Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem se peljal čez naselje v 3. ali 4. po omejitvah in kar naenkrat avto malce strese in se pojavi spodaj desno na armaturki 5-10 lučk, vse oranžne in mislim da rdeča za ročno zavoro.

Lučke zginejo in se peljem dalje, "ajd sej ni nič, kratek stik mogoč kje".

No, potem ugotovim da mi ne kaže več v kateri prestavi imam avto.

Začnem opazovat kaj se dogaja in po 5-10 minutah vožnje se mi je zdelo, da je avto precej nemiren, saj vemo da gre za nepremičnino. Torej, ko sem pospeševal je močno cuknil (kot bi imel v rokah en nabrit motor in ne volana od avta), prav tako je opazno cukal ko sem nekje iz polovičke gasa zmanjševal ročico 2-3x po malo. Občutek sem tudi dobil, da kolesa zdrsavajo (veš tisto, ko se pozimi kje čez led zapelješ pa se zavrtijo v prazno in potem spet zagrabijo ko pridejo na asfalt).

No, po 30 km in skoraj pri domu, dam v 3. prestavi po gasu, obrate na 4000-4500 in spet se pojavi tisti Las Vegas lučk. Kot da bi me opozarjal "hej, bolj počasi". 

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Pomoje je nekaj okoli gasa, mogoče tudi kakšna smet iz Petrola?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Če imaš koga, ki ima OBD priklopi in poglej kakšne napake meče ven

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Druklager ne bi rekel.

Meni je pedalo šlo zatikajoče noter. Pogosto pa se sliši ko se sklopka pohodi.

 

Za lajtšov pa ne bi kriv druglagerja, prej keri koli drugi senzor, vžigalni tuljavo, vbrizgalno šobo in podobno => vse kar lahko OBD pove.

Napisano
pred 14 minutami je Brane napisal:

Vidim tebe da si ta pravi tehnik,če si sam menjaval akumulator dam roko v ogenj da si kleme pozabil stisnit

 

Nisem, ampak hvala za komentar.

Napisano

Ste bili kar blizu z odgovori, pa vendarle je bil akumulator menjan 14 dni nazaj in na klemah ni bilo nič umazanije, kratkega stika itd. Tudi pritrjene so bile tako kot morajo biti.

No, smo pa ugotovili da je bil ta nov akumulator zanič. Sem ga nesel nazaj v trgovino in sem dobil novega. Sedaj ni več problemov na avtu. Zaenkrat...

 

Toliko, če bo kdo kdaj imel podoben problem...

  • Všeč 7
  • Žalosten 2
  • Hvala 1
Napisano

Ja akumulator je bil zanic. Lahko je bil star alpa ze v startu v okvari. Dvomim, da ima kaj veze katere znamke je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.