Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃


iStop sistem je treba inicializirat, ce kapaciteta baterije pade pod doloceno vrednost… ali pa ce menjas baterijo… 

 

Tukaj so navodila za to…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Napisano

Jaz sem pa pred kakim letom kupil tega https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorjev/emos-akumulatorski-avtomobilski-polnilnik-612v-4a-n1014  takrat za dobrih 23€😃...nooora cena glede na to,kakšno ceno hočejo sedaj zanj.

https://www.emos-si.si/polnilec-avto-akumulatorjev-6-12v-4a

 

https://www.shoppster.si/p/0757221

 

Simpl,dela OK,fila že kar hitro z max. 4A,in enostavna uporaba-le ena tipka za izbiro 6V-motor-avto-ozimitev...n dela čisto avtomatsko.

Nima pa nekega sofisticiranega analiziranja...za to sem kupil tega https://www.aliexpress.com/item/1005003819481118.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.154818020vzJmh

 

Že tukaj o tem pisal https://www.mazda-si.net/topic/8460-razni-zanimivi-posnetki-in-članki/?do=findComment&comment=530599

 

Da vidim,če je za kaj-čakam,da pride...izgleda fino,da vidiš realno,v kakem stanju je baterija,in če polnilec kaj pomaga ali "reši"...imamo tri avte pri hiši,pa bo še ziher prav prišel🙄

 

 

Napisano (urejeno)

Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁

 

image.png

 

Screenshot 2023-11-15 19.44.23.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Jaka32 napisal:

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Če ni težav, 2x na leto (spomladi in jeseni) priklopiš. Ti elektronski potem sami naredijo (analiza, dekalcinacija, polnjenje), kar je potrebno. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

pred 4 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Janez007 napisal:

Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁

 

image.png

 

Screenshot 2023-11-15 19.44.23.png

 

Da ne bo pomote glede polnilca-če boš pogledal podatke,boš ugotovil,da ni neke razlike med njima...pač za domačo uporabo sta oba super...ni pa to profi roba.

Vsaj jaz...mogoče bom 1x na leto mal dofilal fordovaga,in to je to...drugače pa le za sprobati delavniškega,če je res za v kanto (oz. deponijo) al je še za uporabiti...za teste,projekte itd...kondenzatorje formatirati,za varjenje celic ipd...

 

Za Knipex pa mislim,da če si jih le enkrat "orng stisnil"...ne rabim razlagati😉

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Hijoo, ti maš še drgač dovolj fore. Ko bo res res prazn aku ti bo skos kazal warning in bo istop utripal rumeno, vsaj tako je bilo na CX-3.

Napisano

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Zdravo!

Merjenje napetosti na akumulatorju lahko poda idejo o njegovem trenutnem stanju.
Napetost 12,5 V na sponkah se lahko šteje za normalno za avtomobilski akumulator, vendar ne daje popolnih informacij o njegovem stanju. Kako dolgo bo baterija zdržala, je odvisno od številnih dejavnikov, kot so splošno stanje baterije, stopnja izpraznjenosti, temperaturni pogoji, pogostost uporabe in drugi.
Če se je sistem start-stop aktiviral zaradi izpraznjenega akumulatorja, je to lahko znak, da je akumulator že začel izgubljati zmogljivost in ga je treba posvetiti.
Preverite puščanje elektrolita in zagotovite dobro povezavo med sponkami in baterijo.
Če je baterija že začela odpovedovati in se sistem start-stop sproži zaradi nizke napolnjenosti, je to lahko znak, da jo je treba zamenjati. Življenjska doba baterije se lahko razlikuje in tudi če zdrži še nekaj mesecev, je zamenjava morda neizogibna v bližnji prihodnosti. veleprodajne avtomobilske dele je najbolje naročiti prek spleta

Popravljeno od Felix_
napaka
  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 7 minutami je goldhorn napisal:

Torej je ta aku alternativa originalu Q-85? V trgovini mi ponujajo same take s ceno okrog 200€.

 

Po mojem DA.

Katere (znamka, tip) ti pa ponujajo? Yuasa (YBX7005 (Q55/Q85) 12V 65Ah 620A EFB Start-Stop)?

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Po mojem DA.

Katere (znamka, tip) ti pa ponujajo? Yuasa (YBX7005 (Q55/Q85) 12V 65Ah 620A EFB Start-Stop)?

 

Varta in Exide.

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Jaz bi vzel tole Exide EL604 za 120 €.

Tudi jaz, na pooblaščencu vgrajujejo Exide nadomestne (sicer brandirane z Mazda logotom

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

Dobro, da je tako a jeseni računaj na menjavo za novega.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.