Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem se peljal čez naselje v 3. ali 4. po omejitvah in kar naenkrat avto malce strese in se pojavi spodaj desno na armaturki 5-10 lučk, vse oranžne in mislim da rdeča za ročno zavoro.

Lučke zginejo in se peljem dalje, "ajd sej ni nič, kratek stik mogoč kje".

No, potem ugotovim da mi ne kaže več v kateri prestavi imam avto.

Začnem opazovat kaj se dogaja in po 5-10 minutah vožnje se mi je zdelo, da je avto precej nemiren, saj vemo da gre za nepremičnino. Torej, ko sem pospeševal je močno cuknil (kot bi imel v rokah en nabrit motor in ne volana od avta), prav tako je opazno cukal ko sem nekje iz polovičke gasa zmanjševal ročico 2-3x po malo. Občutek sem tudi dobil, da kolesa zdrsavajo (veš tisto, ko se pozimi kje čez led zapelješ pa se zavrtijo v prazno in potem spet zagrabijo ko pridejo na asfalt).

No, po 30 km in skoraj pri domu, dam v 3. prestavi po gasu, obrate na 4000-4500 in spet se pojavi tisti Las Vegas lučk. Kot da bi me opozarjal "hej, bolj počasi". 

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Pomoje je nekaj okoli gasa, mogoče tudi kakšna smet iz Petrola?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Če imaš koga, ki ima OBD priklopi in poglej kakšne napake meče ven

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Druklager ne bi rekel.

Meni je pedalo šlo zatikajoče noter. Pogosto pa se sliši ko se sklopka pohodi.

 

Za lajtšov pa ne bi kriv druglagerja, prej keri koli drugi senzor, vžigalni tuljavo, vbrizgalno šobo in podobno => vse kar lahko OBD pove.

Napisano
pred 14 minutami je Brane napisal:

Vidim tebe da si ta pravi tehnik,če si sam menjaval akumulator dam roko v ogenj da si kleme pozabil stisnit

 

Nisem, ampak hvala za komentar.

Napisano

Ste bili kar blizu z odgovori, pa vendarle je bil akumulator menjan 14 dni nazaj in na klemah ni bilo nič umazanije, kratkega stika itd. Tudi pritrjene so bile tako kot morajo biti.

No, smo pa ugotovili da je bil ta nov akumulator zanič. Sem ga nesel nazaj v trgovino in sem dobil novega. Sedaj ni več problemov na avtu. Zaenkrat...

 

Toliko, če bo kdo kdaj imel podoben problem...

  • Všeč 7
  • Žalosten 2
  • Hvala 1
Napisano

Ja akumulator je bil zanic. Lahko je bil star alpa ze v startu v okvari. Dvomim, da ima kaj veze katere znamke je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.