Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pridruzujem mnenju glede prihodnosti, ce nebo vec 6 ke oziroma limuzine ali karavana vec nebo mazda. Ce gledam "ekolosko" kak lexus, ce pa gledam za duso in srce pa alfa giulia

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Bencinski motorji v alfah koliko sem seznanjen so kar trpežne, dizle pa tako kot povsod ekologija muci 😕

Napisano (urejeno)

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Seveda so, samo pri nas ne vem zakaj novih 6 ni več za naročit.

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA6/4SD/#

 

G165 in G194.

 

Je pa zanimivo, da Nemci nudijo najem novega avta za določeno obdobje, na povzetku konfiguracije

 

 

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Glede multi air sistema, tam če filter za MA menjuješ redno enkrat letno pa menjave olj delaš na 10000km po mojem nima kaj bit. Ker ko gledaš vsak ki ima probleme ima zabasan ta mali filter pa ko pokrov ventilov dol vzameš je vse črno od dolgih servisnih intervalov. Drugače so pa ti motorji od alf bencinarji dober nakup.

Plastika pa hjaaa znano, upam da so v giuliji to porihtali, skoda bi bilo da bi plastika kvarila veselje v tako lepem avtu.

Napisano

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Napisano

Kolk sem jaz slišal je notranjost giulije kvalitetna in brez čričkov. 

Minus je le to za moje pojme, da ni sortwagon verzije🤔

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je godlike napisal:

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi? 

Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni. 

Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?

Napisano

Giulietta je bila 7 let brez čiričkov, potem pa je športno podvozje, z 18" in našimi slabimi cestami polomlo nekaj v amaturki.

 

Pol leta stara Giulia jih ni imela.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je scania napisal:

Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi? 

Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni. 

Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?

Enote nisem menjal, ker je po filtru bil 1 leto mir.

Potem pa novi avto na poti. Enota je ca. 700-1000€ + delo. Tak imam v spominu.

 

Avto je med vožnjo pocukal. Napaka za mašino. Vožen bil normalno naprej. Pognano čiščenje s testerjem. Napaka se ponovila. Vgasnila se je po 24h ali pa po 100km in izklop avta.

Rekel bi, da je samo po nekim režimom in določenim tlakom olja ni uspel odpreti četrtega aktuatorja. Drugače je tudi ob težavah šel super.

 

Servis nažigal, da je ravno Motul kriv, da je Selenia sveta, itd...

Po treh letih je začela malo olje pit. Tak 1/3 palčke. To je motul ustavil.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
dne 14. 5. 2023 ob 20:11 je Tilen5 napisal:

Zdej sm si jo skonfiguriral,.. 2.0turbo 280km si takoj na 65k 😐

2021 je bila v nemčiji cena za QV 85k, kolega noče povedat kolko je dal, ampak tako nora cena na black friday, da ni mogel reči ne.

 

Čakal je 8 mesecev.

 

Vse se je podražalo, razen Focusa.

ST je dražji samo 1000€ od 2019, nimajo pa več normalnih mašin al ST ali pa 1L igračke.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ma cene so nore, primerne za nemski, svicarski, nizozemski... trg ne pa za naše razmere. Ne razumem kako je lahko nov avto v Nemčiji cenejši kot pri nas, Hrvati pa imajo vozila še dražja kot mi. Torej nižji kot je standar višja je cena novih vozil, ni mi logično.

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

pred 12 urami je Janez007 napisal:

🙂
 

 

Popravljeno od MPero
Napisano
pred 11 urami je MPero napisal:

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

 

Najbolj zoprna zadeva je, da ni pravila, zakaj pri določenih avtih crknejo turbine, injektorji, ...Tako so primeri, da nekaterim, ki zelo slabo servisirajo, ne crkne, drugim, ki preveč skrbijo za servise pa crknejo pri 70.000 prevoženih.

 

Torej govorim o okvarah, ki niso posledica vzdrževanja. 

 

 

Napisano
dne 14. 5. 2023 ob 17:06 je scania napisal:

Se pridruzujem mnenju glede prihodnosti, ce nebo vec 6 ke oziroma limuzine ali karavana vec nebo mazda. Ce gledam "ekolosko" kak lexus, ce pa gledam za duso in srce pa alfa giulia

Boš ostal na Japoncu. Ker Alfa bo šla prej v stečaj in na smetišče zgodovine kot Mazda. #steklenakrogla

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V kratkem verjetno ne… Ker od takrat, ko predstavijo kaj novega na kaksnem avtosalonu do izida kar traja… lahko tudi leto ali vec… ;) Pa vsaj govorice so prej bolj glasne…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

To je pričakovan izid, vendar je Mazda kr precej nagnjena k svojeglavosti in bodo mogoče udarili tudi z novo strategijo in nepricakovano lansirali model in tako pod pajsko udarili tekmece. 

 

Verjetno se to ne bo zgodilo, ampak v meni vse od predstavitve nesramno lepega koceptnega sedanskega vozila še živi to upanje in verjamem da bodo tisti koncept tudi spravili na cesto v uporabnisko obliko.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 1 minuto je robertk6 napisal:

Ampak bila bi strupena:punk:

In prodalo bi se jih več kot limuzin.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.