Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je NevLado napisal:

 

Hmmm, verjetno svečk? Ne razumi me narobe, rad bi razumel kaj je mišljeno s tem

 

Ja, tole je verjetno moja nerodnost pri izražanju, omenil sem mu da avto malo 'cuka' ob pospeševanju pa sem ga razumel (sprejemnika), da je omenil pregled šob a je šlo za pregled vbrizgalnikov, kar je razvidno iz dodatno priloženega lista k računu.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, že leta sledim temu forumu, od maja lani pa sem član, ko sem postal ponosni lastnik Mazde 6, 2.2D aut (2020). Prvič pa tudi pišem.

 

Na vrsti imam prvi mali servis in po moji amaterski diagnostiki morda še menjave sprednjega levega ležaja. Ob nakupu avtomobila sem prevzel tudi petletno jamstvo Avtotehne Vis, a je na spletu precej komentarjev, ki jih odsvetujejo zaradi cene in kvalitete storitev. Ker imam nekaj čez 100k kilometrov mi v primeru uveljavljanja jamstva tako pripada tudi zgolj 40% nadomestila, zato razmišljam, če je sploh vredno forsirati uporabo njihovih storitev. V preteklosti sem imel boljše izkušnje z zasebniki. Ker sem iz okolice Ljubljane, sem seveda dvakrat podčrtal Pelka.

 

Ima kdo kakšno izkušnjo z Avtotehno Vis, kakšne so cene rednih servisov, kako ste bili zadovoljni? Na forumu nisem našel veliko informacij o njih. Ker se nagibam, da bi ignoriral jamstvo in poklical kar Pelka, ker mu zaradi res morja pohval in priporočil tudi bolj zaupam. Pri izbiri mehanika sem še skoraj bolj izbirčen kot pri ženskah. 😄

 

Šalo na stran, vsakega feedbacka bom vesel. 

 

Lp

 

 

  • Haha 4
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Po mojem je tvoj dvom upravičen. In recimo nekateri servisi na starejša vozila dajejo posebne popuste, kar pomeni, da tudi tvojih 40% realno  ni več 40% ampak manj.

 

Sam bi tak avto peljal k Pelkotu ali Mihi (@miha20), če bi bil z dolenjskega konca. Če bi izbiral med pooblaščenimi servisi bi ga peljal v BTC k mehaniku Juretu ali k Selmarju k mehaniku Borutu.

 

Interclass (imajo objavljeno na spletu Prodaja novih vozil MAZDA – Interclass cars d.o.o.image.png  

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano
pred 1 uro je Rok88 napisal:

Pozdravljeni, že leta sledim temu forumu, od maja lani pa sem član, ko sem postal ponosni lastnik Mazde 6, 2.2D aut (2020). Prvič pa tudi pišem.

 

Na vrsti imam prvi mali servis in po moji amaterski diagnostiki morda še menjave sprednjega levega ležaja. Ob nakupu avtomobila sem prevzel tudi petletno jamstvo Avtotehne Vis, a je na spletu precej komentarjev, ki jih odsvetujejo zaradi cene in kvalitete storitev. Ker imam nekaj čez 100k kilometrov mi v primeru uveljavljanja jamstva tako pripada tudi zgolj 40% nadomestila, zato razmišljam, če je sploh vredno forsirati uporabo njihovih storitev. V preteklosti sem imel boljše izkušnje z zasebniki. Ker sem iz okolice Ljubljane, sem seveda dvakrat podčrtal Pelka.

 

Ima kdo kakšno izkušnjo z Avtotehno Vis, kakšne so cene rednih servisov, kako ste bili zadovoljni? Na forumu nisem našel veliko informacij o njih. Ker se nagibam, da bi ignoriral jamstvo in poklical kar Pelka, ker mu zaradi res morja pohval in priporočil tudi bolj zaupam. Pri izbiri mehanika sem še skoraj bolj izbirčen kot pri ženskah. 😄

 

Šalo na stran, vsakega feedbacka bom vesel. 

 

Lp

 

 

Za Ople sem slišal pred 5 leti vse dobro, za Mazdo pa ne vem. Glede na starost avta si pri koncu garancije in če ti 10 letna asistenca ne pomeni veliko pojdi Pelku. 

Napisano

Jaz dam tule še en glas za Selmar v Celju.

 

Avto vozim k njim in je Borut kar pravi kontakt, če se odločiš za uradni servis. Se potrudijo in opravijo delo korektno, brez nategovanja in odnos je tudi na mestu. Cena je kakršna pač je za uradni servis, to se moraš sam odločiti. Verjetno se da z iskanjem delov naokrog kar nekaj prihraniti, še vedno rabiš potem dobrega mehanika, ker nekako je vzdrževanje avta celostno opravilo, ne samo menjava olja in filtra. Pa jaz dobim nadomestni avto v uporabo in to spet pri manjših privat mehanikih nekako ne gre. Pa se ne vozim veliko, pa je vseeno veliko vredno, da lahko med servisom naredim vso logistiko z dvema otrokoma normalno z avtom kot da bi imel svojega.

Tudi rad rečem kakšno besedo sam z mehanikom in mi je všeč, če ni preveč "gužve" v delavnici, kar tu v Celju na Mazdi kar velja, ker je manjša ekipa.

 

Je pa delo na avtih danes kompleksno in odkar vzdržujem svoje avte, sem opazil, da nihče ne da za nikogar roke v ogenj, ker je skoraj vsak kdaj že naredil kakšno napako, tudi najboljši. Ampak tako se učiš, drugače ne gre.

  • Všeč 5
  • Ljubim 2
Napisano
pred 17 minutami je Agerg napisal:

Jaz dam tule še en glas za Selmar v Celju.

