne samo avtu
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je amatej napisal:

Ma ja sej plugin je sicer kul. Sam vse kar ima dometa 200 km je drago, ko žafran. Če rabiš velikost avtomobila za psa in familijo.

Čak mal... plugin hybrid z el. dometom 200km. A tak sploh obstaja, sej to je domet za EV-je. Tipičen PHEV na kratko ima malo baterijo načeloma okol 10kWh ali manj, kar ti zadostuje za okol 40, mogoče 50km vožnje samo na elektriko in to je  to kar rabiš. Za daljše vožnje ima notri klasičen motor, tako da pokriješ vse segmente vožnje od tistih kratkih tipa kuća-poso kot tistih od Goričkega do Pirana al pa na Krk.

 

Recimo tak tipičen PHEV je tole

 

WWW.VOLAN.SI

Pri Kii optimo predstavljajo v treh korakih: najprej limuzinsko različico, tokrat kombijevsko sportswagon oziroma SW in priključno-hibridno...

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani



Ja, če je avto redno vzdrževan ne bi smelo biti problema, tudi ob krajših relacijah. Ni pa to idealno in tudi poraba bo temu primerna, sploh ker AT rabi da se segreje na vsaj 20 stopinj preden zaklene wandler, kar pomeni da so takrat so obrati precej višji kar tudi vpliva na porabo... Sicer pa upoštevaj preventivne ukrepe, olje menjaj na 15k,oz ti bo avto že sam izračunal kdaj bo čas za menjavo..
Težava ni toliko DPF, bolj je težava da se zapaca EGR, sesalni del,.. Zaradi kombinacije preveč ležerne vožnje in kratkih razdalj..

Pri novih ne vem kako bo, predvidevam pa da bo podobno kot pri r2 motorju..

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva  v njem neustrezno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva  v njem neustrezno. 

Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! ?zmeden? Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel. :whatever: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Bini napisal:

Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! ?zmeden? Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel. :whatever: 

He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Alex napisal:

He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je Bini napisal:

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

Hvala. Ne more tako odtekati olje na Mazdah. 😅 Boš videl v živo v soboto. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Shrek napisal:

No... 

Pri dieselu moraš pazit na regeneracijo, na nivo olja, na temperaturo,.... 

Pri bencinarju pa samo tankaj in vozi... 

... in pogosto glej  v vzvratna ogledala, kdaj bo mimo uletel dizelaš z Mazdo. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 hours ago, Bini said:

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

 

Pa ni to Alfa, če pod njo ni olja ga tut v motorju ni 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Boss napisal:

Žal ne pomaga kej dosti, al si hitr al pa počasn... :nevem:

Kako, da ne. Probaj voziti v četrti nad 2000 obratov. Boš videl, koliko prej se dokonča  regeneracija. Če greš pa ekstra prehitro, pa preskočiš kakšno. Baje. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
On 2/23/2021 at 2:08 PM, Alex said:

Paziš, da se ti regeneracije naredijo do konca, ne ugašaš avta vsake pet minut in to je to.

Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.

 

Quote

Ne morem stran od Mazde. Bomo šli pa na obalo na kavico pa nazaj :P Danes sem šel en krog in nekako me vleče tale šestica CD175.

Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.

Popravljeno od Gap
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Gap napisal:

Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.

 

Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.

Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉

Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v  modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko  se konča se obarva v modro. 

 

 

IMG_20210309_170446.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.