Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃


iStop sistem je treba inicializirat, ce kapaciteta baterije pade pod doloceno vrednost… ali pa ce menjas baterijo… 

 

Tukaj so navodila za to…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa pred kakim letom kupil tega https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorjev/emos-akumulatorski-avtomobilski-polnilnik-612v-4a-n1014  takrat za dobrih 23€😃...nooora cena glede na to,kakšno ceno hočejo sedaj zanj.

https://www.emos-si.si/polnilec-avto-akumulatorjev-6-12v-4a

 

https://www.shoppster.si/p/0757221

 

Simpl,dela OK,fila že kar hitro z max. 4A,in enostavna uporaba-le ena tipka za izbiro 6V-motor-avto-ozimitev...n dela čisto avtomatsko.

Nima pa nekega sofisticiranega analiziranja...za to sem kupil tega https://www.aliexpress.com/item/1005003819481118.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.154818020vzJmh

 

Že tukaj o tem pisal https://www.mazda-si.net/topic/8460-razni-zanimivi-posnetki-in-članki/?do=findComment&comment=530599

 

Da vidim,če je za kaj-čakam,da pride...izgleda fino,da vidiš realno,v kakem stanju je baterija,in če polnilec kaj pomaga ali "reši"...imamo tri avte pri hiši,pa bo še ziher prav prišel🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

pred 21 urami je Janez007 napisal:

CTEK polnilec prispel in je že priključen. Pred priključitvijo je bila zjutraj napetost na 5,5 let starem akumulatorju 12,52 V. Zanimivo, da i-stop kljub temu ne dela ... po svoje sem še vesel, da ga ni treba ročno izklapljati. 😃

 

image.jpeg

 

20231115_092849.jpg

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Jaka32 napisal:

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Kako/kdaj boš to uporabljal?

Za samo 1x napolnit, ali za vzdrževanje, ali kako?

 

Če ni težav, 2x na leto (spomladi in jeseni) priklopiš. Ti elektronski potem sami naredijo (analiza, dekalcinacija, polnjenje), kar je potrebno. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Janez007 napisal:

@Jest hvala, ampak kot sem rekel, tako stanje (nedelujoč i-stop) mi celo ustreza. In upam, da to kar praviš res drži, ker bom nov akumulator potem samo zamenjal pod napetostjo in i-stop še nadaljnjih 5 let ne bo delal. 👌

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

pred 4 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je Janez007 napisal:

Malo denarja, malo muzike. Pri kleščah se razliko vidi in občuti, pri elektronskih rečeh težje.... 😁

 

image.png

 

Screenshot 2023-11-15 19.44.23.png

 

Da ne bo pomote glede polnilca-če boš pogledal podatke,boš ugotovil,da ni neke razlike med njima...pač za domačo uporabo sta oba super...ni pa to profi roba.

Vsaj jaz...mogoče bom 1x na leto mal dofilal fordovaga,in to je to...drugače pa le za sprobati delavniškega,če je res za v kanto (oz. deponijo) al je še za uporabiti...za teste,projekte itd...kondenzatorje formatirati,za varjenje celic ipd...

 

Za Knipex pa mislim,da če si jih le enkrat "orng stisnil"...ne rabim razlagati😉

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Mogoče blinka 6-ka, 3-ka nič ne blinka. :)

 

Hijoo, ti maš še drgač dovolj fore. Ko bo res res prazn aku ti bo skos kazal warning in bo istop utripal rumeno, vsaj tako je bilo na CX-3.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je dvorjan napisal:

Bom kar sem napisal.

 

Ima kdo kakšne veze in poznanstva za nakup akumulatorja?

 

Rabim 60 Ah EFB model (D+, 242 x 190 x 175 mm).

 

https://www.akumulator.si/izdelek/A1 13 060 E/startstop-akumulator-12v-60ah-efb-varta-n60

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Zdravo!

Merjenje napetosti na akumulatorju lahko poda idejo o njegovem trenutnem stanju.
Napetost 12,5 V na sponkah se lahko šteje za normalno za avtomobilski akumulator, vendar ne daje popolnih informacij o njegovem stanju. Kako dolgo bo baterija zdržala, je odvisno od številnih dejavnikov, kot so splošno stanje baterije, stopnja izpraznjenosti, temperaturni pogoji, pogostost uporabe in drugi.
Če se je sistem start-stop aktiviral zaradi izpraznjenega akumulatorja, je to lahko znak, da je akumulator že začel izgubljati zmogljivost in ga je treba posvetiti.
Preverite puščanje elektrolita in zagotovite dobro povezavo med sponkami in baterijo.
Če je baterija že začela odpovedovati in se sistem start-stop sproži zaradi nizke napolnjenosti, je to lahko znak, da jo je treba zamenjati. Življenjska doba baterije se lahko razlikuje in tudi če zdrži še nekaj mesecev, je zamenjava morda neizogibna v bližnji prihodnosti. veleprodajne avtomobilske dele je najbolje naročiti prek spleta

Popravljeno od Felix_
napaka
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
pred 7 minutami je goldhorn napisal:

Torej je ta aku alternativa originalu Q-85? V trgovini mi ponujajo same take s ceno okrog 200€.

 

Po mojem DA.

Katere (znamka, tip) ti pa ponujajo? Yuasa (YBX7005 (Q55/Q85) 12V 65Ah 620A EFB Start-Stop)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma .... 

Dobro, da je tako a jeseni računaj na menjavo za novega.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.