 

Avto vozim k njim in je Borut kar pravi kontakt, če se odločiš za uradni servis. Se potrudijo in opravijo delo korektno, brez nategovanja in odnos je tudi na mestu. Cena je kakršna pač je za uradni servis, to se moraš sam odločiti. Verjetno se da z iskanjem delov naokrog kar nekaj prihraniti, še vedno rabiš potem dobrega mehanika, ker nekako je vzdrževanje avta celostno opravilo, ne samo menjava olja in filtra. Pa jaz dobim nadomestni avto v uporabo in to spet pri manjših privat mehanikih nekako ne gre. Pa se ne vozim veliko, pa je vseeno veliko vredno, da lahko med servisom naredim vso logistiko z dvema otrokoma normalno z avtom kot da bi imel svojega.

Tudi rad rečem kakšno besedo sam z mehanikom in mi je všeč, če ni preveč "gužve" v delavnici, kar tu v Celju na Mazdi kar velja, ker je manjša ekipa.

 

Je pa delo na avtih danes kompleksno in odkar vzdržujem svoje avte, sem opazil, da nihče ne da za nikogar roke v ogenj, ker je skoraj vsak kdaj že naredil kakšno napako, tudi najboljši. Ampak tako se učiš, drugače ne gre.

 Se strinjam z napisanim. Največ šteje, če imate možnost, da vam avto servisira mehanik, ki pozna vse hibe določenega modela. Tako se kakšna stvar pravočasno preventivno zamenja.

 

Sam tako možnost imam in je to tudi eden od razlogov, da že več kot 10 let brez težav vozim Mazdinega dizla.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 31 minutami je Agerg napisal:

Jaz dam tule še en glas za Selmar v Celju.

 

Avto vozim k njim in je Borut kar pravi kontakt, če se odločiš za uradni servis. Se potrudijo in opravijo delo korektno, brez nategovanja in odnos je tudi na mestu. Cena je kakršna pač je za uradni servis, to se moraš sam odločiti. Verjetno se da z iskanjem delov naokrog kar nekaj prihraniti, še vedno rabiš potem dobrega mehanika, ker nekako je vzdrževanje avta celostno opravilo, ne samo menjava olja in filtra. Pa jaz dobim nadomestni avto v uporabo in to spet pri manjših privat mehanikih nekako ne gre. Pa se ne vozim veliko, pa je vseeno veliko vredno, da lahko med servisom naredim vso logistiko z dvema otrokoma normalno z avtom kot da bi imel svojega.

Tudi rad rečem kakšno besedo sam z mehanikom in mi je všeč, če ni preveč "gužve" v delavnici, kar tu v Celju na Mazdi kar velja, ker je manjša ekipa.

 

Je pa delo na avtih danes kompleksno in odkar vzdržujem svoje avte, sem opazil, da nihče ne da za nikogar roke v ogenj, ker je skoraj vsak kdaj že naredil kakšno napako, tudi najboljši. Ampak tako se učiš, drugače ne gre.

Tudi jaz ga vozim sem in sem še vedno zadovoljen z delom in ceno.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Hvala vam za odgovore!

 

Glede Selmarja imam pa tudi sam dobre izkušnje, predvsem sem bil enkrat navdušen nad njihovimi ličarskimi deli. Potem, ko mi je v Ljubljani A-Cosmos res slabo prelakiral oba odbijača, sem po vnovičnih "poljubih" na parkiriščih naslednjič odšel v Selmar, delo je bilo izvedeno za čisto 5-ko.

Popravljeno od Rok88
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Nad Selmarjem imam samo 1 pripombo. Lahko bi bil bližje Grosupljega. 😃

Se glih ne strinjam, mogoče zamenjam za Pelkota, da bo bližje Celja.... 😁😉

pred 13 urami je Rok88 napisal:

Hvala vam za odgovore!

 

Glede Selmarja imam pa tudi sam dobre izkušnje, predvsem sem bil enkrat navdušen nad njihovimi ličarskimi deli. Potem, ko mi je v Ljubljani A-Cosmos res slabo prelakiral oba odbijača, sem po vnovičnih "poljubih" na parkiriščih naslednjič odšel v Selmar, delo je bilo izvedeno za čisto 5-ko.

To lakirnico ima Selmar v Slovenski bistrici in lakirajo res super :prstgor: le ostala fina dela so malo tako, tako.... :nevem:

Napisano

Tudi Ferkova lakirnica je brez pripomb, polakirajo vse Mazdine barve v nulo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Res je.

 

Ne glede na vse kar sem slišal ali doživel, ni bilo ene slabe besede čez lakiranje.

 

Tudi meni so Mazdico poštrihali v nulo.

Napisano
dne 3. 12. 2024 ob 11:02 je Boss napisal:

 

Kaj ti je pa Majes hudega naredil? Sej Majes ne dela na Fordu. :nevem:

Z Majesom imam tudi jaz zanimive izkusnje. Sem jih nekje opisal pa tudi tringeld na mizo je bil menda kar stalna praksa. Vozim na Interclass ampak iskreno, nevtralno mnenje, nesto izmedju...ene zadeve niso uspel popravit se do danes, ker ni problematicna jo toleriram. Tudi za Pelkota mi je nekdo razlagal, da tam delata dva vajenca in to je to. Nisem pa nikoli bil pri njem tako da lahko da delam krivico in sirim dezinformacije. Je pa povsod tako, si dober, te obrajtajo, imas prevec dela, vzames pubeca ki ne zna drzati kladiva v roki, naprej pa veste kako je. Ce ti dvigne cene za 50% vprasanje kdo bo se tja vozil razen ko bo res problem, ki ga drugi ne znajo resiti. A bo prezivel? Tezko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.