Skoči na vsebino

M6 2.2D - kje narediti "veliki" servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se opravičujem, če dupliciram temo, ampak res nisem uspel najti ustrezne! Torej, imam M6 2.2D, l.2011 z 207kkm in zrelo za t.i. veliki servis. Kako vem? Torej, na pooblaščenem servisu so mi pred cca. 8kkm izmerili nekakšen kot (odmične gredi?), ki bi naj bil indikator (max 11 stopinj) za tovrsten poseg na avtu in je bil takrat 9,5 stopinj. Rekli so, da imam še cca. 5-10kkm lufta. In tu smo zdaj... Na uradnem servisu je poseg boleče drag, glede na to, da avto ne bo vreden po tem prav nič več... Moj dosedanji mehanik pa je pred kratkim dal "obrt nazaj", osebni razlogi in ne dela več... Drugi kolegi in znanci in usposobljeni mehaniki imajo težavo, ker nimajo specialnih orodij ki se menda potrebujejo za tak servis... Skratka, imam problem!

Po forumu sem uspel najti objavo s kontaktom nekega Aljaža/alex iz Velenja, vendar je objava iz l.2014... Če je kje kak stručko ki zna in lahko to uredi, po možnosti za razumno ceno, še posebej če je mogoče iz sp. Savinjske doline ali po možnosti iz bližine, bi prosil za kontakt... Hvala!

Napisano

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je TomM6 napisal:

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

 

Samo da ne bo na koncu ta servis dražji od pooblaščenega, ker ga boš delal 2x.

 

Te Mazde so v marsičem specifične, tako da menda še mehaniki različnih pooblaščeni servisov v določenih zadevah med seboj komunicirajo in izmenjujejo izkušnje. Vsekakor lahko pride račun o opravljeni tako dragi storitvi še kako prav - za uveljavljanje morebitne reklamacije na popravilo.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

In kaj točno bodo naredili, da popravijo t.i. kot odmičnih gredi? Menjava odmičnih ali?

Prvič slišim za tako hibo...:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je TomM6 napisal:

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Saj ni uradni serviser je pa takoj za njimi in baje ok.....🤗😉

Napisano
pred 5 urami je TomM6 napisal:

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Jaz tega ne bi delal pei neuradnih mojstrih. Predvidevam, da je to lep izraz za fuš mojstre oz. delo na črno. Pri takih posegih je res smiselno imeti račun.

Napisano
pred 7 urami je FuManchu napisal:

In kaj točno bodo naredili, da popravijo t.i. kot odmičnih gredi? Menjava odmičnih ali?

Prvič slišim za tako hibo...:blink:

Mogoče pa samo menjava verige.

Saj z raztegom verige, se verjetno ena odmična malo zamakne.

Napisano

Kot prikazuje samo raztegnjenost verige. Ko pade pod 9 stopinj se prižge lučka, takrat je potreba menjava le te+ verižnikov in ostale periferije. Veriga je vedno enako nategnjena, za to poskrbi natezalec verige, zato ni zamikanja pri odpiranju ventilov.

Menjava verige odmične gredi + menjava verige oljne črpalke z pogoni.

 

WWW.EBAY.CO.UK

Find many great new & used options and get the best deals for Timing Chain Oil Pump Sprocket Kit MAZDA R2AA-12-231 MZR-CD 2.2 DIESEL 3 6 CX-7 at the best online prices at eBay! Free delivery for many...

 

 

Napisano

Moj nasvet; zberi več konkurenčnih ponudb (tistih ki vejo o čem govorijo), ker sicer te znajo ogulit do maksimuma. :(

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 20. 9. 2023 ob 16:46 je godlike napisal:

Jaz tega ne bi delal pei neuradnih mojstrih. Predvidevam, da je to lep izraz za fuš mojstre oz. delo na črno. Pri takih posegih je res smiselno imeti račun.

Mogoče res, sploh če ne poznaš človeka. Tukaj nisem a priori mislil na fuš mojstre, pač pa dajem bolj prednost zagotovilom preko ljudi ki jih ali poznam in/ali jim, recimo, lahko zaupam v zvezi s tem. Čeprav ti tudi uradni račun sam po sebi ne prinese vedno garancije uspeha. Sem že reševal takšen izziv in sem uspel dokazati svoj prav šele ko jim je isto kot jaz ponovil še tržni inšpektor - seveda kot pravite, brez računa niti ne bi imel možnosti. Imajo pa tudi uradni servisi veliiiko težav s praktično usposobljenostjo kadra (bojda zaradi pomanjkanja le tega?!), sploh pri bolj "tricky" izzivih in tudi zato, poleg stroškovnega vidika, poizvedujem po recimo temu alternativnih možnostih...

