Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pridruzujem mnenju glede prihodnosti, ce nebo vec 6 ke oziroma limuzine ali karavana vec nebo mazda. Ce gledam "ekolosko" kak lexus, ce pa gledam za duso in srce pa alfa giulia

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Bencinski motorji v alfah koliko sem seznanjen so kar trpežne, dizle pa tako kot povsod ekologija muci 😕

Napisano (urejeno)

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Seveda so, samo pri nas ne vem zakaj novih 6 ni več za naročit.

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA6/4SD/#

 

G165 in G194.

 

Je pa zanimivo, da Nemci nudijo najem novega avta za določeno obdobje, na povzetku konfiguracije

 

 

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Glede multi air sistema, tam če filter za MA menjuješ redno enkrat letno pa menjave olj delaš na 10000km po mojem nima kaj bit. Ker ko gledaš vsak ki ima probleme ima zabasan ta mali filter pa ko pokrov ventilov dol vzameš je vse črno od dolgih servisnih intervalov. Drugače so pa ti motorji od alf bencinarji dober nakup.

Plastika pa hjaaa znano, upam da so v giuliji to porihtali, skoda bi bilo da bi plastika kvarila veselje v tako lepem avtu.

Napisano

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Napisano

Kolk sem jaz slišal je notranjost giulije kvalitetna in brez čričkov. 

Minus je le to za moje pojme, da ni sortwagon verzije🤔

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je godlike napisal:

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi? 

Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni. 

Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?

Napisano

Giulietta je bila 7 let brez čiričkov, potem pa je športno podvozje, z 18" in našimi slabimi cestami polomlo nekaj v amaturki.

 

Pol leta stara Giulia jih ni imela.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je scania napisal:

Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi? 

Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni. 

Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?

Enote nisem menjal, ker je po filtru bil 1 leto mir.

Potem pa novi avto na poti. Enota je ca. 700-1000€ + delo. Tak imam v spominu.

 

Avto je med vožnjo pocukal. Napaka za mašino. Vožen bil normalno naprej. Pognano čiščenje s testerjem. Napaka se ponovila. Vgasnila se je po 24h ali pa po 100km in izklop avta.

Rekel bi, da je samo po nekim režimom in določenim tlakom olja ni uspel odpreti četrtega aktuatorja. Drugače je tudi ob težavah šel super.

 

Servis nažigal, da je ravno Motul kriv, da je Selenia sveta, itd...

Po treh letih je začela malo olje pit. Tak 1/3 palčke. To je motul ustavil.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
dne 14. 5. 2023 ob 20:11 je Tilen5 napisal:

Zdej sm si jo skonfiguriral,.. 2.0turbo 280km si takoj na 65k 😐

2021 je bila v nemčiji cena za QV 85k, kolega noče povedat kolko je dal, ampak tako nora cena na black friday, da ni mogel reči ne.

 

Čakal je 8 mesecev.

 

Vse se je podražalo, razen Focusa.

ST je dražji samo 1000€ od 2019, nimajo pa več normalnih mašin al ST ali pa 1L igračke.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ma cene so nore, primerne za nemski, svicarski, nizozemski... trg ne pa za naše razmere. Ne razumem kako je lahko nov avto v Nemčiji cenejši kot pri nas, Hrvati pa imajo vozila še dražja kot mi. Torej nižji kot je standar višja je cena novih vozil, ni mi logično.

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

pred 12 urami je Janez007 napisal:

🙂
 

 

Popravljeno od MPero
Napisano
pred 11 urami je MPero napisal:

Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.

Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:

- skupaj 150.000 km in

- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)

- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov

 

Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?

(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)

 

Najbolj zoprna zadeva je, da ni pravila, zakaj pri določenih avtih crknejo turbine, injektorji, ...Tako so primeri, da nekaterim, ki zelo slabo servisirajo, ne crkne, drugim, ki preveč skrbijo za servise pa crknejo pri 70.000 prevoženih.

 

Torej govorim o okvarah, ki niso posledica vzdrževanja. 

 

 

Napisano
dne 14. 5. 2023 ob 17:06 je scania napisal:

Se pridruzujem mnenju glede prihodnosti, ce nebo vec 6 ke oziroma limuzine ali karavana vec nebo mazda. Ce gledam "ekolosko" kak lexus, ce pa gledam za duso in srce pa alfa giulia

Boš ostal na Japoncu. Ker Alfa bo šla prej v stečaj in na smetišče zgodovine kot Mazda. #steklenakrogla

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V kratkem verjetno ne… Ker od takrat, ko predstavijo kaj novega na kaksnem avtosalonu do izida kar traja… lahko tudi leto ali vec… ;) Pa vsaj govorice so prej bolj glasne…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

To je pričakovan izid, vendar je Mazda kr precej nagnjena k svojeglavosti in bodo mogoče udarili tudi z novo strategijo in nepricakovano lansirali model in tako pod pajsko udarili tekmece. 

 

Verjetno se to ne bo zgodilo, ampak v meni vse od predstavitve nesramno lepega koceptnega sedanskega vozila še živi to upanje in verjamem da bodo tisti koncept tudi spravili na cesto v uporabnisko obliko.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 1 minuto je robertk6 napisal:

Ampak bila bi strupena:punk:

In prodalo bi se jih več kot limuzin.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.