Skoči na vsebino

M3 G120 cuka, nemirna


Priporočeno sporočilo

Danes sem se peljal čez naselje v 3. ali 4. po omejitvah in kar naenkrat avto malce strese in se pojavi spodaj desno na armaturki 5-10 lučk, vse oranžne in mislim da rdeča za ročno zavoro.

Lučke zginejo in se peljem dalje, "ajd sej ni nič, kratek stik mogoč kje".

No, potem ugotovim da mi ne kaže več v kateri prestavi imam avto.

Začnem opazovat kaj se dogaja in po 5-10 minutah vožnje se mi je zdelo, da je avto precej nemiren, saj vemo da gre za nepremičnino. Torej, ko sem pospeševal je močno cuknil (kot bi imel v rokah en nabrit motor in ne volana od avta), prav tako je opazno cukal ko sem nekje iz polovičke gasa zmanjševal ročico 2-3x po malo. Občutek sem tudi dobil, da kolesa zdrsavajo (veš tisto, ko se pozimi kje čez led zapelješ pa se zavrtijo v prazno in potem spet zagrabijo ko pridejo na asfalt).

No, po 30 km in skoraj pri domu, dam v 3. prestavi po gasu, obrate na 4000-4500 in spet se pojavi tisti Las Vegas lučk. Kot da bi me opozarjal "hej, bolj počasi". 

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Pomoje je nekaj okoli gasa, mogoče tudi kakšna smet iz Petrola?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druklager ne bi rekel.

Meni je pedalo šlo zatikajoče noter. Pogosto pa se sliši ko se sklopka pohodi.

 

Za lajtšov pa ne bi kriv druglagerja, prej keri koli drugi senzor, vžigalni tuljavo, vbrizgalno šobo in podobno => vse kar lahko OBD pove.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ste bili kar blizu z odgovori, pa vendarle je bil akumulator menjan 14 dni nazaj in na klemah ni bilo nič umazanije, kratkega stika itd. Tudi pritrjene so bile tako kot morajo biti.

No, smo pa ugotovili da je bil ta nov akumulator zanič. Sem ga nesel nazaj v trgovino in sem dobil novega. Sedaj ni več problemov na avtu. Zaenkrat...

 

Toliko, če bo kdo kdaj imel podoben problem...

  • Všeč 7
  • Žalosten 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.