Skoči na vsebino

Mazda6 20th Anniversary: Skyactiv-G 194


Jest

Priporočeno sporočilo

En video review, ki bo verjetno najbolj vsec @Shrek-u :D ... Limuzina... pa se bencinska ... In se dobro izgleda :) ... in povrh vsega je se premium :P

 

 

 

  • Všeč 6
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je ignacij napisal:

Pa dobr no, pa od kje jim te ideje. Evo passat enako 50k. Zdej, al mam jz premajhno plačo al so pa izgubili razum.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18351161&display=Volkswagen Passat Variant

Passata lahko sestaviš tudi za 75k, da dobiš neko normalno opremo :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je toto89 napisal:

Nova je skoraj 50k v Nemčiji.

 

m1.jpg

m2.jpg

V mejah normale v današnjih cajtih. Vsi izgubili kompas. Karkoli si sestaviš v konfiguratorju je takoj 40k plus. Kdo je tle nor?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je MazdaBoy napisal:

V mejah normale v današnjih cajtih. Vsi izgubili kompas. Karkoli si sestaviš v konfiguratorju je takoj 40k plus. Kdo je tle nor?

To je full packet.

 

Je pa zanimiv pricing, recimo Nakama Intense ki jo ima kar precej nas tu na forumu je 2017 s polno opremo + šibedah koštala 38k po ceniku od zavarovalnice

 

Potem ti pa v 2023 prodajo isti avto z razliko:

- deaktivacija cilindra v motorju

- serijski apple carplay + android avto; digitalni števci; projekcija na headup, slabša (!!!!) 360 kamera (janezu v čast), spremenjeni šivi na sedežih + fejk usnje na oblogah vrat v notranjosti

- nova sprednja maska od zunanjosti

 

Bam, cena 48k v 2023 :D 

 

Mislim, da se jim je mašina za štancat Mazdo6 že zdavnaj amortizirala :lol:

https://www.usinflationcalculator.com/

 

V vednost

 

null

image.png

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V 20 letih so bile tri generacije sestice ... in kar nekaj faceliftov ... In ce realno pogledamo, se vedno izgleda cisto OK ... Res pa je, da so na zacetku nov model dajali ven na 5 let in vmes en ali dva facelifta ... po tretji generaciji pa samo se facelifte ... Sem imel pa vedno prvo serijo nove generacije :) ...

 

image.jpeg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem tudi jaz bral… ker je to menda Mazdin najbolj prodajan model v Avstraliji …

 

WWW.CAREXPERT.COM.AU

The Mazda CX-5 will continue sans electrification in Australia, despite European models scoring fuel-saving 24V mild-hybrid technology.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Jest napisal:

To sem tudi jaz bral… ker je to menda Mazdin najbolj prodajan model v Avstraliji …

 

WWW.CAREXPERT.COM.AU

The Mazda CX-5 will continue sans electrification in Australia, despite European models scoring fuel-saving 24V mild-hybrid technology.

 

Bi rekel, da tudi v Slo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je NevLado napisal:

Bi rekel, da tudi v Slo.

 

Pomoje je bilo v Sloveniji prodanih najvec CX-30 ... To sem ze enkrat zbral tukaj za zadnjih 5 let:

 

image.jpeg

 

Je pa tudi v Nemciji CX-5 bil najbolje prodajan model lani, CX-30 pa tesno sledi :)... 

 

image.jpeg

 

https://www.mazda-si.net/topic/17236-število-prodanih-mazd-po-modelih/

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 6-ko se pa niti ne ve, če bo sploh dobila naslednico, vsaj tako sem že večkrat bral po različnih medijih. Je kaj novega glede tega?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Z M A J napisal:

Za 6-ko se pa niti ne ve, če bo sploh dobila naslednico, vsaj tako sem že večkrat bral po različnih medijih. Je kaj novega glede tega?

Jah če prodaš recimo 20 tisoč šestic na leto v EU, pa jo ukineš in potem od tega 15k kupi CX-5 in gre ostalih 5k drugam, se ne boš lih sekirou za novo generacijo šestice. Taka je očitno logika s temi SUVi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je NevLado napisal:

Jah če prodaš recimo 20 tisoč šestic na leto v EU, pa jo ukineš in potem od tega 15k kupi CX-5 in gre ostalih 5k drugam, se ne boš lih sekirou za novo generacijo šestice. Taka je očitno logika s temi SUVi

Dobro, ampak tudi v primeru aktualne 6-ke, ki šteje že kar krepkih 11 let starosti, bo čedalje manj kupcev (predvidevam), ker večina s takšno vsoto cekinov v roki, stremi k nakupu novega modela za toliko denarja, ne zgolj nekoliko pomlajenega.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.