Napisano (urejeno)

Ravno za to smo te obrnili na Pelkota.

 

Uradni servis je baje v Celju dober.

Popravljeno od godlike
Napisano
dne 20. 9. 2023 ob 12:32 je FuManchu napisal:

In kaj točno bodo naredili, da popravijo t.i. kot odmičnih gredi? Menjava odmičnih ali?

Prvič slišim za tako hibo...:blink:

Ni hiba, kolikor razumem - pa nisem stroka😉, gre za indikacijo stanja motorja. Ko je kot na odmični gredi 11 stopinj je menda (zadnji) čas, da se naredi veliki servis, v nasprotnem lahko slej ko prej pride do hujše okvare motorja...

Napisano
dne 28. 9. 2023 ob 9:19 je godlike napisal:

Ravno za to smo te obrnili na Pelkota.

 

Uradni servis je baje v Celju dober.

 

dne 20. 9. 2023 ob 9:18 je TomM6 napisal:

Se opravičujem, če dupliciram temo, ampak res nisem uspel najti ustrezne! Torej, imam M6 2.2D, l.2011 z 207kkm in zrelo za t.i. veliki servis. Kako vem? Torej, na pooblaščenem servisu so mi pred cca. 8kkm izmerili nekakšen kot (odmične gredi?), ki bi naj bil indikator (max 11 stopinj) za tovrsten poseg na avtu in je bil takrat 9,5 stopinj. Rekli so, da imam še cca. 5-10kkm lufta. In tu smo zdaj... Na uradnem servisu je poseg boleče drag, glede na to, da avto ne bo vreden po tem prav nič več... Moj dosedanji mehanik pa je pred kratkim dal "obrt nazaj", osebni razlogi in ne dela več... Drugi kolegi in znanci in usposobljeni mehaniki imajo težavo, ker nimajo specialnih orodij ki se menda potrebujejo za tak servis... Skratka, imam problem!

Po forumu sem uspel najti objavo s kontaktom nekega Aljaža/alex iz Velenja, vendar je objava iz l.2014... Če je kje kak stručko ki zna in lahko to uredi, po možnosti za razumno ceno, še posebej če je mogoče iz sp. Savinjske doline ali po možnosti iz bližine, bi prosil za kontakt... Hvala!

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

Napisano
pred 18 minutami je TomM6 napisal:

 

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

Jaz bi na tvojem mestu menjal verigo oziroma delal velik servis, če boš imel avto še 100-150kkm,saj je brezveze sedaj vlečt do 250 in se trest potem pa čez 100kkm prodat! Menjat jo boš tako moral.... :nevem:

Napisano
39 minutes ago, TomM6 said:

 

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

 

:) Tukaj marsikdo pretirava v marsičem :)

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Da nisi zamešal z malo oljno verižico?

Ok to sem mislil ja, ampak takrat vse menjaš.... :nevem:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Ok to sem mislil ja, ampak takrat vse menjaš.... :nevem:

Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.

 

Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil.  A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake). 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.

 

Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil.  A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake). 

Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉

Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

Kako je s tem pri bencinarju, torej G120?

Te verižice, verige itd.

Menjaj olje na 15-20k, vozi, tankaj, repeat

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉

 

Ne vem, jaz bi Pelkotu ali pooblaščenemu servisu, kar se tega vprašanja tiče, kar zaupal. Je pa res, da je recimo pri dizlih Mazdin interval menjave olja 20.000 km, menda predolg in ga je priporočljivo menjati na 10-15.000 km, kot to predpisuje Mazda za nekatere druge trge.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Menjaj olje na 15-20k, vozi, tankaj, repeat

 

Ga menjam na 10.000 do 15.000 km.

Vprašal sem za "hardware". Zdaj pri 175.000 km sem menjal napenjalec in oba jermena, vodno črpalko in vse tekočine, diske, ploščice, vse filtre.

Pa eno fedro, ker sem imel počeno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.