Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

A nisi Alex najprej rekel, da je Peter22 kupil dober avto? 😉 Je to dober avto, če moraš ves čas paziti, da ne prekinjaš regeneracij? ?zmeden?

 

Če bi bilo to mišljeno tako, potem bi si inženirji izmislili še kakšno dodatno lučko, obvestilo na armaturki, kar bi olajšalo tako opravilo. :) Sprašujem se tudi o smiselnosti i-stop sistema, če na drugi strani kurimo gorivo z dodatnimi km samo zaradi preprečitve dviga nivoja olja. Da ne govorim o ne-praktičnosti in nevarnosti takega početja, ki sem ga, da ne bo pomote, izvajal tudi sam. 🙃

 

Avto je definitivno dober kakor tudi sam motor. Tale svetovni rekord mazdini dizel motorjev  (ja Janez, takega si ti prodal 😉) pove več kot vse naše pisanje. 

WWW.GOOGLE.COM

Nina Jerančič je bila med najzaslužnejšimi za...

 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Če @Alexgovoriš na splošno, bi lahko pritrdil (politično korektno, da ne bo @Boss užaljen :) ). Če pa govoriš za konkretnega, potem mi ni jasno, na osnovi katerih podatkov delaš tak zaključek. Saj je kar veliko možnosti, da je res tako, vendar tudi nekaj možnosti, da ni. 😉

 

Ne vem če se spomnite ene bele šestke CD175 l.2016, ki se je prodajala na Dolenjski cesti in sem jo šel gledat, poslikat in komentiral. Avto je bil za moje pojme razvalina, da jo težko najdeš.

 

 

 

Govorim na splošno za vse mazda dizle, skayactiv motorje. Konkretnega ne poznam zato ne morem podati mnenja. 😊

 

 

Napisano
1 hour ago, SpEkTr said:

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

Napisano

Nekaj takšnega sem tudi jaz ujel na pooblaščencu. Imam letnik 2016 in so rekli, da nimajo več klasičnih težav. Ne spomnim pa se, ali so malo drugačne podložke ali pa so malo drugače zategovali.

Napisano
5 minutes ago, vzupan3 said:

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Pri koliko prevoženih kilometrih si jih dal zamenjati? 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Pri 74401 km :) Sem šel gledat na račun :P

Se pravi, da si jih kar zgodaj zamenjal? 🤔

 

 

Napisano

Hja, lej. Tut olje v menjalniku in filter sem menjal takrat. Tko da. Načeloma rad nekaj dam na preventivo.

Pri teh motorjih pa vsi vemo, da so te podložke že velikokrat lastnika stale tudi motorja :)

Napisano

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Peter22 napisal:

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Gor imaš 17"? Zimske gume na feltnah ? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

4L  olja če ne izpiraš, menjaš filter staro ven novo noter

 

 

Sem preveril moj mail, prišlo me je 50€ s poštnino

Ja men je rekel,da je izperal ,porabljenih je bilo 5 l vse skupaj.

Filter menjalnika ni menjal, pravi,da pri 150.000,ceprav bi mi bilo logično,da se sedaj zamenja.

Napisano

Pri izpiranju bi moralo iti 7l, se mi zdi da je bilo nekje omenjeno na forumu. Naj nekdo potrdi/ovrže

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.

 

Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.

 

Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.

 

 

Napisano (urejeno)

Tako je. Če samo snameš karter in izpustiš menjalniško olje bo vem priteklo med 3,5 in 4,9 litra

Če pa izpiraš pa imej pripravljenih 8 litrov, vsaj tako pravi Liqui Moly katalog.

 

S1.thumb.JPG.809876dda09d2908e2f537228372b496.JPG.

Popravljeno od luxxx7
Napisano

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Napisano
pred 21 minutami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

 

to je znak za zadelan sesalni kolektor....

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Peter22 napisal:

Kaj ga je treba zamenjat,ali se,da to sčistit?

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Ok, hvala za info.

A to delajo servisi,al servisi izpušnih sistemov?

Napisano
pred 3 urami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

 

js, ko sm to delu lahk rečem, da sm mel dela kr za cel popoldan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.